Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.av. contact met ouders verbreken. Nu andersom.

+2
Fearie
bolus26
6 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

N.av. contact met ouders verbreken. Nu andersom. - Pagina 2 Empty Re: N.av. contact met ouders verbreken. Nu andersom.

Bericht  Lindsya do 7 jul 2011 - 2:07

Caribbeanlover schreef:Kan me er helemaal niks bij voorstellen als mijn ouders niks meer met me te maken willen hebben dat zal dan ook nooit gebeuren!

Ik wens iedereen sterkte die het wel is overkomen.

Gelukkig dat je een goede band met je ouders heb.

Ik heb geen sterkte nodig, ik ben juist blij dat ik van zo'n persoon af ben gekomen.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.av. contact met ouders verbreken. Nu andersom. - Pagina 2 Empty Re: N.av. contact met ouders verbreken. Nu andersom.

Bericht  Chelle vr 8 jul 2011 - 3:17

@ Lyndsya, jeetje wat een heftig verhaal zeg! Pffff, dat mensen zo ziekelijk kunnen zijn!

Zelf heb ik ook geen contact meer met mijn vader. Mijn ouders zijn gescheiden en zie mijn moeder wel gewoon.
Mijn vader is super egoistisch, dominant en heeft altijd gelijk (denkt hij).
Na de scheiding van mijn ouders ging het tussen mijn vader en mij ook mis. Ik had volgens hem zijn huwelijk kunnen redden door mijn moeder over te halen om te blijven... :shock:
Ik heb verschillende keren geprobeerd contact te houden maar het ging altijd erg moeizaam en geforceerd. Uiteindelijk heb ik 3 jaar geleden ruzie met hem gehad en daarna nooit meer wat van hem gehoord ondanks dat ik nog een sms had gestuurd en hem een keer geprobeerd heb hem te bellen.

Maar... toen ik 2 maanden geleden bevallen was van mijn dochter belde hij me ineens op!! Het eerste wat hij zei was: "ik wil mijn kleindochter zien". Ik was onaangenaam verrast en wist even niet wat ik moest zeggen en zei dat ik nog wel wat zou laten weten maar zat in mijn kraamweek en was erg emotioneel.

Ik heb hem een week later een sms gestuurd dat ik geen contact met hem wil en dat hij zijn kleindochter niet te zien krijgt. Voor mijn gevoel is hij niet de opa van mijn dochter. Er is teveel gebeurd.
Ik heb na deze sms niets meer van hem gehoord. Het is klaar zo en dat vind ik goed.

@ Fearie, denk je niet dat je vader ineens wel contact wil zodra je bevallen bent? En weet je al hoe je daar dan op zou reageren?
Chelle
Chelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 783
Punten : 868
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sweety vr 8 jul 2011 - 4:35

@ Lyndsya: hoop dat hij snel gaat verhuizen en ik hoop een eind bij jou vandaan!

@ Chelle: wel goed dat je je erbij heb kunnen leggen dat het klaar is tussen jou en je vader. Vind het ook raar van hem dat hij je dan wel kan opbellen en "eisen" dat hij jouw dochter wil zien.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: