Date-topic 2
+40
Polly
Rush
xxlisaxx
Mermaid
Middleme
FireButterfly
GreenGrass
applestar
Salander
Mon Amour
Niki
silly-one
Oasis
ladycat
Plien
Bay
Marin
Atelier Madame
Error
Zwoesj
Feline
lalala*
sonly
_Lacey_
Suus
Janelie
Sugarfall
Melis_je
Tabbert
Prosecco
Lady4
KOL
Jeanette
l1n
Sweety
TGR
Bliss
ButterflyEffect
Antibes
nijntje4
44 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Date-topic 2
Wat leuk, al die positieve verhalen!
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Inderdaad, wat leuk om te lezen allemaal
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Heel leuk die succes verhalen!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Zusje, is jouw date nog doorgegaan?
Erg leuk om de positieve verhalen te lezen.
Erg leuk om de positieve verhalen te lezen.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Nee, helaas niet. Ik heb mijn avond met iemand anders doorgebracht... Was wel gezellig.
Gast- Gast
Wat jammer! Gaat er nog wel een nieuwe date inzitten of denk je van niet?
Sweety- Ratel
Ik weet het niet, ik heb hem namelijk helemaal niet meer gesproken wat vrij ongebruikelijk is want ik sprak hem elke dag eigenlijk wel via FB. Heb zijn nummer verder niet en hij is gewoon niet meer online geweest. Hij zal wel druk zijn met werk ofzo. Ik hoor het wel. Ik ga me deze week eerst focussen op mijn nieuwe baan en sport.
Gast- Gast
Dat is wel jammer dat je niks van hem heb gehoord, maar misschien heeft hij het inderdaad even druk. Maar hij heeft dus eigenlijk niet gezegd dat de date niet doorging? Ben je al begonnen bij je nieuwe baan? ( zo even tussendoor )
Sweety- Ratel
Nee want hij zat sowieso met zijn werk, wist niet of het door kon gaan (en dat wist ik ook). We spraken dus ook nog niet iets specifieks af en ik dacht, ik spreek hem nog wel maar dat is dus niet meer gebeurd... Nieuwe baan begint morgen .
Gast- Gast
Spannend! Ik hoop zo dat je het naar je zin zal hebben. Wel jammer dat hij toch niet een berichtje stuurde dat het echt niet door kon gaan. Ondanks dat je het wist, was een bevestiging wel beter geweest.
Sweety- Ratel
Tja ach... Ik ga me er niet al te druk om maken eerlijk gezegd. Het is jammer, ik zie het wel. Feit is gewoon dat hij aan de andere kant van NL woont en dat was voor ons beide toch ook wel een beetje een issue. Wil je daarin mee gaan? We waren nieuwsgierig genoeg om toch te willen afspreken maar als ik dan niks hoor dan ebt dat gevoel natuurlijk ook wel weer een keer weg .
Gast- Gast
Hoi dames!
...
...
Laatst aangepast door GreenGrass op zo 6 nov 2011 - 0:53; in totaal 1 keer bewerkt
GreenGrass- Kletskop
- Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Hahahaha toen ik ontbijt bij Ikea op je Facebook zag staan van de week wĂst ik gewoon dat dat met je date was! Leuk!! klinkt allemaal heel goed.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Spreek hem net en er is inderdaad iets persoonlijks gebeurd dit weekend waardoor zijn hoofd er niet naar stond. Heel begrijpelijk, zijn verhaal kennende.
Gast- Gast
Joy_ schreef:Hahahaha toen ik ontbijt bij Ikea op je Facebook zag staan van de week wĂst ik gewoon dat dat met je date was! Leuk!! klinkt allemaal heel goed.
Ha wat tof dat je dat aanvoelde!
GreenGrass- Kletskop
Wat ontzettend leuk om te lezen, GreenGrass!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Wel fijn dat hij dat laat weten!Zusje schreef:Spreek hem net en er is inderdaad iets persoonlijks gebeurd dit weekend waardoor zijn hoofd er niet naar stond. Heel begrijpelijk, zijn verhaal kennende.
@ GG: wat leuk! Volgens mij kan jij je bijna uit dit topic schrijven en in het kersverse relatie topic in gaan schrijven
Sweety- Ratel
*vraagt zich af wanneer ze zich hier officieel mag inschrijven*.
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Sweety schreef:Wel fijn dat hij dat laat weten!Zusje schreef:Spreek hem net en er is inderdaad iets persoonlijks gebeurd dit weekend waardoor zijn hoofd er niet naar stond. Heel begrijpelijk, zijn verhaal kennende.
@ GG: wat leuk! Volgens mij kan jij je bijna uit dit topic schrijven en in het kersverse relatie topic in gaan schrijven
Ha ik hoop het hoor
Laatst aangepast door GreenGrass op zo 6 nov 2011 - 0:52; in totaal 1 keer bewerkt
GreenGrass- Kletskop
GreenGrass waarschijnlijkt duurt t niet lang meer tot je kan verhuizen naar t andere topic
Ik heb zondag m'n date, hij moest zaterdag werken.
We gaan eerst sushi eten en daarna naar de film!
Elke dag whats-appen we, en ik heb 'm gisteravond nog even gezien!
Ik dacht dat ik om 7u rijles had, en stond dus op de auto te wachten. Bleek dat ik om 8u les had, ik had me vergist.
M'n date werkt een straat bij mij vandaan dus toen ik vertelde dat ik nog een uurtje moest wachten vroeg ie of ik even op z'n werk langskwam!
Was erg leuk om m te zien, en heb nog meer zin in zondag!
Ik heb zondag m'n date, hij moest zaterdag werken.
We gaan eerst sushi eten en daarna naar de film!
Elke dag whats-appen we, en ik heb 'm gisteravond nog even gezien!
Ik dacht dat ik om 7u rijles had, en stond dus op de auto te wachten. Bleek dat ik om 8u les had, ik had me vergist.
M'n date werkt een straat bij mij vandaan dus toen ik vertelde dat ik nog een uurtje moest wachten vroeg ie of ik even op z'n werk langskwam!
Was erg leuk om m te zien, en heb nog meer zin in zondag!
Gast- Gast
Leuk, Princess! Alvast veel plezier zondag & uiteraard verwachten we daarna een uitgebreid verslag
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Nice Princess!! Klinkt goed! Vooral die sushi
Bij mij was het 't grote afwijs-weekend' haha.. Ik had die ene jongen die ik 3 keer gezien had toch een berichtje via FB gestuurd, niets meer van gehoord. Erg triest vind ik eerlijk gezegd, waar is je fatsoen? Je kan toch gewoon terug sturen dat je geen interesse hebt.. Dus daar ben ik sowieso al op afgeknapt!
En zaterdag hele nacht op stap geweest met een leuke jongen (kwam ik tegen in de kroeg) maar die hield na 2 whatsapp berichtjes op zondag 't ook voor gezien..
M'n scharrel die ik ongeveer 1 keer per 2 maanden zie doet ook weer lekker vaag. Kan niet eens fatsoenlijk hoi zeggen als ik 'm tegenkom en als ie al een keer wat zegt dan is 't een kutopmerking.. Beetje 'meisjes plagen kusjes vragen' idee.. alleen kussen we helaas niet haha.. Dus dat gaan we ook maar es richting de afgrond brengen
Maar over een tijdje heb ik vast wel weer een positief verhaal
Bij mij was het 't grote afwijs-weekend' haha.. Ik had die ene jongen die ik 3 keer gezien had toch een berichtje via FB gestuurd, niets meer van gehoord. Erg triest vind ik eerlijk gezegd, waar is je fatsoen? Je kan toch gewoon terug sturen dat je geen interesse hebt.. Dus daar ben ik sowieso al op afgeknapt!
En zaterdag hele nacht op stap geweest met een leuke jongen (kwam ik tegen in de kroeg) maar die hield na 2 whatsapp berichtjes op zondag 't ook voor gezien..
M'n scharrel die ik ongeveer 1 keer per 2 maanden zie doet ook weer lekker vaag. Kan niet eens fatsoenlijk hoi zeggen als ik 'm tegenkom en als ie al een keer wat zegt dan is 't een kutopmerking.. Beetje 'meisjes plagen kusjes vragen' idee.. alleen kussen we helaas niet haha.. Dus dat gaan we ook maar es richting de afgrond brengen
Maar over een tijdje heb ik vast wel weer een positief verhaal
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Greengrass; Wat ontzettend leuk! Dat klinkt als serieus haha!
Princess; Wat leuk dat je hem toch nog gezien hebt! Veel plezier alvast op je date.
Princess; Wat leuk dat je hem toch nog gezien hebt! Veel plezier alvast op je date.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Jeanette schreef:Greengrass; Wat ontzettend leuk! Dat klinkt als serieus haha!
Het klinkt wel vrij serieus ja... maar ik weet niet of dat het is... ik twijfel enorm aan mezelf. Wat voel ik, wat wil ik etc.
GreenGrass- Kletskop
@ GG: Hoe komt dat zo dat je twijfelt?
@ Feline: Dat is balen dat het zo'n weekend was!
Princess: Wat leuk dat je op date gaat! We willen wel alles weten he
@ Feline: Dat is balen dat het zo'n weekend was!
Princess: Wat leuk dat je op date gaat! We willen wel alles weten he
Sweety- Ratel
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Pagina 34 van 40
Permissies van dit forum: