Boze moeder na fouilleeractie 6 jarige!
+6
InweCulnamo
TukTuk
Tazz
Beachgirl
Tiana
Lejow
10 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Boze moeder na fouilleeractie 6 jarige!
Caribbeanlover schreef:Liadan schreef:
Wat een onzin zeg. Waarom is een kind anders? Zij hebben het recht om dat ook bij kinderen te doen. Die moeder zoals hier al meerdere keren gezegd is had dat kind even moeten uitleggen wat er zou gebeuren en echt dan had dat kind niet zo lopen janken. De schuld is in dit geval bij de ouders.
Het is overduidelijk dat jij zelf geen kinderen hebt...
Misschien dat een kind anders is omdat het nog niet de levenservaring heeft van een volwassene, nog niet het inzicht en het inlevingsvermogen van een volwassene, nog niet zoveel kennis heeft als een volwassene enz enz.
Alsof even uitleggen aan een kind wat er gaat gebeuren alles oplost en het kind het dan opeens helemaal prima vindt....nou zo werkt het niet hoor.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Caribbeanlover schreef:
Bovendien ben je dacht ik verplicht je te laten fouilleren.
Volgens mij ben je dat juist niet verplicht en mag je weigeren, maar dan mag je bijvoorbeeld wel geweigerd worden in een vliegtuig als dat op het vliegveld is.
Gast- Gast
Bij het fouilleren moet je meewerken, volgens mij kunnen ze je zelfs aanhouden anders.
Ik snap er de drukte ook niet van hoor. Als de ouder gewoon uitlegt waarom dat moet snapt dat meisje het echt wel. Ze is 6, geen 2. Ze houden er echt geen trauma aan over ofzo.
Ik snap er de drukte ook niet van hoor. Als de ouder gewoon uitlegt waarom dat moet snapt dat meisje het echt wel. Ze is 6, geen 2. Ze houden er echt geen trauma aan over ofzo.
Olijfje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 289
Punten : 296
Dan ook maar niet op reis. Het gaat hier om een kind van 6 en niet van 2 wat op onzedelijke plekken betast wordt.Liadan schreef:Caribbeanlover schreef:Liadan schreef:
Wat een onzin zeg. Waarom is een kind anders? Zij hebben het recht om dat ook bij kinderen te doen. Die moeder zoals hier al meerdere keren gezegd is had dat kind even moeten uitleggen wat er zou gebeuren en echt dan had dat kind niet zo lopen janken. De schuld is in dit geval bij de ouders.
Het is overduidelijk dat jij zelf geen kinderen hebt...
Misschien dat een kind anders is omdat het nog niet de levenservaring heeft van een volwassene, nog niet het inzicht en het inlevingsvermogen van een volwassene, nog niet zoveel kennis heeft als een volwassene enz enz.
Alsof even uitleggen aan een kind wat er gaat gebeuren alles oplost en het kind het dan opeens helemaal prima vindt....nou zo werkt het niet hoor.
Gast- Gast
Maar als die moeder nou gewoon rustig had uitgelegd aan haar kind wat er gaande was, dan was er volgens mij ook een hoop ellende voorkomen.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
+1. Lijkt me dat een kind ook naar de reactie van zijn moeder kijkt en als die zich zo idioot opstelt...SuperGrover schreef:Maar als die moeder nou gewoon rustig had uitgelegd aan haar kind wat er gaande was, dan was er volgens mij ook een hoop ellende voorkomen.
Gast- Gast
Francaise_ schreef:Maar daar heb ik vast geen verstand van want ik heb geen kinderen dus ik mag er dan ook niets over zeggen, blabla
Wat een onzin.
Gast- Gast
Het stond al op de vorige pagina... Jij hebt duidelijk geen kinderen.. Dat is geen onzin, dat wordt zo vaak gezegd.Storm schreef:Francaise_ schreef:Maar daar heb ik vast geen verstand van want ik heb geen kinderen dus ik mag er dan ook niets over zeggen, blabla
Wat een onzin.
Gast- Gast
Ik heb niet gezegd dat je niks mag zeggen als je geen kinderen hebt, dat lijkt me ook grote onzin.Francaise_ schreef:Het stond al op de vorige pagina... Jij hebt duidelijk geen kinderen.. Dat is geen onzin, dat wordt zo vaak gezegd.Storm schreef:Francaise_ schreef:Maar daar heb ik vast geen verstand van want ik heb geen kinderen dus ik mag er dan ook niets over zeggen, blabla
Wat een onzin.
Het is voor mij gewoon duidelijk dat CL geen kinderen heeft, want dan zou ze het niet op zo'n manier zeggen en niet zo reageren.
Beetje flauwe opmerking van je dus.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Ik zie niets aparts aan dit filmpje. Tuurlijk is dit een beetje beangstigend voor een kind, maar als ouder kun je dan ook je kind gerust stellen tijdens het fouilleren in plaats van te gaan filmen en er daarna hysterisch over te gaan doen. Met onderdrukte tranen en een dramatische blik in haar ogen staart dat mens in de camera, als dat ook haar opstelling naar haar dochter was, kan ik me voorstellen dat het kindje moest huilen. Kinderen lezen nu eenmaal vaak reacties af aan een ouder.
Mijn dochter van een jaar is ook al eens volledig gefouilleerd met vliegen, ze vond het even eng, daarna heb ik haar afgeleid en toen was het over.
Mijn dochter van een jaar is ook al eens volledig gefouilleerd met vliegen, ze vond het even eng, daarna heb ik haar afgeleid en toen was het over.
Gast- Gast
Eens met Tazz.
Liadan, denk je niet dat een kind van 6 oud genoeg is om dit soort situaties te begrijpen als ze worden uitgelegd? Ik zou aan de beambte vragen of ikzelf eerst gefouilleerd mag worden, zodat ze alvast ziet hoe het gaat.
Denk niet dat zoiets traumatiserend is voor een kind, als je er allemaal maar rustig onder blijft, en als de douanebeambte een beetje vriendelijk is.
Liadan, denk je niet dat een kind van 6 oud genoeg is om dit soort situaties te begrijpen als ze worden uitgelegd? Ik zou aan de beambte vragen of ikzelf eerst gefouilleerd mag worden, zodat ze alvast ziet hoe het gaat.
Denk niet dat zoiets traumatiserend is voor een kind, als je er allemaal maar rustig onder blijft, en als de douanebeambte een beetje vriendelijk is.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Het grote boze fototopic!
» Ben jij een veel andere moeder dan jouw moeder bij jou was?
» Moeder worden/zijn zonder moeder
» Boze buurvrouw
» En de jarige is.........................
» Ben jij een veel andere moeder dan jouw moeder bij jou was?
» Moeder worden/zijn zonder moeder
» Boze buurvrouw
» En de jarige is.........................
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: