Dagcafé
+24
Phileine
Snoes
May
dolfijntje24
Oasis
CCC
Atelier Madame
ExpressoB
Jordana
Suus
Caroow
SleepingBeauty
Raindrop
Antibes
Burn
Lejow
VeryCherry
Tiana
Happydobby
Chocolate Cookie
Lotus
Toet
Sjaantje
Bimbam
28 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Bâzinga' ik herken dat wel wat jij hebt met die boeken! Ik heb ze hier ook staan en ik moet er nog in beginnen, maar ik heb nog andere boeken die ik niet uit wilde lezen omdat ik wist dat het daarna uit, uit was. Niet raar hoor!
Gast- Gast
Zeker lief! 't Is een hele mooie iPod, veel nieuwe dan de mijne was, meer geheugen en noem 't maar op, had eigenlijk een topic hier geopend, of iemand z'n iPod nano wilde verkopen maar kreeg toen een (volgens mij) semi beledigd berichtje van haar, dat zij nog een ipod heeft liggen en dat ik die mocht hebben
Oh we zijn nu bij Micheal Jackson, hiervoor was 't Winter Wonderland
Oh we zijn nu bij Micheal Jackson, hiervoor was 't Winter Wonderland
Gast- Gast
Alex schreef:Bâzinga' ik herken dat wel wat jij hebt met die boeken! Ik heb ze hier ook staan en ik moet er nog in beginnen, maar ik heb nog andere boeken die ik niet uit wilde lezen omdat ik wist dat het daarna uit, uit was. Niet raar hoor!
Pfew Ik heb 't eigenlijk ook met tvseries... Zo mis ik de Gilmore Girls echt heel erg
Gast- Gast
Ja, ik had trouwens bij de laatste aflevering van Medium echt een rouwmomentje. En ook bij de laatste aflevering van McLeod's Daughters. Stom is dat, als je favoriete series stoppen.
Gast- Gast
Dat had ik bij Friends..
En als Greys ooit gaat stoppen weet ik geloof ik helemaal niet waar ik het zoeken moet..
En als Greys ooit gaat stoppen weet ik geloof ik helemaal niet waar ik het zoeken moet..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Dat had ik bij Friends..
+100000!!!
Gast- Gast
Ah ja ik haat 't echt... maar voel me ook zo stom dat ik me zo hecht aan series en karakters!
Gast- Gast
Ik ga altijd heel hard huilen als er iemand doodgaat in zo'n serie. Zelfs als ik me bedenk dat het maar acteurs zijn en het heus niet echt is.
Gast- Gast
Hahaha same here!
Oh my... Leaf heeft allemaal Celine Dion op d'r ipod... What the fuck
Oh my... Leaf heeft allemaal Celine Dion op d'r ipod... What the fuck
Gast- Gast
Hey dames!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Mwoah... Ach wss geeft ze dr vriend de schuld van alle foute nummers op de iPod hahaha
Gast- Gast
Bazinga schreef:Mwoah... Ach wss geeft ze dr vriend de schuld van alle foute nummers op de iPod hahaha
You can't blame her
Gast- Gast
Ik ging net naar de supermarkt om een Chocodreams met stukjes caramel toetje te kopen en buggles met monchou, maar ik had onderweg er naartoe al spijt. En toen heb ik bastognekoeken meegenomen
Gast- Gast
Ik eet ook geen chippies. Voelde me al dikker worden bij alleen de gedachte aan het eten ervan.
Gast- Gast
Dat zie ik jou de laatste dagen wel heul vaak zeggenAlex schreef:Het loopt niet echt storm hier vandaag ...
Gast- Gast
Maple schreef:Dat zie ik jou de laatste dagen wel heul vaak zeggenAlex schreef:Het loopt niet echt storm hier vandaag ...
Ja, dan zal het niet aan mij liggen
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: