Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

moedervlekken

3 plaatsers

Ga naar beneden

moedervlekken Empty moedervlekken

Bericht  frolic ma 4 jun 2012 - 0:03

gisteren vertelde iemand me dat ze een moedervlek op haar bil heeft, omdat haar moeder ooit in dr bil gebeten is door een hond Rolling Eyes ze is er van overtuigd dat je als moeder een moedervlek doorgeeft aan je kinderen op plaatsen waar je ooit een trauma gehad hebt..

Nu heeft T.eun een moedervlek op zijn bil waar ik me geen trauma van voor kan stellen ( nou ja geen trauma in die betekenis van het woord dan toch) maar verhip hij heeft wel een moedervlek op de pols die ik ooit gebroken heb Laughing maar dan zou M.iek toch dezelfde moedervlekken moete hebben toch?

Nou ja grote flauwekul natuurlijk .. maar hebben jullie kinderen moedervlekken op een plek dat je denkt ja zeg !!moedervlekken 253468018

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

moedervlekken Empty Re: moedervlekken

Bericht  Filoria ma 4 jun 2012 - 0:09

Tomas heeft er ook één op zijn bil. En naast zijn oog, op zijn kuit en op zijn bovenarm.

Toen die op zijn bil er nog maar net zat dacht ik steeds dat het een stukje poep was en wilde ik het wegvegen Laughing
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

moedervlekken Empty Re: moedervlekken

Bericht  Gast ma 4 jun 2012 - 0:25

Zelfde als mij tussen haar schaamlipjes..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

moedervlekken Empty Re: moedervlekken

Bericht  Novalee ma 4 jun 2012 - 0:26

N. heeft een vlekje op haar bil. Ik vind het een moedervlek, volgens m'n vriend is hij daarvoor te licht en is het een pigmentvlek Rolling Eyes Voor zover ik weet heb ik zelf geen moedervlek op m'n bil, volgens mij is het meer een teken dat ik een schop onder m'n kont nodig heb Wink
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

moedervlekken Empty Re: moedervlekken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum