Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boze moeder na fouilleeractie 6 jarige!

+6
InweCulnamo
TukTuk
Tazz
Beachgirl
Tiana
Lejow
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Boze moeder na fouilleeractie 6 jarige! Empty Boze moeder na fouilleeractie 6 jarige!

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 7:21

http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Boze-moeder-na-fouilleeractie-6-jarige/m1gz30pfrfnr

Wat vinden jullie ervan dat dit kind zo werd gefouilleerd?
Vinden jullie dat de moeder terecht boos is of juist niet?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Boze moeder na fouilleeractie 6 jarige! Empty Re: Boze moeder na fouilleeractie 6 jarige!

Bericht  Lejow zo 3 jul 2011 - 7:37

Ja en nee..
Helaas zijn er ook gekken die hun kind onderplakken met allerlei zakjes..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Boze moeder na fouilleeractie 6 jarige! Empty Re: Boze moeder na fouilleeractie 6 jarige!

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 7:37

Ze fouilleren mensen, dus ook kinderen. Die moeder moet zich even normaal gaan gedragen, het is een kind en geen gouden juweel.

Gast
Gast

Bericht  Tiana zo 3 jul 2011 - 7:38

Ik vind dat er niks misdaan wordt tijdens de fouilleeractie, er worden nu eenmaal mensen uitgepikt die gefouilleerd worden en sommige mensen zijn inderdaad zo gek om de kinderen erin te betrekken..
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 7:38

Ja idd een kind mag net zo goed gefouilleerd worden, je weet nooit wat voor ouders ze hebben.
Btw, ik heb het zelf nog nooit gezien, maar zal niet raar opkijken ik bedoel waarom wij wel en zij niet?!

Gast
Gast

Bericht  Beachgirl zo 3 jul 2011 - 7:39

Ik zou als moeder zijnde ook niet erg happy zijn, maar ik kan aan de ene kant wel begrijpen dat ze het doen.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 7:53

Beachgirl_24 schreef:Ik zou als moeder zijnde ook niet erg happy zijn, maar ik kan aan de ene kant wel begrijpen dat ze het doen.

Het is hun werk nou eenmaal en die moeder zeikt. Valt me mee dat ze ze niet aan heeft geklaagd, maar wie weet is dat wel gebeurd en weten wij dat dus niet.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 7:54

Beachgirl_24 schreef:Ik zou als moeder zijnde ook niet erg happy zijn, maar ik kan aan de ene kant wel begrijpen dat ze het doen.
Waarom niet? Echt een beetje aanstelleritisch, ze folteren het kind toch niet?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 8:01

Er word gezegd dat het kind willekeurig werd uitgezocht. Waarom zet die moeder het op youtube, echt zo weer typisch iets amerikaans zeg blegh!

Gast
Gast

Bericht  Beachgirl zo 3 jul 2011 - 8:12

Francaise_ schreef:
Waarom niet? Echt een beetje aanstelleritisch, ze folteren het kind toch niet?

Nee maar ik zou wel zoiets hebben van: moet dat nou bij mijn kind van 6.

Maar ik zeg ook dat ik het wel begrijp. Ik zou er dus geen scene van gaan maken. Er zijn genoeg gekken op de wereld die hun kinderen belasten met rotzooi.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Tazz zo 3 jul 2011 - 8:19

Ik snap niet dat die moeder op afstand gaat staan filmen in plaats van haar kind even uit te leggen waarom ze gefouilleerd wordt. Dan was dat meisje ook niet in huilen uitgebarsten omdat ze dacht dat ze iets fout had gedaan maar had ze het begrepen.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Tiana zo 3 jul 2011 - 8:24

Tazz schreef:Ik snap niet dat die moeder op afstand gaat staan filmen in plaats van haar kind even uit te leggen waarom ze gefouilleerd wordt. Dan was dat meisje ook niet in huilen uitgebarsten omdat ze dacht dat ze iets fout had gedaan maar had ze het begrepen.
+1

Het zou niet eens in me op komen, om op zo'n moment te gaan filmen..
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 10:22

Tazz schreef:Ik snap niet dat die moeder op afstand gaat staan filmen in plaats van haar kind even uit te leggen waarom ze gefouilleerd wordt. Dan was dat meisje ook niet in huilen uitgebarsten omdat ze dacht dat ze iets fout had gedaan maar had ze het begrepen.

Mijn gedachte, de moeder maakt het nu alleen maar veel erger dan het is. Een beetje ouder had gezegd; jongens, kunnen jullie mij anders eerst fouilleren zodat mijn dochter ziet dat er niks aan de hand is?

Nee, mevrouw gaat op een afstandje staan filmen. Bravo mom.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 10:26

Zero schreef:

Mijn gedachte, de moeder maakt het nu alleen maar veel erger dan het is. Een beetje ouder had gezegd; jongens, kunnen jullie mij anders eerst fouilleren zodat mijn dochter ziet dat er niks aan de hand is?

Nee, mevrouw gaat op een afstandje staan filmen. Bravo mom.

Helemaal mee eens.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk zo 3 jul 2011 - 19:05

Ik vind dat het gewoon moet kunnen. Volgens mij blaast die moeder het ook enorm op, dat kind ziet er op het filmpje niet dood ongelukkig uit, waarom zou ze na het filmen ineens in tranen uitbarsten? Wel heel toevallig hé.. Inderdaad, stel je kindje gerust maar ga het niet filmen.

Typisch Amerikaans, ze zal er wel een schade vergoeding uit proberen te krijgen..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 20:28

AngelNyn schreef:Ik vind dat het gewoon moet kunnen. Volgens mij blaast die moeder het ook enorm op, dat kind ziet er op het filmpje niet dood ongelukkig uit, waarom zou ze na het filmen ineens in tranen uitbarsten? Wel heel toevallig hé.. Inderdaad, stel je kindje gerust maar ga het niet filmen.

Typisch Amerikaans, ze zal er wel een schade vergoeding uit proberen te krijgen..

Ja precies dat zei ik ook al ze zal ze wel aan gaan klagen nou dan kan ze mooi niks verwachten, want ze kan het personeel niks maken. Bovendien ben je dacht ik verplicht je te laten fouilleren.
WTF maakt mij het uit als iemand dat bij mij doet al is het een (oudere) man, boeit me echt niet en het is gewoon hun verplichting.

Gast
Gast

Bericht  Tiana zo 3 jul 2011 - 21:58

Caribbeanlover schreef:Ja precies dat zei ik ook al ze zal ze wel aan gaan klagen nou dan kan ze mooi niks verwachten, want ze kan het personeel niks maken. Bovendien ben je dacht ik verplicht je te laten fouilleren.
WTF maakt mij het uit als iemand dat bij mij doet al is het een (oudere) man, boeit me echt niet en het is gewoon hun verplichting.

Ik vind het toch wel fijner als ik door een vrouw gefouilleerd word!

Laatst aangepast door Stylegirl op zo 3 jul 2011 - 22:18; in totaal 1 keer bewerkt
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Bericht  InweCulnamo zo 3 jul 2011 - 22:07

Stylegirl schreef:
Caribbeanlover schreef:Ja precies dat zei ik ook al ze zal ze wel aan gaan klagen nou dan kan ze mooi niks verwachten, want ze kan het personeel niks maken. Bovendien ben je dacht ik verplicht je te laten fouilleren.

en gelukkig mag je daar ook gewoon voor kiezen Wink
InweCulnamo
InweCulnamo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 234
Punten : 315
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 22:33

ben ik dan de enige die het ook wat ongepast vindt? Zo'n kind schrikt zich toch helemaal kapot als ze door politie/douane volledig gefouilleerd wordt. Als ik als 6 jarige helemaal gefouilleerd zou zijn geweest, dan had ik volgens mij helemaal niet meer durven vliegen. Dat kleine kinderen door een poortje e.d. moeten en gecontroleerd worden als dat ding af gaat, oké, maar om nou een 6-jarig kind willekeurig uit te kiezen vind ik best ver gaan.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 22:50

Dromertje schreef:ben ik dan de enige die het ook wat ongepast vindt? Zo'n kind schrikt zich toch helemaal kapot als ze door politie/douane volledig gefouilleerd wordt. Als ik als 6 jarige helemaal gefouilleerd zou zijn geweest, dan had ik volgens mij helemaal niet meer durven vliegen. Dat kleine kinderen door een poortje e.d. moeten en gecontroleerd worden als dat ding af gaat, oké, maar om nou een 6-jarig kind willekeurig uit te kiezen vind ik best ver gaan.
+1
Kinderen vinden politiemensen vaak reuze interessant. Ik kan me wel voorstellen dat ze hier van schrikt. Ik vind die moeder wel raar. Een filmpje er van maken ipv dat kind geruststellen en uitleggen wat er gebeurt. Desnoods met een grapje.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 23:35

Stylegirl schreef:

Nee boeit me totaal niet, ze raken je toch niet aan op een sexuele manier dus wat maakt het uit!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 23:37

Dromertje schreef:ben ik dan de enige die het ook wat ongepast vindt? Zo'n kind schrikt zich toch helemaal kapot als ze door politie/douane volledig gefouilleerd wordt. Als ik als 6 jarige helemaal gefouilleerd zou zijn geweest, dan had ik volgens mij helemaal niet meer durven vliegen. Dat kleine kinderen door een poortje e.d. moeten en gecontroleerd worden als dat ding af gaat, oké, maar om nou een 6-jarig kind willekeurig uit te kiezen vind ik best ver gaan.

Wat een onzin zeg! Moeten wij als volwassenen allemaal gefouilleerd worden en kids niet omdat dat zo ''zielig'' is? Kom op zeg, zoals hier al werd gezegd zijn er zat zieke ouders die dingen mee smokkelen op/in hun kids. Ook al ziet het gezin er zo ''normaal'' uit, dan nog kunnen ze ook voor zulke mensen geen onderscheid maken.

Gast
Gast

Bericht  Liadan zo 3 jul 2011 - 23:54

Ik vind dit ook te ver gaan. Het kind werd nergens van verdacht maar willekeurig uitgekozen. Ik denk dat het heel beangstigend is voor een kind om door een vreemde (in uniform) gefouilleerd te worden. Je kan je kind ook niet voorbereiden op zoiets.
Ik zou het heel erg vinden als mijn dochter gefouilleerd zou worden (zij is dan nog wel geen 6 maar als ze het met een zesjarige doen dan zullen ze het ook wel met een 2,5jarige doen).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Liadan zo 3 jul 2011 - 23:55

Caribbeanlover schreef:

Wat een onzin zeg! Moeten wij als volwassenen allemaal gefouilleerd worden en kids niet omdat dat zo ''zielig'' is? Kom op zeg, zoals hier al werd gezegd zijn er zat zieke ouders die dingen mee smokkelen op/in hun kids. Ook al ziet het gezin er zo ''normaal'' uit, dan nog kunnen ze ook voor zulke mensen geen onderscheid maken.
:shock:

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347

Bericht  Gast ma 4 jul 2011 - 2:22

Liadan schreef:Ik vind dit ook te ver gaan. Het kind werd nergens van verdacht maar willekeurig uitgekozen. Ik denk dat het heel beangstigend is voor een kind om door een vreemde (in uniform) gefouilleerd te worden. Je kan je kind ook niet voorbereiden op zoiets.
Ik zou het heel erg vinden als mijn dochter gefouilleerd zou worden (zij is dan nog wel geen 6 maar als ze het met een zesjarige doen dan zullen ze het ook wel met een 2,5jarige doen).

Wat een onzin zeg. Waarom is een kind anders? Zij hebben het recht om dat ook bij kinderen te doen. Die moeder zoals hier al meerdere keren gezegd is had dat kind even moeten uitleggen wat er zou gebeuren en echt dan had dat kind niet zo lopen janken. De schuld is in dit geval bij de ouders.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: