Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ga je weleens naar de sauna?

+37
Zininzon
Arwyn
Jerry
ButterflyEffect
knets
loura
Springflower
Alias
SleepingBeauty
Roze Roos
Makamba
Zora
Flippin' Bitch
Fearie
Rouxxxe
Merai
Lotus
Darius
Beachgirl
Travelgurly
Japje
Lady4
lieke89
SoGood
nina
Caresses
Blond
Fred
Ugly Betty
Ploen
ekiaam87
Inge
smooch
VeryCherry
PluDan
silly-one
Jeanette
41 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Ga je weleens naar de sauna? - Pagina 3 Empty Re: Ga je weleens naar de sauna?

Bericht  Alias do 16 dec 2010 - 3:04

Ik vind het ook fijn om naar de sauna te gaan. In het begin is het voor mij wel even onwennig, maar dat is na vijf minuten ook wel over. Dan heb ik geen erg meer in het naakt zijn. Bijkomstig voordeel is dat je niet hoeft te checken of je (bad)kleding nog goed zit en natuurlijk geen telefoon e.d. bij de hand hebt wat een hele fijne rust met zich mee brengt.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Springflower do 16 dec 2010 - 6:12

Ik ga graag naar de sauna.. Laatste tijd niet echt van gekomen, zou veel vaker moeten gaan..
Springflower
Springflower
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 169
Punten : 171
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  loura do 16 dec 2010 - 7:57

Ja ik ga een paar keer per jaar naar een grote zoas Elysium of Veluwsebron. Dan ga ik met een badkledingdag. Ik zou me niet lekker voelen naakt. Ik vind het jammer dat er niet meer saunas een badkeding dag inschaffen, er is veel animo voor. Ze zeggen dat het hygienischer is zonder badkleding maar dat lijkt mij juist niet :s
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 8:07

Nee, ik ga nooit. Ten eerste niet omdat ik die warmte inderdaad echt niet trek. Ik kan daar lichamelijk echt niet tegen. Heb ooit eens in zo'n minisaunaatje gezeten op vakantie. Na 5 min al weg gegaan omdat ik het te warm vond haha.
Het naakt lopen trekt mij ook totaal niet. Ik vind dat toch privé en voel me daar niet prettig bij.

Gast
Gast

Bericht  knets di 21 dec 2010 - 10:49

Ik heb het altijd afgezworen omdat ik daar te preuts voor ben..
Maar ben wel op de sportschool gaan douchen tussen de vrouwen... Er zijn daar 2 sauna hokjes en daar stap ik dan wel eens binnen.. Wat een overwinning haha.. Dus wie weet ook nog ooit de stap naar een grote sauna met baden enzo...??
knets
knets
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Inge di 21 dec 2010 - 11:19

Japje schreef:

@Inge: de Veluwse Bron is super!
Ja absoluut... wow helemaal super daar!

Darius schreef:Dinsdag de 21e ga ik ook naar de veluwse bron Inge! Het is dan wel badpakdag, niet vergeten!

Ik ga het liefst naakt, heerlijk! Als je dan na de sauna/zwemmen even gaat zitten heb je niet meteen een natte kont van je bikini/badpak. Dinsdag neem ik twee bikinibroekjes mee, dan doe ik die snel aan!

wat grappig... lees dit nu pas smile
Leuk gehad?
Was echt heerlijk, maar ijs en ijskoud buiten smile
Ja klopt, wij gingen nu juist vanwege badkleding dag, voor 2 vriendinnen was het de 1e keer en die wilde graag met badkleding
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  ButterflyEffect di 21 dec 2010 - 13:01

Hmm sauna.. veel te warm. Had wel laatst iets gehoord over een sauna die vooral een bepaalde laag van je huid warm maakt waardoor je dus oa prettiger kan ademen.
Maar nee ik zit liever in een bubbelbad smile

OT: weet iemand een bungalowpark oid waar je een huisje kan huren met meerpersoons bubbelbad? Wil dit nog steeds eens met vrienden doen!
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Jerry di 21 dec 2010 - 20:23

Ik ga weleens naar de sauna.

Moet er niet aan denken om met badkleding aan te gaan... Je bent al zo zweterig en nat, dan wil ik niet óók nog wat aan hebben.
De eerste keer dat ik ging was het wel even raar, maar dat duurde echt maar 5 minuten. (zo cliché, maar zo waar) iedereen loopt er naakt rond. Het zou eerder raar zijn als jij de enige in kleding was.
En het is niet zo dat iedereen elkaar daar ongegeneerd gaat zitten bekijken...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Jerry di 21 dec 2010 - 20:28

loura schreef:Ja ik ga een paar keer per jaar naar een grote zoas Elysium of Veluwsebron. Dan ga ik met een badkledingdag. Ik zou me niet lekker voelen naakt. Ik vind het jammer dat er niet meer saunas een badkeding dag inschaffen, er is veel animo voor. Ze zeggen dat het hygienischer is zonder badkleding maar dat lijkt mij juist niet :s

Waarom vind je het zonder badkleding onhygienischer?
Voordat je de sauna ingaat, ga je naar het toilet en douchen. In de sauna zelf zit je op een handdoekje.

Ik kan me voorstellen dat mensen het mét badkleding onhygienischer vinden (al vind ik dat niet zo, het lijkt mij gewoon niet fijn om in badkleding te gaan zitten zweten): als je naakt bent en gaat zweten, ben je daarna het zweet zo kwijt in dompelbaden. In badkleding blijft dat gemakkelijker zitten (ofzo, weet ook niet wat 'ze' als argument hebben :P )
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Gast di 21 dec 2010 - 21:17

Ik wist eigenlijk van te voren al dat naakt in de sauna niks voor mij was. Heb het toch 1 keer geprobeerd met een goede collega (mijn leeftijd, vrouw) en ik vond het afschuwelijk. Ik voelde me ook echt bekeken. Vooral als ik het zwembad uitmoest de trap op. Er zaten 2 mannen in het zwembad en die keken echt omhoog en zaten tegen elkaar te smoezen. Vreselijk. Voelde me echt heel naar toen ik thuis kwam. Doe het nooit meer.

Ik ben bij Sanadome geweest, daar zijn ook sauna's maar gewoon met badkleding aan. En dan vind ik het wel heerlijk.

Gast
Gast

Bericht  nina di 21 dec 2010 - 22:33

Nyah schreef:
danielledeliefste schreef:
Nyah schreef:Nee, ik vind de sauna helemaal niet fijn. Daarnaast zou ik de kans te groot vinden dat ik een bekende tegen zou komen, wanneer ik hier in de omgeving naar de sauna zou gaan. Sommige mensen hoef ik niet tegen te komen wanneer we naakt zijn Wink
Begrijpelijk! Maar scheelt weer dat je beide naakt bent Very Happy

Of dat maakt het dubbel zo erg. Sommige mensen hoeven mij niet naakt te zien, maar hoef ik ook niet naakt te zien. :P
Hahaha daar heb je inderdaad ook een puntje..
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966

Bericht  Arwyn di 21 dec 2010 - 22:48

Ik ga wel eens met mijn moeder naar de sauna. Niet te vaak, maar zo heel af en toe, dan vind ik het wel lekker.
We gaan wel eigenlijk altijd met een vrouwen dag. Naakte mannen hoef ik daar ook niet zo nodig te zien, haha. Met alleen vrouwen voelt het al een stuk minder ongemakkelijk vind ik.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Zininzon wo 22 dec 2010 - 0:25

Ik ga 1 a 2 keer per jaar. Zou eigenlijk wel vaker willen, maar mijn moeder en vriendinnen houden er niet van.
Ik ga altijd naar Bussloo bij Deventer, gewoon naakt. Heb daar geen problemen mee, maar moet net als zovelen de eerste 15 minuten wel even wennen!
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 0:37

Nee, eigenlijk nooit. Maar zou wel een keertje willen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 dec 2010 - 23:21

Ik ben 1 keer in zo'n spa-complex geweest, in Spa, maar daar kon je gelukkig kiezen of je naar het geklede of naakte gedeelte ging. Ik vond het al gek genoeg om in m'n badkleding met m'n stiefooms te zitten, dus dat was wel weer genoeg Wink

Maar de sauna vind ik heerlijk. Soms op de wintersport zit er een sauna onder het appartement en dat is echt heerlijk, na zo'n lange dag skieen. En vorig jaar in Zweden was ik met m'n lief ook naar de sauna gegaan in 't hotel waar we zaten. Dat was de eerste en enige keer dat ik naakt ben gegaan (of misschien een keer met Vienna/Toluca in de Ardennen geloof ik ook wel).

En zometeen ga ik ook lekker in de sauna, hier in 't huis zit er ook eentje. Maar dan doe ik wel badkleding aan, want wil niet het risico lopen dat m'n stiefooms binnenkomen.

Gast
Gast

Bericht  Sterre wo 22 dec 2010 - 23:57

Ik ga best regelmatig, ik denk zo'n 4 keer per jaar. En dan naar een wat groter complex zoals Thermen Bussloo of de Veluwse Bron. I like! Vooral de afwisseling van hete sauna's, stoombaden, hot tubs, en even een boekje lezen of wat eten en drinken. Heerlijk om een dag helemaal te relaxen.

Voor maandag staat er weer een saunadagje gepland met vriendinnen. We weten alleen nog niet waar we heen gaan.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  SuperGrover do 23 dec 2010 - 2:47

Ik hou erg van sauna's, die warmte. Maar ik voel me er zo ongemakkelijk dat ik toch in de praktijk niet ga. Op zich heb ik niet eens zoveel problemen met naakt (helemaal niet als er alleen vrouwen zijn), maar ik val nogal op door lelijke littekens. Ik voel me de hele dag dan bekeken, ook met gewoon badkleding (die verbergen dat natuurlijk niet).
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 3:12

Ik ben in november bij de veluwse bron geweest op badkleding dag. Vond het heerlijk! (had gewoon een triangelbikini aan en had geen last van geplak)

Maar naakt doe ik ook niet. Niet omdat ik het niet durf, want ik ben trots op mijn lichaam. Ik heb er juist geen behoefte aan om andere mensen bloot te zien.

Gast
Gast

Bericht  Sterre do 23 dec 2010 - 4:39

Punk'd schreef: Ik heb er juist geen behoefte aan om andere mensen bloot te zien.

Haha ik heb er ook geen behoefte aan om andere mensen bloot te zien, en natuurlijk zie je dat in de sauna wel maar echt 'zien' doe ik het ook weer niet. Ik kan het niet zo goed uitleggen. Op een naaktstrand zou ik het bijvoorbeeld niet fijn vinden omdat iedereen daar op een handdoekje alles in volle glorie showt en gaat beach volleyballen. Maar in de sauna hebben mensen in rustruimtes of als ze rondlopen vaak een badjas aan of een handdoek om. Mijn ervaring is dat er nauwelijks wordt gekeken. Ik voel me op het strand in bikini vaak bloter dan naakt in de sauna.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Pancake do 23 dec 2010 - 4:52

Ik ga wel eens met collega's, maar dan wel vrouwelijke collega's. We gaan zo'n 2 keer per jaar en het is dan echt heerlijk een dagje niks doen en lekker opwarmen. We gaan dan ook meestal op damesdag, we hebben een keer een gemengde dag gedaan, maar ik vond dat echt helemaal niks. Ik zat helemaal niet te wachten op al die naakte piemels.

De allereerste keer kon ik trouwens absoluut niet genieten van de sauna, ik moest zo wennen aan al die naaktheid. De 2de keer wist ik wat ik kon verwachten en toen was het een stuk relaxter. Heb ook totaal niet het gevoel dat je heel erg bekeken wordt.
Pancake
Pancake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 362
Punten : 376
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 5:31

Ik ga regelmatig naar de sauna, echt heerlijk. Samen met mijn zussen en moeder of met mijn vriend. Ik vind het geen probleem om naakt rond te lopen daar. Badkleding in de sauna lijkt me niet lekker, ik vind het juist zo heerlijk dat je lichaam helemaal vrij is.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 5:52

Arwyn schreef:Ik ga wel eens met mijn moeder naar de sauna. Niet te vaak, maar zo heel af en toe, dan vind ik het wel lekker.
We gaan wel eigenlijk altijd met een vrouwen dag. Naakte mannen hoef ik daar ook niet zo nodig te zien, haha. Met alleen vrouwen voelt het al een stuk minder ongemakkelijk vind ik.

Heee dat vind ik eigenlijk wel een idee (ja dan kan ik dus niet met mijn vriend maar ik krijg mijn moeder vast wel mee!).

Gast
Gast

Bericht  Gast do 23 dec 2010 - 10:09

Een tijdje terug ben ik met een vriendin naar de Zwaluwhoeve geweest, was echt heerlijk!
1e en 3e dinsdag van de maand hebben ze badkleding dag, dat vonden we wel prettig.
Ik zal niet gauw helemaal naakt gaan in een grote sauna..als het intiemer is met z'n tweeen of alleen vriendinnen dan wel.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 24 dec 2010 - 4:33

Ik ben van de zomer voor het eerst geweest. Ik dacht ook dat ik het niets vond, vond mezelf daar iets te preuts voor. Maar mn vriend kwam met het idee, hij vind het overigens heerlijk om naakt te lopen.. we zijn toen naar elysium geweest. en daar echt een heerlijke relaxte dag gehad wat zeker voor herhaling vatbaar was!
De eerste keer dat ik mn badjas uitdeed was t wel even raar, maar daarna interesseerde t me niets.

Gelukkig vind mn vriend het ook leuk, en had toen geen 'nare' bijwerkingen.. die kwamen thuis pas :P en hij stelde voor om in jan nog een keertje te gaan.

helaas heb ik niet echt vriendinnen waarmee ik daar naar toe kan gaan, die vinden dat naakt helemaal niets.. dus dan zal t ook een badkledingdag zijn...

Gast
Gast

Bericht  Arwyn vr 24 dec 2010 - 4:44

Darcy schreef:
Arwyn schreef:Ik ga wel eens met mijn moeder naar de sauna. Niet te vaak, maar zo heel af en toe, dan vind ik het wel lekker.

Heee dat vind ik eigenlijk wel een idee (ja dan kan ik dus niet met mijn vriend maar ik krijg mijn moeder vast wel mee!).

Tsja, mijn vriend houdt sowieso niet van de sauna, dus daar hoef ik me niet druk om te maken Wink We hebben eens een midweek in een huisje met sauna gezeten en toen wou hij er nog wel in, maar volgens mij meer omdat we maar met z'n tweeën waren dan omdat hij het echt lekker vond, haha :p

Ik vind die vrouwendagen wel een uitkomst hoor! Ben 1 keer in een gemengde sauna geweest en dat vond ik toch wel minder prettig..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: