Beginnen met brood
+17
Star007
Shopaholic
Mida4you
duckie
mauwmauw
Thunder
sheila123
Annemie
Flemy
Teddyaapje
Barbabella
ekjir@M
Nijntje
PapillonRose
loesje
Flip Fluitketel
nillis
21 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Beginnen met brood
Even uppen..
E. krijgt nog 4 flessen, en fruit & groente. Ik merk dat ze hier niet genoeg aan "heeft". Kan ik haar 's middags al broodkorstjes geven om te sabbelen?
E. krijgt nog 4 flessen, en fruit & groente. Ik merk dat ze hier niet genoeg aan "heeft". Kan ik haar 's middags al broodkorstjes geven om te sabbelen?
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Ik ben met 6,5 maand begonnen. Ze kreeg dan tussen de middag een boterham met wat boter en appelstroop/jam/smeerkaas etc. in kleine stukjes. Daarna kreeg ze nog een voeding van 135 ml.
Na een week of 2 at ze de boterham goed, dus heb ik de voeding kleiner gemaakt. Daarna in de ochtend de voeding van 200 ml naar 135 ml gedaan plus een boterham.
Na een maand of 2/3 deed ik 2 boterhammen op elkaar , in 4 stukken en dan zo in de hand geven. Zo doe ik het nu nog steeds. Gaat prima.
Na een week of 2 at ze de boterham goed, dus heb ik de voeding kleiner gemaakt. Daarna in de ochtend de voeding van 200 ml naar 135 ml gedaan plus een boterham.
Na een maand of 2/3 deed ik 2 boterhammen op elkaar , in 4 stukken en dan zo in de hand geven. Zo doe ik het nu nog steeds. Gaat prima.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Hier met 6 maanden begonnen met een boterham met boter en korstjes. Na twee maanden hebben we ook beleg gegeven. Sinds die tijd eet ze een hele boterham 's ochtends en een tussen de middag. L. eet/lust overigens geen pap, vandaar twee keer brood.
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
En hoeveel flessen kregen ze nog?
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Ik ben met 7 maanden begonnen, heb gewoon stukjes brood gegeven met wat becel erop. Ging prima, ze at meteen goed.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Huh ik dacht al 'krijgt de dochter van Nillis nog geen brood?'
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ik dacht zelf ook al heb toch niets geplaatst.
nillis- Kletskop
- Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10
Star007 schreef:Ik ben met 6,5 maand begonnen. Ze kreeg dan tussen de middag een boterham met wat boter en appelstroop/jam/smeerkaas etc. in kleine stukjes. Daarna kreeg ze nog een voeding van 135 ml.
Brood met boter is voldoende, ik zou met 6 maanden nog niet van alles erop smeren. Wij begonnen met 7 maanden met een korstje in de hand.
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Vragenlijstje beginnen met brood
» Brood
» Brood van de bakker/ brood van de supermarkt
» kma en brood
» Oud brood
» Brood