Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

+3
Sterre
Roxi3
SoGood
7 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Empty Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 20:36

I.v.m. herkenbaarheid en goede adviezen weer weg gehaald


Laatst aangepast door Yvaine op do 30 jun 2011 - 9:06; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Empty Re: Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Bericht  SoGood wo 29 jun 2011 - 20:55

Wacht het gesprek eerst af, waarschijnlijk zullen ze dit niet vragen en anders kan je er iets van 'vanwege persoonlijke redenen' van maken ofzo. Succes!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Empty Re: Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Bericht  Roxi3 wo 29 jun 2011 - 21:01

Het is inderdaad lastig maar als ze erover beginnen zou ik gewoon zeggen, vanwege andere afspraken of ik heb een vaste afspraak op die dag. Ik zou er wel een beetje omheen draaien maar niet echt over liegen. Succes!

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Empty Re: Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 21:02

Roxi3 schreef:Het is inderdaad lastig maar als ze erover beginnen zou ik gewoon zeggen, vanwege andere afspraken of ik heb een vaste afspraak op die dag. Ik zou er wel een beetje omheen draaien maar niet echt over liegen. Succes!

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Empty Re: Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 21:03

Ik zou het wel eerlijk zeggen, maar ik ben altijd te eerlijk dus of het handig is weet ik niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Empty Re: Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Bericht  Sterre wo 29 jun 2011 - 21:07

Als het aantal uren ter sprake komt kan je aangeven dat je op (..dag ... tijdstip) voorlopig nog verplichtingen hebt, maar verder beschikbaar bent. Je hoeft dan echt niet uit te weiden over wat voor verplichting dit precies is.

Wel lastig hoor, ik ben ook een baan aan het zoeken en had ook de mogelijkheid om nog een soort van therapie achtige cursus te gaan volgen wat een middag per week in beslag zou nemen. Nou heb ik hier niet voor gekozen omdat die cursus me voor mij niet nuttig lijkt, maar ik zag ook al na te denken hoe ik dat in sollicitaties moest brengen. Zo neutraal mogelijk lijkt me dan het beste.

Succes, leuk dat je op gesprek mag smile

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Empty Re: Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Bericht  silly-one wo 29 jun 2011 - 21:15

Met mijn sollicitatiegesprek voor mijn lio heb ik eerlijk gezegd dat ik bij een haptotherapeut werkte en dat isn iet verkeerd uitgevallen. Ik denk juist doordat ik heb aangegeven tijd te hebben genomen om alles op een rijtje te krijgen dat het positief heeft uitgepak. Ik heb namelijk de stage toen gekregen. Ik heb globaal verteld waarom ik therapie had en dat was voldoende.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Empty Re: Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 22:40

*


Laatst aangepast door Yvaine op do 30 jun 2011 - 9:06; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Empty Re: Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Bericht  Susan wo 29 jun 2011 - 22:44

Zouden ze echt gaan vragen waarom? Ik vind het namelijk echt niet hun zaak. Ik vind het ook echt niks met eerlijk of oneerlijk te maken hebben, dit is gewoon privé.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Empty Re: Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Bericht  Rovine wo 29 jun 2011 - 22:49

Je kunt dan toch ook een (team)sport doen? Of een cursus. Of op je neefje passen. Denk niet dat ze ernaar zullen vragen, dus zou niks zeggen over het waarom.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Empty Re: Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Bericht  girli wo 29 jun 2011 - 22:54

Ik zou eerst vragen voor hoeveel uur de functie is. Misschien is het minder dan 40 uur en dan heb je geen dilemma meer. Dan kun je gewoon aangeven dat je graag dat dagdeel standaard vrij wilt zijn.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Empty Re: Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 23:04

Ik heb het wel altijd eerlijk gezegd, en in de tijd dat ik nog voor het UZB werkte werd ik er nooit op afgewezen. Ik zei altijd wel dat het door de scheiding van mijn ouders kwam zeg maar.

Nu heb ik hier bij mijn huidige werk recent geen jaarcontract/vast contract gekregen omdat mijn vader recent overleden is. Heel dubbel dus...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Empty Re: Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 0:57

*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Empty Re: Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum