Sauna
+7
Mida4you
Jeanette
Blond
Tsjip
Try
Lindsya
Atelier Madame
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Sauna
Uit nieuwsgierigheid, aangezien ik een enorme sauna liefhebber ben..
Hoe vaak ga je gemiddeld naar de sauna?
Met wie ga je naar de sauna?
Naar welke sauna ga je (naam/plaats sauna)?
Waarom ga je naar deze sauna?
Welke sauna zou jij aanbevelen (naam/plaats sauna)?
Wat is je favoriete ruimte/bad/sauna in de sauna?
Hoe vaak ga je gemiddeld naar de sauna?
Met wie ga je naar de sauna?
Naar welke sauna ga je (naam/plaats sauna)?
Waarom ga je naar deze sauna?
Welke sauna zou jij aanbevelen (naam/plaats sauna)?
Wat is je favoriete ruimte/bad/sauna in de sauna?
Gast- Gast
Re: Sauna
Hoe vaak ga je gemiddeld naar de sauna? ik ga gemiddeld een keer per 2 maanden naar de sauna
Met wie ga je naar de sauna? Meestal ga ik met mijn vriend of met mijn zus(sen) en moeder, maar ook wel eens met vriendinnen.
Naar welke sauna ga je (naam/plaats sauna)? Ik ga bijna altijd naar Elysium in Bleiswijk, maar ben laatst naar de Veluwse Bron geweest in Emst (Gelderland)
Waarom ga je naar deze sauna? Ik ga meestal naar Elysium, omdat dit lekker dichtbij is en ze veel faciliteiten hebben.
Welke sauna zou jij aanbevelen (naam/plaats sauna)? de bovengenoemde sauna's zou ik zeker aanraden. Nu ik de laatste keer bij de Veluwse Bron ben geweest kan ik iedereen deze sauna aanraden, groot buiten deel dus heerlijk als het weer een beetje meewerkt met een prachtig uitzicht op het meer.
Wat is je favoriete ruimte/bad/sauna in de sauna? het kruidenbad (krijg je zo een heerlijk zachte huid van)
Met wie ga je naar de sauna? Meestal ga ik met mijn vriend of met mijn zus(sen) en moeder, maar ook wel eens met vriendinnen.
Naar welke sauna ga je (naam/plaats sauna)? Ik ga bijna altijd naar Elysium in Bleiswijk, maar ben laatst naar de Veluwse Bron geweest in Emst (Gelderland)
Waarom ga je naar deze sauna? Ik ga meestal naar Elysium, omdat dit lekker dichtbij is en ze veel faciliteiten hebben.
Welke sauna zou jij aanbevelen (naam/plaats sauna)? de bovengenoemde sauna's zou ik zeker aanraden. Nu ik de laatste keer bij de Veluwse Bron ben geweest kan ik iedereen deze sauna aanraden, groot buiten deel dus heerlijk als het weer een beetje meewerkt met een prachtig uitzicht op het meer.
Wat is je favoriete ruimte/bad/sauna in de sauna? het kruidenbad (krijg je zo een heerlijk zachte huid van)
Gast- Gast
Hier nog een sauna liefhebber!
Hoe vaak ga je gemiddeld naar de sauna? 1x per kwartaal ongeveer
Met wie ga je naar de sauna? meestal mn moeder, of een vriendin
Naar welke sauna ga je (naam/plaats sauna)? Verschillende Zwaluwhoeve, Thermea 2000 of Houten Sauna
Waarom ga je naar deze sauna? Verschillend
Welke sauna zou jij aanbevelen (naam/plaats sauna)? De laatste van het hierboven genoemde rijtje, en rond kerst ben ik in Leiden geweest in de sauna die vond ik ook heeel goed!
Wat is je favoriete ruimte/bad/sauna in de sauna? 70 graden sauna en turks stoombad
Hoe vaak ga je gemiddeld naar de sauna? 1x per kwartaal ongeveer
Met wie ga je naar de sauna? meestal mn moeder, of een vriendin
Naar welke sauna ga je (naam/plaats sauna)? Verschillende Zwaluwhoeve, Thermea 2000 of Houten Sauna
Waarom ga je naar deze sauna? Verschillend
Welke sauna zou jij aanbevelen (naam/plaats sauna)? De laatste van het hierboven genoemde rijtje, en rond kerst ben ik in Leiden geweest in de sauna die vond ik ook heeel goed!
Wat is je favoriete ruimte/bad/sauna in de sauna? 70 graden sauna en turks stoombad
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Hoe vaak ga je gemiddeld naar de sauna? Veel te weinig, laatste keer was zelfs nog voor mijn zwangerschap
Met wie ga je naar de sauna? Met mijn man (als hij durft) of een vriendin
Naar welke sauna ga je (naam/plaats sauna)? Meestal naar een Thermen sauna, laatste keer naar Thermen Holiday
Waarom ga je naar deze sauna? Deze werd aanbevolen, maar ik vond de vent die mij de hamam-behandeling gaf een gore smeerlap. Het zou voor mij een reden zijn om daar niet meer heen te gaan.
Welke sauna zou jij aanbevelen (naam/plaats sauna)? Geen idee, daarvoor ben ik er bij te weinig geweest.
Wat is je favoriete ruimte/bad/sauna in de sauna? Op de massagebank
Met wie ga je naar de sauna? Met mijn man (als hij durft) of een vriendin
Naar welke sauna ga je (naam/plaats sauna)? Meestal naar een Thermen sauna, laatste keer naar Thermen Holiday
Waarom ga je naar deze sauna? Deze werd aanbevolen, maar ik vond de vent die mij de hamam-behandeling gaf een gore smeerlap. Het zou voor mij een reden zijn om daar niet meer heen te gaan.
Welke sauna zou jij aanbevelen (naam/plaats sauna)? Geen idee, daarvoor ben ik er bij te weinig geweest.
Wat is je favoriete ruimte/bad/sauna in de sauna? Op de massagebank
Gast- Gast
Hoe vaak ga je gemiddeld naar de sauna? voor mijn zwangerschap 1 keer per week
Met wie ga je naar de sauna? met mijn man of vriendin
Naar welke sauna ga je (naam/plaats sauna)? Thermen Lucaya in Oss en Sauna in Soesterberg
Waarom ga je naar deze sauna? omdat ik niet bang hoeft te zijn dat er bekende lopen want het is een stukje rijden van mijn woonplaats
Welke sauna zou jij aanbevelen (naam/plaats sauna)? Sauna in Soesterberg
Wat is je favoriete ruimte/bad/sauna in de sauna? Sauna, het stoombad en kruidenbad
Met wie ga je naar de sauna? met mijn man of vriendin
Naar welke sauna ga je (naam/plaats sauna)? Thermen Lucaya in Oss en Sauna in Soesterberg
Waarom ga je naar deze sauna? omdat ik niet bang hoeft te zijn dat er bekende lopen want het is een stukje rijden van mijn woonplaats
Welke sauna zou jij aanbevelen (naam/plaats sauna)? Sauna in Soesterberg
Wat is je favoriete ruimte/bad/sauna in de sauna? Sauna, het stoombad en kruidenbad
Laatst aangepast door Lindsya op za 16 apr 2011 - 6:59; in totaal 1 keer bewerkt
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Hoe vaak ga je gemiddeld naar de sauna? Niet vaak genoeg. Ga het liefst 1x per maand/1x per twee maanden maar dat komt er vaak niet van
Met wie ga je naar de sauna? Met Isabella ben ik geweest, gaan binnenkort weer geloof ik, en met mijn moeder
Naar welke sauna ga je (naam/plaats sauna)? Met Isabella naar de Zwaluwhoeve, met mijn moeder naar Houten Sauna
Waarom ga je naar deze sauna? Zwaluwhoeve was dicht bij haar oude woonplaats, Houten dicht bij mijn huidige
Welke sauna zou jij aanbevelen (naam/plaats sauna)? Houten Sauna
Wat is je favoriete ruimte/bad/sauna in de sauna? De opgietingen (vooral bij de Zwaluwhoeve, met stukje fruit in de pauze, en honing voor je huid -heerlijk zacht daarna-)
Met wie ga je naar de sauna? Met Isabella ben ik geweest, gaan binnenkort weer geloof ik, en met mijn moeder
Naar welke sauna ga je (naam/plaats sauna)? Met Isabella naar de Zwaluwhoeve, met mijn moeder naar Houten Sauna
Waarom ga je naar deze sauna? Zwaluwhoeve was dicht bij haar oude woonplaats, Houten dicht bij mijn huidige
Welke sauna zou jij aanbevelen (naam/plaats sauna)? Houten Sauna
Wat is je favoriete ruimte/bad/sauna in de sauna? De opgietingen (vooral bij de Zwaluwhoeve, met stukje fruit in de pauze, en honing voor je huid -heerlijk zacht daarna-)
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Ik ga nooit naar de sauna en het trekt mij ook totaal niet.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Ik ga alleen naar Sanadome, want daar mag ik mijn bikini aanhouden..
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben nog nooit naar de sauna geweest, lijkt me best leuk om eens te doen.
Wel alleen op dagen dat badkleding verplicht is :-)
Wel alleen op dagen dat badkleding verplicht is :-)
Gast- Gast
Hoe vaak ga je gemiddeld naar de sauna? Te weinig, denk zo'n 1x per 3 maanden
Met wie ga je naar de sauna? Met moeder of vriendinnen
Naar welke sauna ga je (naam/plaats sauna)? Zwaluwehoeve & die in Den Bosch
Waarom ga je naar deze sauna? Omdat ik ze gewoon fijn vind
Welke sauna zou jij aanbevelen (naam/plaats sauna)? Vind ze allebei fijn
Wat is je favoriete ruimte/bad/sauna in de sauna? Massages uiteraard, kruidenbaden & infraroodsauna.
Met wie ga je naar de sauna? Met moeder of vriendinnen
Naar welke sauna ga je (naam/plaats sauna)? Zwaluwehoeve & die in Den Bosch
Waarom ga je naar deze sauna? Omdat ik ze gewoon fijn vind
Welke sauna zou jij aanbevelen (naam/plaats sauna)? Vind ze allebei fijn
Wat is je favoriete ruimte/bad/sauna in de sauna? Massages uiteraard, kruidenbaden & infraroodsauna.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Hoe vaak ga je gemiddeld naar de sauna? 1 x per 3 maanden ongeveer
Met wie ga je naar de sauna? Met mijn zusje
Naar welke sauna ga je (naam/plaats sauna)? Zwaluwhoeve, Beauty sauna Peize
Waarom ga je naar deze sauna? Heerlijk ontspannend en een verwendagje voor mezelf
Welke sauna zou jij aanbevelen (naam/plaats sauna)? Beauty sauna Peize
Wat is je favoriete ruimte/bad/sauna in de sauna? Hottub, kruidenbad, massage, zoutsteen sauna
Met wie ga je naar de sauna? Met mijn zusje
Naar welke sauna ga je (naam/plaats sauna)? Zwaluwhoeve, Beauty sauna Peize
Waarom ga je naar deze sauna? Heerlijk ontspannend en een verwendagje voor mezelf
Welke sauna zou jij aanbevelen (naam/plaats sauna)? Beauty sauna Peize
Wat is je favoriete ruimte/bad/sauna in de sauna? Hottub, kruidenbad, massage, zoutsteen sauna
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Mila schreef:
Hoe vaak ga je gemiddeld naar de sauna? 2, 3 of 4 keer per jaar
Met wie ga je naar de sauna? met een vriendin, soms met vriendlief
Naar welke sauna ga je (naam/plaats sauna)? verschillend, Sanadome, Zwaluwhoeve, gisteren bij Elysium
Waarom ga je naar deze sauna? vaak gaan we naar een sauna waar je met korting naartoe kunt
Welke sauna zou jij aanbevelen (naam/plaats sauna)? Elysium, was echt super! Zo groot, zo mooi, persoonlijk vond ik deze beter als de Zwaluwhoeve
Wat is je favoriete ruimte/bad/sauna in de sauna? Kruidenbad, zuurstofsauna
Gast- Gast
Hoe vaak ga je gemiddeld naar de sauna? 2 keer per jaar
Met wie ga je naar de sauna? met een vriendin,
Naar welke sauna ga je (naam/plaats sauna)? Bussloo bij Deventer
Waarom ga je naar deze sauna? Lekker groot opgezet, verschillende faciliteiten, veel verschillende soorten sauna's
Welke sauna zou jij aanbevelen (naam/plaats sauna)? Bussloo dus
Wat is je favoriete ruimte/bad/sauna in de sauna? Turks Stoombad (inclusief scrub) en rozensauna
Met wie ga je naar de sauna? met een vriendin,
Naar welke sauna ga je (naam/plaats sauna)? Bussloo bij Deventer
Waarom ga je naar deze sauna? Lekker groot opgezet, verschillende faciliteiten, veel verschillende soorten sauna's
Welke sauna zou jij aanbevelen (naam/plaats sauna)? Bussloo dus
Wat is je favoriete ruimte/bad/sauna in de sauna? Turks Stoombad (inclusief scrub) en rozensauna
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Hoe vaak ga je gemiddeld naar de sauna? 1x per 3 maand probeer ik toch wel te gaan
Met wie ga je naar de sauna? Met mijn vriend of een vriendin
Naar welke sauna ga je (naam/plaats sauna)? Zwaluwhoeve in Hierden of Veluwse Bron in Emst
Waarom ga je naar deze sauna? Zwaluwhoeve heeft mooie goedkope aanbiedingen, Veluwse Bron is erg nieuw en mooi (wel prijzig)
Welke sauna zou jij aanbevelen (naam/plaats sauna)? Beide bovenstaande, al is de Zwaluwhoeve erg druk en commercieel
Wat is je favoriete ruimte/bad/sauna in de sauna? Stoomsauna
Met wie ga je naar de sauna? Met mijn vriend of een vriendin
Naar welke sauna ga je (naam/plaats sauna)? Zwaluwhoeve in Hierden of Veluwse Bron in Emst
Waarom ga je naar deze sauna? Zwaluwhoeve heeft mooie goedkope aanbiedingen, Veluwse Bron is erg nieuw en mooi (wel prijzig)
Welke sauna zou jij aanbevelen (naam/plaats sauna)? Beide bovenstaande, al is de Zwaluwhoeve erg druk en commercieel
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Hoe vaak ga je gemiddeld naar de sauna? Te weinig. Ga 1x per 3 a 4 maanden
Met wie ga je naar de sauna? Ik ging altijd met mijn ex maar nu met mijn moeder en soms een vriendin.
Naar welke sauna ga je (naam/plaats sauna)? Thermen Holiday in Schiedam en soms ook Elysium in Bleiswijk.
Waarom ga je naar deze sauna? Thermen Holiday het meest omdat ik dat een fijne sauna vind. Plus je kan onbeperkt drinken voor 15.95. Geen sappen.
Welke sauna zou jij aanbevelen (naam/plaats sauna)? Ik zou ze allebei aanbevelen
Wat is je favoriete ruimte/bad/sauna in de sauna? De film sauna.
Ik wil nog steeds een keer naar de Zwaluwhoeve, Veluwse Bron en er was er nog eentje...
Met wie ga je naar de sauna? Ik ging altijd met mijn ex maar nu met mijn moeder en soms een vriendin.
Naar welke sauna ga je (naam/plaats sauna)? Thermen Holiday in Schiedam en soms ook Elysium in Bleiswijk.
Waarom ga je naar deze sauna? Thermen Holiday het meest omdat ik dat een fijne sauna vind. Plus je kan onbeperkt drinken voor 15.95. Geen sappen.
Welke sauna zou jij aanbevelen (naam/plaats sauna)? Ik zou ze allebei aanbevelen
Wat is je favoriete ruimte/bad/sauna in de sauna? De film sauna.
Ik wil nog steeds een keer naar de Zwaluwhoeve, Veluwse Bron en er was er nog eentje...
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Hoe vaak ga je gemiddeld naar de sauna? 1x per 3 maand probeer ik toch wel te gaan
Met wie ga je naar de sauna? met mijn vriend, of zusje, stiefma, vriendinnen
Naar welke sauna ga je (naam/plaats sauna)? Elysium, Ridderkerk, Barendrecht, papendrecht,Thermea 2000
Waarom ga je naar deze sauna? Elysium is wel mijn favo op dit moment, mooi groot, zoveel sauna's, lekker lunchbuffet, en mooie uitstraling
Welke sauna zou jij aanbevelen (naam/plaats sauna)? Elysium, lekker van de zomer met de BBQ op het dakterras!
Ik wil nog heeel graag naar de veluwse bron, hoor ik zoveel goede verhalen over.
Met wie ga je naar de sauna? met mijn vriend, of zusje, stiefma, vriendinnen
Naar welke sauna ga je (naam/plaats sauna)? Elysium, Ridderkerk, Barendrecht, papendrecht,Thermea 2000
Waarom ga je naar deze sauna? Elysium is wel mijn favo op dit moment, mooi groot, zoveel sauna's, lekker lunchbuffet, en mooie uitstraling
Welke sauna zou jij aanbevelen (naam/plaats sauna)? Elysium, lekker van de zomer met de BBQ op het dakterras!
Ik wil nog heeel graag naar de veluwse bron, hoor ik zoveel goede verhalen over.
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: