Ga je weleens naar de sauna?
+37
Zininzon
Arwyn
Jerry
ButterflyEffect
knets
loura
Springflower
Alias
SleepingBeauty
Roze Roos
Makamba
Zora
Flippin' Bitch
Fearie
Rouxxxe
Merai
Lotus
Darius
Beachgirl
Travelgurly
Japje
Lady4
lieke89
SoGood
nina
Caresses
Blond
Fred
Ugly Betty
Ploen
ekiaam87
Inge
smooch
VeryCherry
PluDan
silly-one
Jeanette
41 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Ga je weleens naar de sauna?
Bezoek je weleens een sauna? Vind je het daarbij erg om naakt te gaan of ga je in badkleding? Naar welke sauna ga je meestal?
Ik was gisteren toevallig in de Zwaluwehoeve en het was daar verplicht badkleding dag. Nu waren er daar een heleboel vrouwen die zeiden dat ze dus echt niet naakt zouden gaan. Nu was ik zelf ook op een badkleding dag gegaan, maar ik geloof niet dat ik er veel moeite mee zou hebben.
Ik was gisteren toevallig in de Zwaluwehoeve en het was daar verplicht badkleding dag. Nu waren er daar een heleboel vrouwen die zeiden dat ze dus echt niet naakt zouden gaan. Nu was ik zelf ook op een badkleding dag gegaan, maar ik geloof niet dat ik er veel moeite mee zou hebben.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Re: Ga je weleens naar de sauna?
Nee, ik ga niet naar een Sauna.. Ik kan er niet tegen, maar als ik dat wel zou kunnen dan ging ik ook niet. Naaktlopen doe ik alleen in de douche..
Gast- Gast
Ik vind het op zijn tijd heerlijk. Tijdens mijn tijd op het CIOS gingen we regelmatig ( gratis). Was niet echt een luxe sauna, meer eentje van een sportschool. Ik ging dan met vriendinnen.
Nu ga ik zo nu en dan naar een luxe sauna met vriendinnen of met mijn moeder. Ik ben laatst in Oldenzaal geweest en die was echt heerlijk.
Naakt lopen heb ik weinig moeite mee, later ga ik het liefste ook naar een naturistencamping, alles is daar veel schoner en geen gedoe met douche etc. dat je met een vochtig lichaam jezelf in kleren moet proppen in kleine hokjes.
Nu ga ik zo nu en dan naar een luxe sauna met vriendinnen of met mijn moeder. Ik ben laatst in Oldenzaal geweest en die was echt heerlijk.
Naakt lopen heb ik weinig moeite mee, later ga ik het liefste ook naar een naturistencamping, alles is daar veel schoner en geen gedoe met douche etc. dat je met een vochtig lichaam jezelf in kleren moet proppen in kleine hokjes.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Zo af en toe ga ik wel eens naar de sauna. Naar welke sauna is verschillend.
In het begin moet ik er wel even aan wennen om naakt te lopen, maar op een
gegeven moment heb ik er geen problemen meer mee en ben ik
eraan gewend om het zo maar even te zeggen.
In het begin moet ik er wel even aan wennen om naakt te lopen, maar op een
gegeven moment heb ik er geen problemen meer mee en ben ik
eraan gewend om het zo maar even te zeggen.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Vroeger ging ik wel vaak, toen had ik nog een abbo op de sportschool, maar dat is al héél lang geleden hoor. Ik zou best wel weer een keer willen, maar wel met badkleding aan.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik ben nu een aantal keer geweest.
Toen met mijn vriend zijn we wel op badkleding dag geweest omdat hij niet naakt wilt rondlopen.
En met een vriendin gaan we wel naakt, ik heb er geen problemen mee. In het begin vond ik het wel een beetje eng maar het went snel.
Ik hou wel van de sauna en zou wel vaker willen gaan.
Laats had ik een beauty dag met een vriendin en was er een man die alle behandelingen deed. Lichaamsmassage en algenpakking. En tijdens de behandeling maakte hij echt ongepaste opmerkingen, dat we ons niet echt op ons gemak voelde (we lagen alleen in onze string) In het begin konden we er nog om lachen maar hij ging steeds verder. Toen hebben we zijn opmerkingen genegeerd toen begreep hij de hint wel denk ik.
Toen met mijn vriend zijn we wel op badkleding dag geweest omdat hij niet naakt wilt rondlopen.
En met een vriendin gaan we wel naakt, ik heb er geen problemen mee. In het begin vond ik het wel een beetje eng maar het went snel.
Laats had ik een beauty dag met een vriendin en was er een man die alle behandelingen deed. Lichaamsmassage en algenpakking. En tijdens de behandeling maakte hij echt ongepaste opmerkingen, dat we ons niet echt op ons gemak voelde (we lagen alleen in onze string) In het begin konden we er nog om lachen maar hij ging steeds verder. Toen hebben we zijn opmerkingen genegeerd toen begreep hij de hint wel denk ik.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Ga dinsdag met 3 vriendinnen naar de veluwse bron... ben benieuwd
Is alweer een tijd geleden dat ik naar de sauna geweest ben, maar vind het heerlijk
Is alweer een tijd geleden dat ik naar de sauna geweest ben, maar vind het heerlijk
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
smooch schreef:
.
+1
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Ooh lijkt me echt heerlijk!
Maar ik durf de stap toch niet te zetten, boven uit zou me niet zoveel uitmaken maar het bikinibroekje dat zou ik toch niet durven ( I know, preuts!)
Eigenlijk wel jammer, misschien durf ik het ooit toch wel aan.
Maar ik durf de stap toch niet te zetten, boven uit zou me niet zoveel uitmaken maar het bikinibroekje dat zou ik toch niet durven ( I know, preuts!)
Eigenlijk wel jammer, misschien durf ik het ooit toch wel aan.
Ploen- Fluisteraar
- Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10
Ik ben er nog nooit geweest en zou ook alleen in bikini gaan.
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Nee, nog nooit geweest als man zijnde. Ik weet niet of het iets voor me is. Ik zie wel een beetje tegen het naakte op. Ik heb dan het gevoel dat er bekeken en gekeken wordt. Om er naar toe te gaan om naakte dames te kunnen zien lijkt me een verkeerde insteek, maar er zullen vast wel mannen zijn die daarvoor komen denk ik ipv om te relaxen... Met broek aan wil ik er nog wel over nadenken al denk ik dat het veels te heet is voor mij en mijn lichte huid.
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Nee, alleen een dagje Sanadome (is badkleding ook verplicht). Ik ben veels te preuts.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ja zo'n 2x per jaar ga ik naar de sauna, geen badkleding aan. In het begin vind ik het altijd eventjes wennen om bloot te lopen, maar na een kwartiertje is dat ook over.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ga vrij vaak naar de sauna (ongeveer 1 keer in 2 a 3 maanden vind ik vaak).
Ik ga dan inderdaad naar een luxe sauna-oord in Noord Nederland.
Maar kom ook wel geregeld in Thermae2000 in Valkenburg.
Ik heb totaaaal geen problemen om naakt rond te lopen. Ik vind het iets puurs.. iets moois dat iedereen elkaar gewoon accepteert. (zo zie ik het hè)
Ik zou het heel vervelend als ik bij een sauna zou komen en ze hebben badkleding-dag. Het lijkt mij vreselijk om in een sauna te zitten, te zweten en dan nog iets aan te hebben.
Ik ben ook niet iemand die snel naar zijn badjas rent om die snel weer aan te doen.
Ach.. thuis kleed ik me na het douchen ook niet direct aan...
Ik ga dan inderdaad naar een luxe sauna-oord in Noord Nederland.
Maar kom ook wel geregeld in Thermae2000 in Valkenburg.
Ik heb totaaaal geen problemen om naakt rond te lopen. Ik vind het iets puurs.. iets moois dat iedereen elkaar gewoon accepteert. (zo zie ik het hè)
Ik zou het heel vervelend als ik bij een sauna zou komen en ze hebben badkleding-dag. Het lijkt mij vreselijk om in een sauna te zitten, te zweten en dan nog iets aan te hebben.
Ik ben ook niet iemand die snel naar zijn badjas rent om die snel weer aan te doen.
Ach.. thuis kleed ik me na het douchen ook niet direct aan...
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Ik vind het heeeerlijk maar ben eigenlijk pas 1 keer echt in een sauna geweest. Dat was met mijn moeder in een privé sauna, dus toen had ik niet zoveel moeite met mijn bikini uitdoen haha. In eerste instantie vind ik dat niet fijn namelijk in een grote sauna met 100 mensen. Maar ik vind t veel minder lekker is met bikini aan :S Dus ik ga er nog even over denken
Gast- Gast
Ik heb mijn vriend een weekend weg gegeven met sauna arrangement. Hij zat wel een beetje te klagen dat hij in zijn blote piemel moest en ik maar zeggen dat hij zich niet zo aan moet stellen.
Nu twijfel ik zelf ook een beetje of ik wel in mijn blote peach wil lopen. Ik ben echt een dramaqueen.
Nu twijfel ik zelf ook een beetje of ik wel in mijn blote peach wil lopen. Ik ben echt een dramaqueen.
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Ik ga ook regelmatig naar de sauna. Vind het echt heerlijk. heb er ook geen problemen mee om naakt te lopen. vind het juist fijn zonder kleren en het is nou niet bepaald dat iedereen je gaat aangapen. Dat maakt denk ik ook wel een verschil hoor, want als dat wel zo zou zijn zou ook ik me denk ik een stuk ongemakkelijker voelen.
lieke89- Fluisteraar
- Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10
Sogood schreef:Ik heb mijn vriend een weekend weg gegeven met sauna arrangement. Hij zat wel een beetje te klagen dat hij in zijn blote piemel moest en ik maar zeggen dat hij zich niet zo aan moet stellen.
Is het bij mannen niet vervelend als er iets ehh te enthousiast reageert op al dat naakt? Onwillekeurig?
Gast- Gast
Darcy schreef:Sogood schreef:Ik heb mijn vriend een weekend weg gegeven met sauna arrangement. Hij zat wel een beetje te klagen dat hij in zijn blote piemel moest en ik maar zeggen dat hij zich niet zo aan moet stellen.
Is het bij mannen niet vervelend als er iets ehh te enthousiast reageert op al dat naakt? Onwillekeurig?
Oh god, ik hoop niet dat ie blij van me wordt als ik de hele tijd in mijn blootje voor hem uit huppel. Whaha!
SoGood- Ratel
Sogood schreef:Darcy schreef:Sogood schreef:Ik heb mijn vriend een weekend weg gegeven met sauna arrangement. Hij zat wel een beetje te klagen dat hij in zijn blote piemel moest en ik maar zeggen dat hij zich niet zo aan moet stellen.
Oh god, ik hoop niet dat ie blij van me wordt als ik de hele tijd in mijn blootje voor hem uit huppel. Whaha!
Nou ja ik weet dat mijn vriend er om die reden niet zo'n zin in heeft
Gast- Gast
Darcy schreef:Sogood schreef:Darcy schreef:Sogood schreef:Ik heb mijn vriend een weekend weg gegeven met sauna arrangement. Hij zat wel een beetje te klagen dat hij in zijn blote piemel moest en ik maar zeggen dat hij zich niet zo aan moet stellen.
Daar had ik nog niet over nagedacht, ik zal het eens vragen maar ik denk niet dat dat de reden is.
SoGood- Ratel
Haha dit is inderdaad ook de reden dat mijn vriend niet mee wil (dus ga altijd met vriendinnen, moeder, zusje of alleen)Sogood schreef:Darcy schreef:Sogood schreef:Darcy schreef:Sogood schreef:Ik heb mijn vriend een weekend weg gegeven met sauna arrangement. Hij zat wel een beetje te klagen dat hij in zijn blote piemel moest en ik maar zeggen dat hij zich niet zo aan moet stellen.
Daar had ik nog niet over nagedacht, ik zal het eens vragen maar ik denk niet dat dat de reden is.
Vind je woordkeuze geweldig.. in mijn blootje voor hem uit huppel
nina- Kletskop
Ik wilde nooit naar de sauna en ben pas vorig jaar overstag gegaan, na langdurig aandringen van vriendinnen. En ik vind het heerlijk! De warmte, het relaxte, maar ook het naaktlopen. Het werkt erg bevrijdend! En ik heb nog nooit een man gezien die wat 'te enthousiast reageerde' op al dat vrouwelijk (en mannelijk) naakt.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Haha!
Ik ben nog niet naar een sauna geweest, toch ben ik wel benieuwd. Ik wil dan wel in badkleding, de eerste keer, dat vind ik al erg:p
Ik ben nog niet naar een sauna geweest, toch ben ik wel benieuwd. Ik wil dan wel in badkleding, de eerste keer, dat vind ik al erg:p
Gast- Gast
Mja als je voor je vriendje gaat huppelenLady4 schreef:Ik wilde nooit naar de sauna en ben pas vorig jaar overstag gegaan, na langdurig aandringen van vriendinnen. En ik vind het heerlijk! De warmte, het relaxte, maar ook het naaktlopen. Het werkt erg bevrijdend! En ik heb nog nooit een man gezien die wat 'te enthousiast reageerde' op al dat vrouwelijk (en mannelijk) naakt.
nina- Kletskop
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: