Eet je genoeg, teveel of te weinig?
+18
Toet
Lion87
Blond
JD
Mamsie
Phileine
Janelie
Rouxxxe
Flinder
VeryCherry
Silver
Ugly Betty
Serena
Sterre
SoGood
bolus26
Caresses
Lotus
22 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Eet je genoeg, teveel of te weinig?
Ik eet denk ik te weinig, maar wel ongezond en onregelmatig.
Gelukkig kan ik het met mijn gewicht nog hebben, maar ik weet dat ik eigenlijk gezonder moet gaan eten, maar ik hou zo van lekker eten! Ik vind het erg moeilijk om hier op te letten.
Edit: Ik heb een tijdje een eetmeter bijgehouden en ik kwam vrijwel nooit aan de 2000 kcal per dag, behalve dan in het weekend, want dan drink ik (veel) alcohol.
Gelukkig kan ik het met mijn gewicht nog hebben, maar ik weet dat ik eigenlijk gezonder moet gaan eten, maar ik hou zo van lekker eten! Ik vind het erg moeilijk om hier op te letten.
Edit: Ik heb een tijdje een eetmeter bijgehouden en ik kwam vrijwel nooit aan de 2000 kcal per dag, behalve dan in het weekend, want dan drink ik (veel) alcohol.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik probeer goed te eten, dus niet te weinig, maar vaak "vergeet" ik op mijn manier te eten. Ik heb een eetstoornis gehad, en denk eigenlijk dat ik nog steeds een soort van eet probleem heb. Maar ik val niet heel veel meer af, en dat wil ik ook niet. En mijn vriend wordt dan ook echt wel boos.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ik tel echt nooit mijn calorieen. Daar raak ik denk ik alleen maar gestresst van. Ik eet voldoende, maar snoep soms te veel.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik eet voldoende.
Ontbijt, lunch en avondeten sla ik nooit over.
Verder elke dag fruit (meestal 2 mandarijnen of 1 grote appel) en een aantal keer een tussendoortje (muesli-reep o.i.d.)
Mensen om me heen denken dat ik heel weinig eet, omdat ik vrij mager ben, maar uiteindelijk ben ik altijd degene met de meest uitgebreide lunch (4 boterhammen + fruit + cup-a-soup) op het werk.
Ontbijt, lunch en avondeten sla ik nooit over.
Verder elke dag fruit (meestal 2 mandarijnen of 1 grote appel) en een aantal keer een tussendoortje (muesli-reep o.i.d.)
Mensen om me heen denken dat ik heel weinig eet, omdat ik vrij mager ben, maar uiteindelijk ben ik altijd degene met de meest uitgebreide lunch (4 boterhammen + fruit + cup-a-soup) op het werk.
Gast- Gast
Ik eet genoeg, eerder teveel dan te weinig. Het is niet zo dat ik ervan aankom, maar ik eet wel eens wat ongezonde dingen waar meer calorieen in zitten dan ik nodig heb. Overdag eet ik redelijk gezond: altijd bruin brood, elke dag fruit, genoeg groenten, weinig snoep, maar 's avonds snoep ik vaak wel. In het weekend drink ik wel eens alcohol.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Ik eet denk ik wel teveel, vooral in koek en chips. Verder eet ik onregelmatig. Ik moet er maar eens goed naar kijken en kijken of ik wel alles binnenkrijg wat ik nodig heb.
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Is het teveel?
» Teveel spullen.
» Teveel geld uitgeven...
» 1 pil teveel ingenomen
» 750 mb internet is dat genoeg?
» Teveel spullen.