Dagcafé
+24
Phileine
Snoes
May
dolfijntje24
Oasis
CCC
Atelier Madame
ExpressoB
Jordana
Suus
Caroow
SleepingBeauty
Raindrop
Antibes
Burn
Lejow
VeryCherry
Tiana
Happydobby
Chocolate Cookie
Lotus
Toet
Sjaantje
Bimbam
28 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Lex! Hoe is het met je?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaan, het gaat. Voel me dik, dikker, dikst vandaag en nu is K ook nog vroeg thuis en wil hij samen A ophalen met de auto, waardoor ik niet op de fiets kan. Bah.
Hoe is het met jou?
Hoe is het met jou?
Gast- Gast
Alex
Storm wat fijn dat je geshopt hebt veel gekocht?
Hier belde net een chinese leverancier en hij wou vanalles weten over de zaak pfff mijn engels is zo slecht he haha. Heb `m maar gevraagd om dinsdag terug te bellen want dan is m`n baas er
Storm wat fijn dat je geshopt hebt veel gekocht?
Hier belde net een chinese leverancier en hij wou vanalles weten over de zaak pfff mijn engels is zo slecht he haha. Heb `m maar gevraagd om dinsdag terug te bellen want dan is m`n baas er
Gast- Gast
Hahaha Engels lukt me nog wel Duits ook.. Maar mijn russisch is niet zo goed hahaha..
Maar telefoongesprek in een andere taal vind ik ook raar en eng hoor lily
Maar ik ben er weer
Maar telefoongesprek in een andere taal vind ik ook raar en eng hoor lily
Maar ik ben er weer
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Ik las het op je FB Storm Wat fijn!
Hoi trouwens
Hoi trouwens
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
achja ik deed het nog redelijk geloof ik, hij verstond me maar ik kon geen antwoord geven op zijn vragen omdat ik dat gewoon niet wist. Maar als je nooit engels ofzo gehad hebt haha.
Gast- Gast
Als hij maar begrijpt wat je bedoelt is het toch goed..
Jordana- Ratel
Knuffel voor Alex
Ik heb vanavond een familiefeestje, maar ik weet niet of mijn jurkje te diep ingesneden is. Kunnen jullie even oordelen?
Ik heb vanavond een familiefeestje, maar ik weet niet of mijn jurkje te diep ingesneden is. Kunnen jullie even oordelen?
Gast- Gast
ja hoor june
Daarom alleen verstond ik hem soms ook niet Achja dit mag m`n baas lekker oplossen haha.
Daarom alleen verstond ik hem soms ook niet Achja dit mag m`n baas lekker oplossen haha.
Gast- Gast
Lily schreef:achja ik deed het nog redelijk geloof ik, hij verstond me maar ik kon geen antwoord geven op zijn vragen omdat ik dat gewoon niet wist. Maar als je nooit engels ofzo gehad hebt haha.
Hoe komt het dat je nooit Engels hebt gehad dan ?
Gast- Gast
ik heb in belgie op school gezeten, daar heb ik de eerste 3-4 jaar (weet het niet precies) frans gekregen en daarna geen buitenlandse talen meer.
Gast- Gast
Niet quoten please en let niet op de rommel achter me en houding etc etc..
Vind je dat dit kan voor een familiefeestje? Een oom en tante worden 50 en ik heb ook nog een blazertje (zwart)
*Weg!*
Vind je dat dit kan voor een familiefeestje? Een oom en tante worden 50 en ik heb ook nog een blazertje (zwart)
*Weg!*
Laatst aangepast door June op vr 8 jul 2011 - 4:51; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja hoor June..
Ik heb het op mijn werk ook gehad toen ik net begon om aan een engels man te vragen of hij engels sprak..
Ik heb het op mijn werk ook gehad toen ik net begon om aan een engels man te vragen of hij engels sprak..
Jordana- Ratel
Staat je goed June.. Ik vind dat het wel kan..
Jordana- Ratel
Lily schreef:ik heb in belgie op school gezeten, daar heb ik de eerste 3-4 jaar (weet het niet precies) frans gekregen en daarna geen buitenlandse talen meer.
Wat bijzonder! Ik dacht dat je in België ook gewoon Engels kreeg, althans in Vlaanderen. Ik wist wel dat het in Wallonië om te huilen was. Lijkt me best vervelend soms! Wel goed dat je hebt gezegd dat hij terug moet bellen als je baas er is.
Gast- Gast
Ow is die van de H&M? Want die wilde ik heeel graag, maar ze hadden hem niet meer in mijn maat
Maar, staat goed! Kan prima met een blazer eroverheen hoor.
Maar, staat goed! Kan prima met een blazer eroverheen hoor.
Gast- Gast
ik vind dat het ook goed kan hoor June
En ja ik heb BSO gedaan en daar kreeg je geen engels. Het TSO wel. Ja weet niet hoe ik moet uitleggen welke niveaus dat dat hier zijn.
En ja ik heb BSO gedaan en daar kreeg je geen engels. Het TSO wel. Ja weet niet hoe ik moet uitleggen welke niveaus dat dat hier zijn.
Gast- Gast
Oké Lily, het is me duidelijk in ieder geval dat het gewoon per niveau verschilt in hoeverre je het krijgt. Nou ja, goed dat je het op hebt gelost!
Gast- Gast
Ik vind het een mooi jurkje June, staat goed!
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Phileine schreef:Ik vind het een mooi jurkje June, staat goed!
Ja dank je, maar kan het ook voor deze gelegenheid ?
Gast- Gast
June schreef:Phileine schreef:Ik vind het een mooi jurkje June, staat goed!
Ja dank je, maar kan het ook voor deze gelegenheid ?
Ik vind van wel
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Raar dat je nooit Engels hebt gehad en ook geen Frans meer Lily! Ik kreeg Frans sinds mijn 10de (dus in de lagere school al) en ik heb dat ook altijd gehad totdat ik afstudeerde. Engels kreeg ik vanaf het 2de middelbaar en ook gehad tot ik afstudeerde. Duits kreeg ik vanaf het 3de middelbaar en ook gehad tot ik afstudeerde. Heb eerst moderne gevolgd, daarna technisch en daarna hogeschool.June schreef:Lily schreef:ik heb in belgie op school gezeten, daar heb ik de eerste 3-4 jaar (weet het niet precies) frans gekregen en daarna geen buitenlandse talen meer.
Wat bijzonder! Ik dacht dat je in België ook gewoon Engels kreeg, althans in Vlaanderen. Ik wist wel dat het in Wallonië om te huilen was. Lijkt me best vervelend soms! Wel goed dat je hebt gezegd dat hij terug moet bellen als je baas er is.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: