Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Piercing tussen duim en wijsvinger

+7
Tiana
JustMeDaan
Rumble
Spring
Teddyaapje
Rush
miss22
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Piercing tussen duim en wijsvinger - Pagina 2 Empty Re: Piercing tussen duim en wijsvinger

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 0:16

Jaaa oke dat snap ik slimpie maar dan zie je het toch niet ALS ze los zijn....dus OF kort OF opgestoken :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Piercing tussen duim en wijsvinger - Pagina 2 Empty Re: Piercing tussen duim en wijsvinger

Bericht  Jerry di 25 okt 2011 - 2:00

Ik zie dan altijd voor me hoe het mis kan gaan, in dit geval een kam die achter zo'n balletje blijft hangen. Bij die piercing tussen duim en wijsvinger kan ik ook nog wel wat doemscenario's bedenken Rolling Eyes

Ben benieuwd of TO 'm nou genomen heeft of niet!
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Piercing tussen duim en wijsvinger - Pagina 2 Empty Re: Piercing tussen duim en wijsvinger

Bericht  Rush di 25 okt 2011 - 2:01

Theedoosje schreef:Jaaa oke dat snap ik slimpie maar dan zie je het toch niet ALS ze los zijn....dus OF kort OF opgestoken :P
Oh nouja, ik loop toch ook niet altijd zonder ondergoed? Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Piercing tussen duim en wijsvinger - Pagina 2 Empty Re: Piercing tussen duim en wijsvinger

Bericht  Gast di 25 okt 2011 - 2:23

Rush schreef:
Theedoosje schreef:Jaaa oke dat snap ik slimpie maar dan zie je het toch niet ALS ze los zijn....dus OF kort OF opgestoken :P
Oh nouja, ik loop toch ook niet altijd zonder ondergoed? Laughing

Niet? :P hahaha

Maar goed ik vind die piercing van de TO erg onhandig. Maar goed ik werk dan ook in de kinderopvang Wink
En die in je nek nee ik zou ook bang zijn om hem eruit te kammen of zo:D

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Piercing tussen duim en wijsvinger - Pagina 2 Empty Re: Piercing tussen duim en wijsvinger

Bericht  JustMeDaan di 25 okt 2011 - 3:18

Ik zou daar ook bang voor zijn, in de nek om daar met kammen achter te blijven hangen, gads.
Kunnen ook 2 md's zijn trouwens, waar balletjes op gedraaid zitten.
Die in mijn decollete zitten nog steeds, al 8 maanden ondertussen, en de onderste ettert nu weer. Nu heb ik ook wat dagen op mijn zij gelegen de hele dag en nacht ivm ziek zijn. Dan zweet ik ook en dan gaat het vervelen. Gaat wel weer over. Zitten nu een maand nieuwe steentjes op. Ben dr nog steeds zo blij mee. Maar eist goede verzorging en niet veel aan zitten/achter hangen want dan groeien ze uit. Wat dus tussen je duim en wijsvinger snel gebeurd.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Piercing tussen duim en wijsvinger - Pagina 2 Empty Re: Piercing tussen duim en wijsvinger

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum