Dagcafé
+24
Phileine
Snoes
May
dolfijntje24
Oasis
CCC
Atelier Madame
ExpressoB
Jordana
Suus
Caroow
SleepingBeauty
Raindrop
Antibes
Burn
Lejow
VeryCherry
Tiana
Happydobby
Chocolate Cookie
Lotus
Toet
Sjaantje
Bimbam
28 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
oke ja ik vond het ook raar mja. En frans was verschrikkelijk want hier heb je dat dus niet op de lagere school dus ik werd nogal in het diepe gegooid toen ik in belgie naar het middelbaar ging. Heb ook een aantal jaar bijles gehad.
Wou jij morgen nog meerijden?
Wou jij morgen nog meerijden?
Gast- Gast
dames ik ben weer klaar met werken (eindelijk) wat een lange dag pfff. Maar een heel fijn weekend allemaal.
Gast- Gast
Oh ja, dat geloof ik. Ik sprak in de lagere school al aardig wat frans.
En mijn vriend is nog niet thuis, dus ik kan nog niet vragen hoelaat we morgenmiddag/avond weg wilden gaan. Maar als ik met je meerijd, lijkt het me sowieso wel handiger om gewoon ergens onderweg af te spreken,z odat ik des te sneller weer thuis ben. Als ik eerst langs jou kom, ben ik ook weer gelijk een eindje omgereden natuurlijk.
En mijn vriend is nog niet thuis, dus ik kan nog niet vragen hoelaat we morgenmiddag/avond weg wilden gaan. Maar als ik met je meerijd, lijkt het me sowieso wel handiger om gewoon ergens onderweg af te spreken,z odat ik des te sneller weer thuis ben. Als ik eerst langs jou kom, ben ik ook weer gelijk een eindje omgereden natuurlijk.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Reuzeleuk, ja! Ik ga over 5 minuten eten, zodra ik klaar ben en A op bed ligt kom ik meekletsen! Internet heeft eruit gelegen, ik ben blij dat ik weer op het forum kan
Gast- Gast
Hallo! Ik zit mijn heerlijke pastasalade te eten Vriend is crisis bij ouders oplossen; dus ik heb het huis voor mezelf vanavond
Gast- Gast
Ja, maar als je het over een week of 2 in gang zet, komt er bij mij niks van terecht vrees ik...Pippa schreef:Proudmama, ik mis nog jouw adres bij het kaarten topic!
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja, maar als je het over een week of 2 in gang zet, komt er bij mij niks van terecht vrees ik...Pippa schreef:Proudmama, ik mis nog jouw adres bij het kaarten topic!
Dan stuur je een geboortekaartje en geef ik je alvast twee adressen
Gast- Gast
Dan moet ik ff kijken of ik er nog wel 2 over hebt. Of je stuurt me het adres van Alex, die krijgt een kaartje hahaha!Pippa schreef:ProudMama schreef:Ja, maar als je het over een week of 2 in gang zet, komt er bij mij niks van terecht vrees ik...Pippa schreef:Proudmama, ik mis nog jouw adres bij het kaarten topic!
Ach, PM mijn adres wel joh. Alleen moet je me er misschien ff aan herinneren via PM rond die tijd
Gast- Gast
ProudMama schreef:Dan moet ik ff kijken of ik er nog wel 2 over hebt. Of je stuurt me het adres van Alex, die krijgt een kaartje hahaha!Pippa schreef:ProudMama schreef:Ja, maar als je het over een week of 2 in gang zet, komt er bij mij niks van terecht vrees ik...Pippa schreef:Proudmama, ik mis nog jouw adres bij het kaarten topic!
Ach, PM mijn adres wel joh. Alleen moet je me er misschien ff aan herinneren via PM rond die tijd
En mijn adres
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Hoi, ik kom ook maar weer eens kijken, maar moet zo nog schappies doen en eten, wat zal ik eens eten?
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Hoi, ik kom ook maar weer eens kijken, maar moet zo nog schappies doen en eten, wat zal ik eens eten?
PIZZA! Zelf maken
Gast- Gast
Reva schreef:Qiara schreef:Hoi, ik kom ook maar weer eens kijken, maar moet zo nog schappies doen en eten, wat zal ik eens eten?
PIZZA! Zelf maken
Eigenlijk niet zo'n zin in, weet je nog iets snels en makkelijks?
Qiara- Ratel
Iedereen aan het avondeten?
Qiara- Ratel
Ik denk dat ik Turkse Pizza ga halen.