Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
+3
Sterre
Roxi3
SoGood
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
I.v.m. herkenbaarheid en goede adviezen weer weg gehaald
Laatst aangepast door Yvaine op do 30 jun 2011 - 9:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Wacht het gesprek eerst af, waarschijnlijk zullen ze dit niet vragen en anders kan je er iets van 'vanwege persoonlijke redenen' van maken ofzo. Succes!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Het is inderdaad lastig maar als ze erover beginnen zou ik gewoon zeggen, vanwege andere afspraken of ik heb een vaste afspraak op die dag. Ik zou er wel een beetje omheen draaien maar niet echt over liegen. Succes!
Roxi3- Prater
- Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10
Roxi3 schreef:Het is inderdaad lastig maar als ze erover beginnen zou ik gewoon zeggen, vanwege andere afspraken of ik heb een vaste afspraak op die dag. Ik zou er wel een beetje omheen draaien maar niet echt over liegen. Succes!
+1
Gast- Gast
Ik zou het wel eerlijk zeggen, maar ik ben altijd te eerlijk dus of het handig is weet ik niet.
Gast- Gast
Als het aantal uren ter sprake komt kan je aangeven dat je op (..dag ... tijdstip) voorlopig nog verplichtingen hebt, maar verder beschikbaar bent. Je hoeft dan echt niet uit te weiden over wat voor verplichting dit precies is.
Wel lastig hoor, ik ben ook een baan aan het zoeken en had ook de mogelijkheid om nog een soort van therapie achtige cursus te gaan volgen wat een middag per week in beslag zou nemen. Nou heb ik hier niet voor gekozen omdat die cursus me voor mij niet nuttig lijkt, maar ik zag ook al na te denken hoe ik dat in sollicitaties moest brengen. Zo neutraal mogelijk lijkt me dan het beste.
Succes, leuk dat je op gesprek mag
Wel lastig hoor, ik ben ook een baan aan het zoeken en had ook de mogelijkheid om nog een soort van therapie achtige cursus te gaan volgen wat een middag per week in beslag zou nemen. Nou heb ik hier niet voor gekozen omdat die cursus me voor mij niet nuttig lijkt, maar ik zag ook al na te denken hoe ik dat in sollicitaties moest brengen. Zo neutraal mogelijk lijkt me dan het beste.
Succes, leuk dat je op gesprek mag
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Met mijn sollicitatiegesprek voor mijn lio heb ik eerlijk gezegd dat ik bij een haptotherapeut werkte en dat isn iet verkeerd uitgevallen. Ik denk juist doordat ik heb aangegeven tijd te hebben genomen om alles op een rijtje te krijgen dat het positief heeft uitgepak. Ik heb namelijk de stage toen gekregen. Ik heb globaal verteld waarom ik therapie had en dat was voldoende.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
*
Laatst aangepast door Yvaine op do 30 jun 2011 - 9:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zouden ze echt gaan vragen waarom? Ik vind het namelijk echt niet hun zaak. Ik vind het ook echt niks met eerlijk of oneerlijk te maken hebben, dit is gewoon privé.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Je kunt dan toch ook een (team)sport doen? Of een cursus. Of op je neefje passen. Denk niet dat ze ernaar zullen vragen, dus zou niks zeggen over het waarom.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zou eerst vragen voor hoeveel uur de functie is. Misschien is het minder dan 40 uur en dan heb je geen dilemma meer. Dan kun je gewoon aangeven dat je graag dat dagdeel standaard vrij wilt zijn.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Ik heb het wel altijd eerlijk gezegd, en in de tijd dat ik nog voor het UZB werkte werd ik er nooit op afgewezen. Ik zei altijd wel dat het door de scheiding van mijn ouders kwam zeg maar.
Nu heb ik hier bij mijn huidige werk recent geen jaarcontract/vast contract gekregen omdat mijn vader recent overleden is. Heel dubbel dus...
Nu heb ik hier bij mijn huidige werk recent geen jaarcontract/vast contract gekregen omdat mijn vader recent overleden is. Heel dubbel dus...
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
» hoe kun je het beste eenkennigheid aanpakken
» Hoe kan ik dit het beste aanpakken(bijvoeden)
» Stoppen met werken, hoe dit aanpakken?
» Hoe zal ik dit aanpakken..
» hoe kun je het beste eenkennigheid aanpakken
» Hoe kan ik dit het beste aanpakken(bijvoeden)
» Stoppen met werken, hoe dit aanpakken?
» Hoe zal ik dit aanpakken..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: