Open moedervlekken
+3
MADDIE
Monte
_Lacey_
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Open moedervlekken
Ik heb enorm veel moedervlekken en ben er regelmatig voor bij de HA of de dermatoloog.
Vandaag was ik bij de kapper, en ze heeft er op mijn hoofd 1 open 'gemaakt' door te hard te wassen, en in mijn nek heeft ze er 1 open gesneden met een mesje toen ze nekhaartjes aan het weghalen was.
Doe ik er verstandig aan om even naar de HA te gaan of gewoon laten genezen en klaar?
Vandaag was ik bij de kapper, en ze heeft er op mijn hoofd 1 open 'gemaakt' door te hard te wassen, en in mijn nek heeft ze er 1 open gesneden met een mesje toen ze nekhaartjes aan het weghalen was.
Doe ik er verstandig aan om even naar de HA te gaan of gewoon laten genezen en klaar?
Gast- Gast
Re: Open moedervlekken
Ik zou toch even naar de huisarts gaan, als ik jou was.
Een paar jaar terug ging een moedervlek van mij ook open en daar ben ik wel even mee naar de HA geweest. Het was gelukkig uiteindelijk niets, maar zekerheid voor alles.
Een paar jaar terug ging een moedervlek van mij ook open en daar ben ik wel even mee naar de HA geweest. Het was gelukkig uiteindelijk niets, maar zekerheid voor alles.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Als ze heel vaak open gaan of dat je ze per ongeluk open krabt, zou ik ze laten weghalen. Dan heb je er nooit meer last van.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Geen van mijn moedervlekken is eerder open geweest.
Er zijn al een aantal moedervlekken weggehaald (stuk of 7) omdat ze er onrustig uitzagen.
Lacey, je hebt gelijk.
Beter voor alle zekerheid gaan!
Er zijn al een aantal moedervlekken weggehaald (stuk of 7) omdat ze er onrustig uitzagen.
Lacey, je hebt gelijk.
Beter voor alle zekerheid gaan!
Gast- Gast
Sterkte!
Laat je nog even weten hoe het afgelopen is?
Laat je nog even weten hoe het afgelopen is?
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Princess schreef:Ik heb enorm veel moedervlekken en ben er regelmatig voor bij de HA of de dermatoloog.
He bah! Denk je lekker bij de kapper te zitten :-P Ik zou ook langs gaan of anders even met de assistente bellen voor advies.
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
ze zijn niet 'zomaar' open gegaan, dus volgens mij hoef je je niet heel veel zorgen te maken, maar voor alle zekerheid zou ik ook even naar de HA gaan (al is het alleen maar om er zeker van te zijn dat de wondjes niet gaan ontsteken...)
Heeft de kapper nog iets gedaan om 't goed te maken?
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Jerry schreef:
Een pleister erop geplakt
Nahh ze schrok er zelf heel erg van, het was nog een jong meisje.
Maar ze deed het niet met opzet, dus ik vond het wel goed zo.
Gast- Gast
Heb ik ook gehad. Had er eentje op mijn hoofd en elke keer bij de kapper ging ie open omdat ze er met de kam overheen ging. Heel vervelend. De huisarts heeft um weggeknipt (niet zo'n hele fijne ervaring), maar heb er nu geen last meer van bij de kapper. Je zit dan ook niet erg op je gemak.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Hoezo dat? Kon die niet worden weggebrand?dolfijntje24 schreef:Heb ik ook gehad. Had er eentje op mijn hoofd en elke keer bij de kapper ging ie open omdat ze er met de kam overheen ging. Heel vervelend. De huisarts heeft um weggeknipt (niet zo'n hele fijne ervaring), maar heb er nu geen last meer van bij de kapper. Je zit dan ook niet erg op je gemak.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Weggebrand? Dat is sowiezo nog nooit bij mij gebeurd, wel weggeknipt of weggesneden.
Allemaal verdoofd en die verdoving vond ik het ergste gedeelte!
Allemaal verdoofd en die verdoving vond ik het ergste gedeelte!
Gast- Gast
Princess schreef:Jerry schreef:
Een pleister erop geplakt
Nahh ze schrok er zelf heel erg van, het was nog een jong meisje.
Maar ze deed het niet met opzet, dus ik vond het wel goed zo.
Dat had er nog bij moeten komen!!!
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Weet niet of dat nog gebeurt hoor het weg branden ervan. Iemand bij mij in de winkel vertelde dat eens dat het zo gebeurde bij haar.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Bij mij gaan ze ook wel eens per ongeluk open. Zolang het goed geneest en ze er niet raar uit gaan zien is er niks aan de hand volgens mij.
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Sweety schreef:Hoezo dat? Kon die niet worden weggebrand?dolfijntje24 schreef:Heb ik ook gehad. Had er eentje op mijn hoofd en elke keer bij de kapper ging ie open omdat ze er met de kam overheen ging. Heel vervelend. De huisarts heeft um weggeknipt (niet zo'n hele fijne ervaring), maar heb er nu geen last meer van bij de kapper. Je zit dan ook niet erg op je gemak.
Nee, blijkbaar niet. Het deed ook verschrikkelijk veel pijn want ze had het niet verdoofd. Ze zei dat de verdoving pijnlijker zou zijn dan het wegknippen.
dolfijntje24- Prater
- Aantal berichten : 1003
Punten : 1074
Registratiedatum : 11-12-10
Misschien kun je ze ook beter niet weg laten branden. Dat heb ik in het ziekenhuis laten doen en nu zit zeg maar het pigment van de moedervlek door mijn hele huid op die plek
MADDIE- Prater
- Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: