Ga je weleens naar de sauna?
+37
Zininzon
Arwyn
Jerry
ButterflyEffect
knets
loura
Springflower
Alias
SleepingBeauty
Roze Roos
Makamba
Zora
Flippin' Bitch
Fearie
Rouxxxe
Merai
Lotus
Darius
Beachgirl
Travelgurly
Japje
Lady4
lieke89
SoGood
nina
Caresses
Blond
Fred
Ugly Betty
Ploen
ekiaam87
Inge
smooch
VeryCherry
PluDan
silly-one
Jeanette
41 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Ga je weleens naar de sauna?
Ik ga vrij regelmatig naar de sauna en heb ook wel eens een man gezien die dus wel reageerde. Maar ja, kan zo'n man weinig aan doen, dus dat lijkt me niet iets om aanstoot aan te nemen ofzo.Lady4 schreef:Ik wilde nooit naar de sauna en ben pas vorig jaar overstag gegaan, na langdurig aandringen van vriendinnen. En ik vind het heerlijk! De warmte, het relaxte, maar ook het naaktlopen. Het werkt erg bevrijdend! En ik heb nog nooit een man gezien die wat 'te enthousiast reageerde' op al dat vrouwelijk (en mannelijk) naakt.
OT: De eerste keer dat mijn vriend en ik gingen, vonden we 't allebei doodeng. Eigenlijk wilden we allebei terugkrabbelen, maar mijn vriend wilde niet terugkrabbelen omdat 'ie het mij cadeau had gegeven en ik wilde niet terugkrabbelen omdat ik het cadeau had gekregen En ik moet zeggen dat ik er zeker geen spijt van heb. Het is echt heerlijk! Heel bevrijdend, zoals een paar anderen ook al zeiden. Wij gaan nu ongeveer eens in de twee maanden, echt een dagje ontspanning. Ik kijk er altijd erg naar uit.
@Inge: de Veluwse Bron is super!
Japje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 166
Punten : 204
Registratiedatum : 18-11-10
Japje schreef:Ik ga vrij regelmatig naar de sauna en heb ook wel eens een man gezien die dus wel reageerde. Maar ja, kan zo'n man weinig aan doen, dus dat lijkt me niet iets om aanstoot aan te nemen ofzo.Lady4 schreef:Ik wilde nooit naar de sauna en ben pas vorig jaar overstag gegaan, na langdurig aandringen van vriendinnen. En ik vind het heerlijk! De warmte, het relaxte, maar ook het naaktlopen. Het werkt erg bevrijdend! En ik heb nog nooit een man gezien die wat 'te enthousiast reageerde' op al dat vrouwelijk (en mannelijk) naakt.
OT: De eerste keer dat mijn vriend en ik gingen, vonden we 't allebei doodeng. Eigenlijk wilden we allebei terugkrabbelen, maar mijn vriend wilde niet terugkrabbelen omdat 'ie het mij cadeau had gegeven en ik wilde niet terugkrabbelen omdat ik het cadeau had gekregen En ik moet zeggen dat ik er zeker geen spijt van heb. Het is echt heerlijk! Heel bevrijdend, zoals een paar anderen ook al zeiden. Wij gaan nu ongeveer eens in de twee maanden, echt een dagje ontspanning. Ik kijk er altijd erg naar uit.
@Inge: de Veluwse Bron is super!
Ik moet ook altijd weer even over een klein drempeltje heen, wanneer je je staat uit te kleden hoor. Gauw de badjas aan. Maar eenmaal in het naaktloop-gebied vind ik het echt heerlijk. Het is ook altijd goed voor mijn zelfvertrouwen: waar ik me normaal vrij stevig voel, voel ik me na een dagje sauna altijd best wel slank.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik ga ook regelmatig naar de sauna. Met me vriend of met vriendinnen.
Thermen Ridderkerk
Thermea 2000
Thermen Elysium
Thermen Papendrecht
ben ik wel eens geweest.
Vind het Elysium helemaal super! heeeerlijk eten(de lunch is lekkerrr)
En afentoe een behandeling en zonnebank erbij heerlijk.
thja al dat bloot....als je naar een sauna ritueel gaat(honing of lavendel etc) zie je een podium aan blote mensen zitten, dan moet ik wel eens lachen in mijzelf.
Thermen Ridderkerk
Thermea 2000
Thermen Elysium
Thermen Papendrecht
ben ik wel eens geweest.
Vind het Elysium helemaal super! heeeerlijk eten(de lunch is lekkerrr)
En afentoe een behandeling en zonnebank erbij heerlijk.
thja al dat bloot....als je naar een sauna ritueel gaat(honing of lavendel etc) zie je een podium aan blote mensen zitten, dan moet ik wel eens lachen in mijzelf.
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Ik ga niet vaak maar ben een paar weken terug toevallig naar Thermen Schiedam geweest, met dank aan optimel.
Ik ga eigenlijk altijd naar een badkledingdag. Van mij hoeft dat blote allemaal niet.
Ik ga eigenlijk altijd naar een badkledingdag. Van mij hoeft dat blote allemaal niet.
Beachgirl- Kletskop
- Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Ik neem ook geen aanstoot aan mannen met een reactie op het vrouwelijk lichaam Maar ik kan me wel voorstellen dat mijn vriend er daarom een beetje huiverig voor is, ook al is het waarschijnlijk nergens voor nodig. Voor jezelf lijkt het me gewoon nogal genant.
Gast- Gast
Dinsdag de 21e ga ik ook naar de veluwse bron Inge! Het is dan wel badpakdag, niet vergeten!
Ik ga het liefst naakt, heerlijk! Als je dan na de sauna/zwemmen even gaat zitten heb je niet meteen een natte kont van je bikini/badpak. Dinsdag neem ik twee bikinibroekjes mee, dan doe ik die snel aan!
Ik ga het liefst naakt, heerlijk! Als je dan na de sauna/zwemmen even gaat zitten heb je niet meteen een natte kont van je bikini/badpak. Dinsdag neem ik twee bikinibroekjes mee, dan doe ik die snel aan!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Ik durf niet. Het lijkt me wel lekker, maar ik durf niet eens naar het zwembad, laat staan naar de sauna. Schaam me te erg voor mijn lichaam.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Is het eigenlijk zo dat je op badkledingdag ook badkleding aan MOET in de sauna?
Gast- Gast
Ik vind het heerlijk in de sauna. Laatst had ik een dagje sauna gepland met mijn schoonzusje, helaas kwamen we er te laat achter dat het badkledingdag was en hadden we al vrij genomen. Toch maar gegaan maar ik vind het juist veel minder relaxed, heb het idee dat de mensen die er dan zijn ook juist veel meer op anderen letten. Doe mij maar gewoon naakt, ik kom altijd terug met het gevoel dat ik een week op vakantie ben geweest!
@ Darcy, ja het is dan verplicht om badkleding te dragen, helaas! En mijn vriend gaat inderdaad om die reden ook niet mee, al die temperatuurwisselingen .
@ Darcy, ja het is dan verplicht om badkleding te dragen, helaas! En mijn vriend gaat inderdaad om die reden ook niet mee, al die temperatuurwisselingen .
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ah helaas, anders was dat voor mij wel een uitkomst geweest. Waar mijn moeder en ik waren mocht je trouwens kiezen, naakt of badkleding aan. Dat is eigenlijk ideaal. Maar dat was een hele kleinschalige sauna waar maar 2x2 mensen per dag een arrangement konden boeken en wij waren toevallig de enigen die dag.
Gast- Gast
Ja zo'n gevoel heb ik ook! Dat mensen zich met badkleding meer schamen en daardoor juist op iedereen gaan letten.Merai schreef:Ik vind het heerlijk in de sauna. Laatst had ik een dagje sauna gepland met mijn schoonzusje, helaas kwamen we er te laat achter dat het badkledingdag was en hadden we al vrij genomen. Toch maar gegaan maar ik vind het juist veel minder relaxed, heb het idee dat de mensen die er dan zijn ook juist veel meer op anderen letten. Doe mij maar gewoon naakt, ik kom altijd terug met het gevoel dat ik een week op vakantie ben geweest!
Maar iedereen is toch in principe hetzelfde, dik, dun, lang, kort... Plus ik ga echt NIET naar de sauna om mensen te bekijken... ik ga er natuurlijk heen voor mijn eigen ontspanning.. En nee heb geen perfect lichaam
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Ja, Ă©Ă©n keer in de paar maanden ga ik wel een dagje naar de sauna, meestal met een vriendin of m'n vriend, heerlijk! Probeer iedere keer naar een andere sauna te gaan, dat vind ik het leukst. Heb verder ook geen moeite met het naakt lopen.
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Als ik met een vriendin ga, gaan we gewoon allebei naakt. Als ik met mijn vriend ga, gaan we op badkledingdag maar dat is voornamelijk omdat hij zich niet op z'n gemak voelt naakt. Voor de rest heb ik persoonlijk geen problemen mee en vind ik de sauna heerlijk !
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Ik ben nog nooit naar een sauna geweest. Ben wel benieuwd of ik het vol zou kunnen houden, die warmte. Ik zweet snel dus dat wordt nog wat (denk ik). Ik zou wel naar een sauna gaan waar badkleding verplicht is, voel ik me toch iets prettiger bij.
Gast- Gast
Ik ben alleen ooit in zo'n infra-rood-cabine geweest. Ik zou best wel eens naar een echte sauna willen, maar dan wel op badkleding-dag!
Gast- Gast
Nee, ik vind de sauna helemaal niet fijn. Daarnaast zou ik de kans te groot vinden dat ik een bekende tegen zou komen, wanneer ik hier in de omgeving naar de sauna zou gaan. Sommige mensen hoef ik niet tegen te komen wanneer we naakt zijn
Gast- Gast
Het lijkt me helemaal niks, ik kan niet goed tegen warmte...
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Flippin' Bitch schreef:Het lijkt me helemaal niks, ik kan niet goed tegen warmte...
Ik ook niet, bakken in de zon vind ik vreselijk maar de sauna vind ik erg fijn!
Gast- Gast
Ik ga lang niet vaak genoeg, vind het zooooo lekker! Meestal is het de eerste tijd even ongemakkelijk maar daarna merk ik het niet eens meer en voelt het heerlijk. Eerste kerstdag gaan we weer een hele dag, inclusief massage. Kan niet wachten!
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Nee, want ik kan er niet tegen. Mocht dat wel het geval zijn dan zou ik misschien wel gaan, maar niet naakt.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Begrijpelijk! Maar scheelt weer dat je beide naakt bentNyah schreef:Nee, ik vind de sauna helemaal niet fijn. Daarnaast zou ik de kans te groot vinden dat ik een bekende tegen zou komen, wanneer ik hier in de omgeving naar de sauna zou gaan. Sommige mensen hoef ik niet tegen te komen wanneer we naakt zijn
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Ik ga wel eens naar de sauna, moet de eerste 5 minuten altijd even een grens over met al die naakte mensen enzo, maar als ik daaroverheen ben kan ik er erg van genieten. Lekker warm enzo! Kwam vorige keer wel een bekende tegen en dat vind ik toch wel een beetje lastig....
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
danielledeliefste schreef:Begrijpelijk! Maar scheelt weer dat je beide naakt bentNyah schreef:Nee, ik vind de sauna helemaal niet fijn. Daarnaast zou ik de kans te groot vinden dat ik een bekende tegen zou komen, wanneer ik hier in de omgeving naar de sauna zou gaan. Sommige mensen hoef ik niet tegen te komen wanneer we naakt zijn
Of dat maakt het dubbel zo erg. Sommige mensen hoeven mij niet naakt te zien, maar hoef ik ook niet naakt te zien.
Gast- Gast
Darcy schreef:Flippin' Bitch schreef:Het lijkt me helemaal niks, ik kan niet goed tegen warmte...
Ik ook niet, bakken in de zon vind ik vreselijk maar de sauna vind ik erg fijn!
Dat heb ik dus andersom hahah..
Gast- Gast
Jaaaaah heerlijk!!!!
Ben afgelopen week geweest echt super!!!
Mijn man en ik gaan vaak samen.
Het is begonnen met een kerstcadeau. Onder het motto van laten we het eens proberen.
Maar we zjn echt verslaafd!
We waren heel lang niet geweest, en erg druk met de verbouwing...Dat we gewoon zo'n zin hadden in een dagje sauna.
Heb weinig dingne die zo ontspannend zijn!
Je bent er echt even uit, lekker dagje vrij, geen telefoon aan je hoofd!
Omdat we zo lang niet waren geweest, moesten we het eerste kwartier ook wel ff een drempel over maar dat was ook zo weer over!
Ben afgelopen week geweest echt super!!!
Mijn man en ik gaan vaak samen.
Het is begonnen met een kerstcadeau. Onder het motto van laten we het eens proberen.
Maar we zjn echt verslaafd!
We waren heel lang niet geweest, en erg druk met de verbouwing...Dat we gewoon zo'n zin hadden in een dagje sauna.
Heb weinig dingne die zo ontspannend zijn!
Je bent er echt even uit, lekker dagje vrij, geen telefoon aan je hoofd!
Omdat we zo lang niet waren geweest, moesten we het eerste kwartier ook wel ff een drempel over maar dat was ook zo weer over!
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: