Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pil vraag

3 plaatsers

Ga naar beneden

Pil vraag Empty Pil vraag

Bericht  Mari di 18 sep 2012 - 3:49

Na 11 jaar pil slikken waarvan de laaste 9 jaar de Diane 35 was ik het al een tijdje beu, het pilslikken begon me tegen te staan (kan toch niet goed zijn, al die hormonen).

Omdat ik best een emotioneel mens ben, dacht ik laat is eens met de pil stoppen, wie weet wordt het beter, en huil ik niet meer om elke scheet. (haha of slechter en ben ik straks echt een waterval).

Nu slik ik twee weken geen pil meer en wordt ik gek van de jeuk op mijn hoofd en armen, benen borsten, helaas komen ook de puistjes alweer terug. Is dit normaal, en hou je dit lang? Anders denk ik dat ik mijn vriend maar weer blij maak en weer aan de pil terug ga.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pil vraag Empty Re: Pil vraag

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 4:46

Ben je nu niet aan het ontpillen? Van de Diane weet ik dat het best een zware pil is wat veel wordt gebruikt bij mensen met acne. Nu je lichaam de hormoonhuishouding weer zelf gaat regelen kan je weer wat puistjes krijgen. Mocht je weer aan de pil gaan zou ik kiezen voor een lichtere pil of misschien de Nuvaring daar zitten minder hormonen in zodat je ook minder last van moodwings krijgt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pil vraag Empty Re: Pil vraag

Bericht  baboeska di 18 sep 2012 - 6:26

Ik ben na jaren Diane pil vorig jaar gestopt, ook omdat ik het gevoel had dat al die hormonen niet goed konden zijn. Is toch een vrij zware pil. Ik ben er ook ooit mee begonnen omdat ik last van acne had ( toen ik een jaar of 16 was )
Helaas is dit bij mij ook weer terug gekomen. Veel last van puistjes, werd pas na 4 a 5 maanden weer minder. Nu ik er bijna een jaar af ben heb ik geen last meer van puistjes. En ik heb nu ook veel minder last van moodswings. Ik voel me zonder de Diane pil echt veel beter. Voor mij nooit weer die pil.
Dus ik denk dat je er even doorheen moet, je lichaam is jaren die hormonen gewent, dat heeft wel even tijd nodig denk ik om weer goed op regel te komen.
Anders zou ik als ik jou was overgaan op een lichtere pil.
baboeska
baboeska
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 124
Registratiedatum : 01-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Pil vraag Empty Re: Pil vraag

Bericht  Mari di 18 sep 2012 - 19:59

Thanks, ik zal inderdaad nog even doorzetten, zolang ik maar niet op een grindtegel ga lijken.
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pil vraag Empty Re: Pil vraag

Bericht  Sterre wo 19 sep 2012 - 2:38

Ik ben ook een paar maanden geleden gestopt met de pil op advies van de dokter, al had ik een vrij lichte (Mercilon). Ik heb nu ook veel meer last van puistjes, het lijkt op sommige plekken bijna acne. Even doorzetten, verder voel ik me namelijk een stuk beter Pil vraag 3079029344

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pil vraag Empty Re: Pil vraag

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum