Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

htc vraag, leestekens, hoofdletters...

4 plaatsers

Ga naar beneden

htc vraag, leestekens, hoofdletters... Empty htc vraag, leestekens, hoofdletters...

Bericht  Pien vr 1 jul 2011 - 23:43

Ik heb een htc desire hd.
Super fijne telefoon maar ik kan er maar niet achter komen hoe ik hoofdletters kan aanpassen. In veel zinnen pakt hij namelijk midden in de zin ineens een hoofdletter. Ik gebruik overigens t9.

Daarnaast Lukt Het me ook niet om bijv streepjes op een e te krijgen, ook geen puntjes bij bijv creeeren.

Wie kan me helpen?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

htc vraag, leestekens, hoofdletters... Empty Re: htc vraag, leestekens, hoofdletters...

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 23:45

Streepjes, accenten, puntjes etc kun je gewoon als je op de letter drukt, die ingedrukt houden en dan naar rechts schuiven, dan komen er bovenin groene opties (net als woorden). Sommige woorden met hoofdletter heb ik ook weleens. Vaak is dat gewoon (even) voorkeur. Maar ook dan kan je gewoon bij de groene woorden een optie zonder hoofdletter kiezen.

Gast
Gast

htc vraag, leestekens, hoofdletters... Empty Re: htc vraag, leestekens, hoofdletters...

Bericht  Caroow vr 1 jul 2011 - 23:45

Op mijn legend bedenkt hij soms ook ineens hoofdletters, maar dan kan je ook bij de woordsuggesties het woord zonder hoofdletter aanklikken. En eh leestekens, als je de e drukt krijg je daarboven een gewone e in het groen, en in het grijs de versies met leestekens, en daar kan je dus uit kiezen.
Nogal vaag verhaal, maar als je telefoon hetzelfde werkt moet je het wel snappen smile
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Atelier Madame vr 1 jul 2011 - 23:48

Hoofdletters kun je aanpassen met een toetstje linksonderin:
htc vraag, leestekens, hoofdletters... Side_by_side_keyboard1
Zeg maar dat pijltje, als je die lang ingedrukt houdt wordt het capslock, als je hem eenmalig indrukt wordt de eerste letter van het woord een hoofdletter

Een streepje op de E krijgen (of puntjes etc) doe je door de letter langer in te drukken. Dan krijg je vanzelf meerdere optie.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Pien vr 1 jul 2011 - 23:49

Lukt niet zoals jullie het zeggen. Alleen als ik mijn telefoon draai, dan wel!! Vind het heel irritant...

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Pien vr 1 jul 2011 - 23:50

Ik gebruik het kleine toetsenbord. Niet het Qwerty

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Pien vr 1 jul 2011 - 23:55

Éëèû.

Dit lukt... Maar hoe met het kleine toetsenbord?
Dat vind ik namelijk vele malen prettiger!

Pien
Ratel
Ratel

Bericht  Effie_O za 2 jul 2011 - 8:00

Ik gebruik ook een klein toetsenbord op mijn htc en vraag me eigenlijk hetzelfde af. Ik zie wel een knop '12#', waarbij ik enkele leestekens kan kiezen. Maar de simpele e met 2 puntjes is al niet te vinden. Ook het ingedrukt houden van een knop gaat niet, dan verschijnen alleen alle opties zonder leestekens.
Zelf denk ik dat het misschien (nog) niet zo goed ontwikkeld is, dit 'ouderwetse' toetsenbord. Vrijwel iedereen werkt met qwerty. Wel zijn er dacht ik ook andere toetsenbord 'systemen' te downloaden, maar daar heb ik nog niks mee geprobeerd. Misschien is zoiets nog een optie.
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: