Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als mensen je zouden moeten beschrijven..

+21
Pannetoet
TNMN
Tazz
Error
Merai
Sweety
Burn
Toet
Filoria
Sorella
Guus
Bliss
Sushi
SuperGrover
Kabouter
Rush
Jelin
TGR
Qiara
Caro
Lejow
25 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Als mensen je zouden moeten beschrijven.. - Pagina 3 Empty Re: Als mensen je zouden moeten beschrijven..

Bericht  Toet di 5 jul 2011 - 11:21

Positief: sociaal, betrouwbaar, zorgzaam, grappig, eerlijk, impulsief.

Negatief: Bot/direct, snel opgefokt/geirriteerd, bemoeial.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als mensen je zouden moeten beschrijven.. - Pagina 3 Empty Re: Als mensen je zouden moeten beschrijven..

Bericht  Burn di 5 jul 2011 - 14:09

Als mensen mij moeten omschrijven doen ze dat denk ik als...
Spontaan, vrolijk, enthousiast en kan goed luisteren..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Als mensen je zouden moeten beschrijven.. - Pagina 3 Empty Re: Als mensen je zouden moeten beschrijven..

Bericht  Sweety di 5 jul 2011 - 20:35

Ik denk dat ze bij mij zouden zeggen: lief, zorgzaam, cijfert zichzelf snel weg ( ten goede en te slechte ), vergeetachtig, onzeker, betrouwbaar
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als mensen je zouden moeten beschrijven.. - Pagina 3 Empty Re: Als mensen je zouden moeten beschrijven..

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 21:34

Negatief: direct, arrogant/betweterig, gesloten
Postief: harde werker, lief, altijd bereid anderen te helpen, georganiseerd, muzikaal

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als mensen je zouden moeten beschrijven.. - Pagina 3 Empty Re: Als mensen je zouden moeten beschrijven..

Bericht  Gast di 5 jul 2011 - 21:37

Lief, sociaal, onafhankelijk, intelligent, kritisch, analytisch, gevoelig, grappig, sarcastisch, eerlijk, onzeker en ambitieus. Een heel andere omschrijving dus van bekenden dan ik hier op het forum waarschijnlijk zou lezen. Hier kan ik heel rationeel reageren, wat soms wordt opgevat als arrogant en bot.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als mensen je zouden moeten beschrijven.. - Pagina 3 Empty Re: Als mensen je zouden moeten beschrijven..

Bericht  Merai wo 6 jul 2011 - 1:45

Sociaal, attent, lief, grappig, intelligent, zorgzaam, eerlijk, actief, optimistisch.. dat was het denk ik wel smile Ben ook wel benieuwd naar hoe jullie van het forum (en degenen die me wel irl kennen) me zouden beschrijven, ik ga eens even nadenken over hoe ik dat in een topic kan formuleren smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Als mensen je zouden moeten beschrijven.. - Pagina 3 Empty Re: Als mensen je zouden moeten beschrijven..

Bericht  Error wo 6 jul 2011 - 3:13

behulp/ zorgzaam, lief, eerlijk, vrolijk, onzeker.
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Als mensen je zouden moeten beschrijven.. - Pagina 3 Empty Re: Als mensen je zouden moeten beschrijven..

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 3:17

Enthousiast, spontaan, sociaal en oppervlakkig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als mensen je zouden moeten beschrijven.. - Pagina 3 Empty Re: Als mensen je zouden moeten beschrijven..

Bericht  Tazz wo 6 jul 2011 - 9:01

TGR schreef:Lief, zorgzaam, betrokken, grappig, vriendelijk, gevoelig, keihard, narcistisch, druk.

Hoe kan je narcistisch en toch zorgzaam en betrokken zijn?
En lief - keihard?
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als mensen je zouden moeten beschrijven.. - Pagina 3 Empty Re: Als mensen je zouden moeten beschrijven..

Bericht  TNMN wo 6 jul 2011 - 9:28

Gevoelig, lief, onzeker, aardig, sociaal, kletskop, beetje gek, zorgzaam
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als mensen je zouden moeten beschrijven.. - Pagina 3 Empty Re: Als mensen je zouden moeten beschrijven..

Bericht  TNMN wo 6 jul 2011 - 9:30

Punk'd schreef:Enthousiast, spontaan, sociaal en oppervlakkig.

Ik vind jou niet oppervlakkig overkomen eigenlijk smile Denk je zelf dat je dit bent, of zeggen mensen dit ook tegen jou? Dat zou ik toch wel erg vinden, als iemand dat over mij zei.
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als mensen je zouden moeten beschrijven.. - Pagina 3 Empty Re: Als mensen je zouden moeten beschrijven..

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 9:56

Als eerste indruk vaak: Arrogant, niet op mijn mondje gevallen.
Als mensen me wat beter kennen: op mezelf, Spontaan, lief en grappig laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als mensen je zouden moeten beschrijven.. - Pagina 3 Empty Re: Als mensen je zouden moeten beschrijven..

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 10:13

TNMN schreef:
Punk'd schreef:Enthousiast, spontaan, sociaal en oppervlakkig.

Ik vind jou niet oppervlakkig overkomen eigenlijk smile Denk je zelf dat je dit bent, of zeggen mensen dit ook tegen jou? Dat zou ik toch wel erg vinden, als iemand dat over mij zei.

Ik heb het op school wel eens van mensen gehoord. Ik kan mij voorstellen dat mensen dat denken omdat ik veel over kleding en persoonlijke verzorging praat. Maar dat komt gewoon omdat ik dat zelf erg leuk vind (styling en ontwerpen). Verder hoor ik wel eens dat ik dingen weglach of er grapjes van maak maar ik hou gewoon van zelfspot en het zou wel eens voor kunnen komen dat ik dit ook over andere doe (trouwens nooit kwetsend! Daar hou ik helemaal niet van). Gelukkig vinden de mensen die dicht bij mij staan (ouders, vriend en goede vriendinnen) dit totaal niet Very Happy

Edit: Ik ben trouwens ook echt een openboek. Ik kan redelijk makkelijk over mijn gevoelens praten en daardoor denken mensen volgens mij vaak dat ik niet 'verdrietig of down' kan zijn want ik heb het er 'makkelijk' over. En ik denk dat ze die makkelijkheid ook wel eens kunnen verwarren met opervlakkig, dat ik er maar even snel doorheen raas (tussen neus en lippen door). Maar ik hang liever niet een te groot gewicht aan mijn problemen. (Dit gaat puur over mijzelf hoor, iedereen heeft hier zijn eigen manier voor en dat is gewoon prima).


Laatste toevoeging haha, ik denk dat ik beter de term 'luchtig' in plaats van 'oppervlakkig' had kunnen gebruiken smile


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als mensen je zouden moeten beschrijven.. - Pagina 3 Empty Re: Als mensen je zouden moeten beschrijven..

Bericht  Pannetoet wo 6 jul 2011 - 10:44

Lief, ongeduldig, eigenwijs, soms wat bot, impulsief, gevoelig en onzeker..
Toch denken mensen vaak (die mij niet kennen) dat ik arrogant ben maar dat komt omdat ik van mijzelf (blijkbaar) vrij arrogant uitkijk terwijl ik dat helemaal niet in de gaten heb.. als ze mij beter leren kennen weten ze dat ik alles behalve arrogant ben.. :P. En als ik het even helemaal gehad heb, moe ben of mij irriteer aan iemand dan kan ik heel bot uit de hoek komen.. maar diep van binnen ben ik een heel lief en gevoelig meisje en ik ben vreselijk ongeuldig haha alles moet meteen en dat moet geen minuut langer duren want dan word ik vreselijk ongeduldig.. ik heb ook écht een hekel aan vertragingen bij de NS.
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als mensen je zouden moeten beschrijven.. - Pagina 3 Empty Re: Als mensen je zouden moeten beschrijven..

Bericht  TNMN wo 6 jul 2011 - 11:27

Punk'd schreef:
TNMN schreef:
Punk'd schreef:Enthousiast, spontaan, sociaal en oppervlakkig.

Ik vind jou niet oppervlakkig overkomen eigenlijk smile Denk je zelf dat je dit bent, of zeggen mensen dit ook tegen jou? Dat zou ik toch wel erg vinden, als iemand dat over mij zei.

Ik heb het op school wel eens van mensen gehoord. Ik kan mij voorstellen dat mensen dat denken omdat ik veel over kleding en persoonlijke verzorging praat. Maar dat komt gewoon omdat ik dat zelf erg leuk vind (styling en ontwerpen). Verder hoor ik wel eens dat ik dingen weglach of er grapjes van maak maar ik hou gewoon van zelfspot en het zou wel eens voor kunnen komen dat ik dit ook over andere doe (trouwens nooit kwetsend! Daar hou ik helemaal niet van). Gelukkig vinden de mensen die dicht bij mij staan (ouders, vriend en goede vriendinnen) dit totaal niet Very Happy

Edit: Ik ben trouwens ook echt een openboek. Ik kan redelijk makkelijk over mijn gevoelens praten en daardoor denken mensen volgens mij vaak dat ik niet 'verdrietig of down' kan zijn want ik heb het er 'makkelijk' over. En ik denk dat ze die makkelijkheid ook wel eens kunnen verwarren met opervlakkig, dat ik er maar even snel doorheen raas (tussen neus en lippen door). Maar ik hang liever niet een te groot gewicht aan mijn problemen. (Dit gaat puur over mijzelf hoor, iedereen heeft hier zijn eigen manier voor en dat is gewoon prima).


Laatste toevoeging haha, ik denk dat ik beter de term 'luchtig' in plaats van 'oppervlakkig' had kunnen gebruiken smile


Open boek is goed! Sommige mensen kroppen hun gevoelens zo op, ik vind het juist knap als iemand er zo goed over kan praten. Gelukkig vind je het zelf in ieder geval niet. En een intresse in fashion en beauty wordt soms wel gezien als oppervlakkig, maar met al die beautyblogs waar meiden bakken met geld mee verdienen.. juist niet meer vind ik Wink
TNMN
TNMN
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als mensen je zouden moeten beschrijven.. - Pagina 3 Empty Re: Als mensen je zouden moeten beschrijven..

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 20:59

Hoe andere mensen mij zouden beschrijven: vriendelijk, een beetje verlegen, grappig, belangstellend, goed kunnen luisteren

Hoe ik mezelf beschrijf: onzeker, vriendelijk, gevoel voor humor, trouw/loyaal,

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als mensen je zouden moeten beschrijven.. - Pagina 3 Empty Re: Als mensen je zouden moeten beschrijven..

Bericht  Hoochie do 7 jul 2011 - 10:01

Perfectionist, zorgzaam, verschrikkelijk eigenwijs, lief, betrek dingen snel negatief op mezelf, maar eigenlijk alleen in relaties.
Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als mensen je zouden moeten beschrijven.. - Pagina 3 Empty Re: Als mensen je zouden moeten beschrijven..

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 22:35

Ik heb het even aan een vriendin gevraagd:
Betrokken, behulpzaam, lui, rommelig, eerlijk, lief, grappig.

Maar dat is mijn vriendin dus die is een beetje bevooroordeeld:P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als mensen je zouden moeten beschrijven.. - Pagina 3 Empty Re: Als mensen je zouden moeten beschrijven..

Bericht  Gast do 7 jul 2011 - 22:40

ik denk dat ze dan zouden zeggen: sociaal, lief, kleurrijk, energiek (voor de rest zou ik het zo niet weten)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als mensen je zouden moeten beschrijven.. - Pagina 3 Empty Re: Als mensen je zouden moeten beschrijven..

Bericht  Gast vr 8 jul 2011 - 0:45

Eigenwijs, doordrammer, enthousiast, lief, sociaal, grappig, zorgzaam, eerlijk en open.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als mensen je zouden moeten beschrijven.. - Pagina 3 Empty Re: Als mensen je zouden moeten beschrijven..

Bericht  Sterre vr 8 jul 2011 - 1:07

Nonchalant, piekeraar, sociaal, open, slim, rommelkont, ongeduldig

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als mensen je zouden moeten beschrijven.. - Pagina 3 Empty Re: Als mensen je zouden moeten beschrijven..

Bericht  Silver vr 8 jul 2011 - 1:29

Goede eigenschappen: Leuk, lief, spontaan, eigenwijs, eerlijk, open luisterend oor.

Minder goede eigenschappen: Wispelturig, koppig, (soms) dramaqueen, doordrammer.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als mensen je zouden moeten beschrijven.. - Pagina 3 Empty Re: Als mensen je zouden moeten beschrijven..

Bericht  Joontjuh di 12 jul 2011 - 5:12

Zorgzaam, rustig, creatief, luisterend oor zonder te (ver)oordelen, staat voor iedereen klaar, doelbewust, strijdlustig, eigenwijs, spontaan, sociaal.
Joontjuh
Joontjuh
Prater
Prater

Aantal berichten : 649
Punten : 755
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Veghel

http://www.jonisbadeendjes.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Als mensen je zouden moeten beschrijven.. - Pagina 3 Empty Re: Als mensen je zouden moeten beschrijven..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum