Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een wie wil je meeten topic

+21
Suus
Qiara
Cherique
Merai
SparklingEyes
Blair
Laced
VeryCherry
Lady4
Bliss
Snoes
Muppetje
Sugarfall
Shy
Zwerver
ekiaam87
_DoI
Caroow
mzcharlotte
Kabouter
Eva
25 plaatsers

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Een wie wil je meeten topic - Pagina 3 Empty Re: Een wie wil je meeten topic

Bericht  Sugarfall di 23 nov 2010 - 4:58

June schreef:
Sugarfall schreef:

Ik vind dat soort dingen ook wel een beetje ''eng'', maar meestal maak je je van tevoren veel drukker dan op het moment zelf, meestal loopt een gesprek wel vanzelf, of je moet echt 0,0 raakvlakken hebben, maar dat merk je op het forum zelf ook al wel. En je kunt het ook omdraaien, als je het nooit doet dan loop je misschien wel een heel leuk iemand waarmee je vriendinnen zou kunnen worden mis, dat zou dan ook weer jammer zijn! :P

Dat is natuurlijk ook weer waar. Heb jij al vaak gemeet eigenlijk? Ik heb trouwens ook niet heel vaak last van ongemakkelijke stiltes. Alleen met mensen die je dan echt eeuwen niet meer gezien hebt en dat je dan ineens merkt dat je eigenlijk geen gespreksonderwerp hebt, behalve het weer natuurlijk...

Ik heb nog nooit met iemand gemeet van hier, maar lang geleden, (nouja ik was 16/17) heb ik weleens met een meisje van een fashionforum gemeet, dat was wel heel gezellig! Het is na een paar maanden wel weer doodgebloed maar ik vond het toen wel stoer van mezelf haha, en het gesprek liep eigenlijk vanzelf na een paar minuten!

Haha dat had ik laatst nog, ik zag een meisje waar ik tot 2 jaar geleden heel vaak mee omging, waren echt goede vriendinnen maar we hadden elkaar gewoon niets meer te vertellen. Was wel een beetje genant, maargoed dan weet je dat ook weer silent
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 5:03

Sugarfall schreef:

Ik heb nog nooit met iemand gemeet van hier, maar lang geleden, (nouja ik was 16/17) heb ik weleens met een meisje van een fashionforum gemeet, dat was wel heel gezellig! Het is na een paar maanden wel weer doodgebloed maar ik vond het toen wel stoer van mezelf haha, en het gesprek liep eigenlijk vanzelf na een paar minuten!

Haha dat had ik laatst nog, ik zag een meisje waar ik tot 2 jaar geleden heel vaak mee omging, waren echt goede vriendinnen maar we hadden elkaar gewoon niets meer te vertellen. Was wel een beetje genant, maargoed dan weet je dat ook weer silent

Ik vind het ook wel stoer dat je gemeet hebt toen je 16/17 was. Hoe oud ben je nu :P?

Ik had dit laatst toen mijn neef in het ziekenhuis lag. Ik ging er met mijn broer naartoe, maar ik sprak hem sowieso al nooit veel en zijn vader ook niet. Niet omdat ik dat niet wil, maar wij hebben een grote familie en daarvan zie ik hen het minst vaak. We hebben daar echt drie kwartier gezeten met de meest pijnlijke stiltes ooit. Mijn oom is ook gewoon niet zo'n prater, terwijl ik dan ergens vaak wel het gevoel heb dat de 'oudere' het gesprek een beetje moet leiden angel. Heb het inderdaad ook een keer met een vriendin van me gehad, erg naar. Bij één vriendin van me heb ik het vermoeden dat dit gaat gebeuren als ik haar weer zie, dus nu durf ik niet zo goed af te spreken.. haha.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 di 23 nov 2010 - 5:05

Ik heb trouwens vannacht gedroomd dat ik bij een meeting was. Chunk was er en Powerbabe. Er waren nog meer forummers, maar ook veel bekenden van mij. Zo kwam ik erachter dat een heleboel mensen uit mijn omgeving ook op het Yesforum komen, haha. Het was heel gezellig, maar we deden vrij weinig, alleen maar een beetje bankhangen. lol!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Sugarfall di 23 nov 2010 - 5:11

June schreef:
Sugarfall schreef:

Ik vind het ook wel stoer dat je gemeet hebt toen je 16/17 was. Hoe oud ben je nu :P?

Ik had dit laatst toen mijn neef in het ziekenhuis lag. Ik ging er met mijn broer naartoe, maar ik sprak hem sowieso al nooit veel en zijn vader ook niet. Niet omdat ik dat niet wil, maar wij hebben een grote familie en daarvan zie ik hen het minst vaak. We hebben daar echt drie kwartier gezeten met de meest pijnlijke stiltes ooit. Mijn oom is ook gewoon niet zo'n prater, terwijl ik dan ergens vaak wel het gevoel heb dat de 'oudere' het gesprek een beetje moet leiden angel. Heb het inderdaad ook een keer met een vriendin van me gehad, erg naar. Bij één vriendin van me heb ik het vermoeden dat dit gaat gebeuren als ik haar weer zie, dus nu durf ik niet zo goed af te spreken.. haha.

Ik ben nu 23! En jij?

Oeh ja dat klinkt wel een beetje pijnlijk. En dat herken ik ook hoor, dat je dan het gevoel hebt dat jij er alsnog een leuk gesprek van moet maken! Ik denk dan altijd bij mezelf.. ''Kom op! Verzin gewoon IETS om het over te hebben, hoe moeilijk is dat?'' Maar dat blijkt dan behoorlijk moeilijk haha! Maar ik denk ook wel dat het er een beetje bijhoort, met sommige mensen is de klik na een tijd gewoon ineens weg.. Ik had een vriendin, dat is zo raar als dat gegaan is, de laatste keer dat we elkaar zagen was het nog heel gezellig, maar daarna hebben we elkaar gewoon op de een of andere manier nooit meer gezien! En als we elkaar nu tegenkomen dan denk ik niet dat we nog vriendinnen zouden kunnen zijn maar vond het toch raar zoals dat toen is gelopen :o
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 5:22

Ja, soms loopt het ook gewoon zo, maar op het moment is het zo vervelend. Inderdaad dat: ik-kan-toch-wel-íets-bedenken-gevoel is echt irritant. Daardoor lukt het ook sowieso niet meer, haha.

Ik ben 21, maar vroeg het vooral om te constateren dat je dus 6/7 jaar geleden voor het laatst gemeet had, haha Very Happy. Misschien wordt het dan weer tijd om een keer je eigen goede advies in de praktijk te brengen.

Gast
Gast

Bericht  SparklingEyes di 23 nov 2010 - 5:37

CherrieLola schreef:
SparklingEyes schreef:Ik wil Lejow snel weer meeten!! Very Happy hehe.. Dat gaat ook snel weer gebeuren, in de kerstvakantie! Dan komt ze me een taartenworkshop geven..

En we moeten dan nóg een keer meeten, want we moeten nog ergens heen, he Lejow?! angel

SE

Hmmm, klinkt alsof jullie naar de Kama Sutra gaan Wink

hahaha :d

Is dat zo..?

Nou nee Very Happy maar we gaan wel wat leuks doen Very Happy

Offtopic.. ben er ooit één keer geweest, maar viel me behoorlijk tegen! Wink
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Sugarfall di 23 nov 2010 - 6:33

June schreef:Ja, soms loopt het ook gewoon zo, maar op het moment is het zo vervelend. Inderdaad dat: ik-kan-toch-wel-íets-bedenken-gevoel is echt irritant. Daardoor lukt het ook sowieso niet meer, haha.

Ik ben 21, maar vroeg het vooral om te constateren dat je dus 6/7 jaar geleden voor het laatst gemeet had, haha Very Happy. Misschien wordt het dan weer tijd om een keer je eigen goede advies in de praktijk te brengen.

Inderdaad! Ik zeg in 2011 moet het er maar een keer van komen. cheers
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 8:46

June schreef:Ja, soms loopt het ook gewoon zo, maar op het moment is het zo vervelend. Inderdaad dat: ik-kan-toch-wel-íets-bedenken-gevoel is echt irritant. Daardoor lukt het ook sowieso niet meer, haha.

dan krijg je van die gesprekken als:

'goh, het is koud buiten hè'
'Ja...'
'Het gaat sneeuwen aan het eind van de week'
'Is dat zo?'
'Ja..."
'Ooh..'

Gast
Gast

Bericht  Merai di 23 nov 2010 - 9:39

Omdat ik al behoorlijk lang actief mee lees kan ik wel wat namen noemen. Ik ben o.a. benieuwd naar:
Lagom
Grote Groenteheld
Lilith
Guatarri
Liva
RYW
Lady4
Verder nog een heleboel meiden met wie het me leuk lijkt om eens wat te gaan drinken maar deze dames komen het eerste in me op (kan ook te maken hebben met hun actieve forumgedrag :P) en lijken me types die wel in mijn vriendenkring passen.

Laatst aangepast door Merai op di 23 nov 2010 - 9:41; in totaal 1 keer bewerkt
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 9:40

Ik heb het echt met iedereen over het weer, ook met mijn beste vriendinnen en mijn ouders :P En daar heb ik tohc geen gebrek aan onderwerpen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 9:45

Ik wil Sterremaan nog een keer meeten!
Oh en ik ga Tea-Leaf donderdag in het echt zien Wink

En verder ben ik wel benieuwd naar meerdere meiden, hoe die ''in het echt'' zijn; Lagom, Jen, Loser, Mamsie18, CKC, Donnaa, Grote Groenteheld en Dwab (is zij er nog wel?) en nog veel meer van wie ik nu natuurlijk niet op de naam kan komen...

Gast
Gast

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 9:46

Enneuh... even off-topic, dit valt me nu pas op; waarom hebben zoveel meiden een barbie-avatar?

Gast
Gast

Bericht  Cherique di 23 nov 2010 - 10:25

Sannanas schreef:Enneuh... even off-topic, dit valt me nu pas op; waarom hebben zoveel meiden een barbie-avatar?
Dat vroeg ik mij nou ook af toen ik dit topic doorlas Wink
Cherique
Cherique
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 304
Punten : 330
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  ekiaam87 di 23 nov 2010 - 10:51

Muppetje schreef:
ekiaam87 schreef:Muppetje (die vlak bij mij woont)

Lijkt me gezellig, misschien moeten we dat gewoon een keer doen!
Enne verder lijken me een hoop mensen gezellig om mee te meeten.
Ik moet het alleen nog zien gebeuren, ik ben niet zo stoer, haha

We zullen binnenkort eens gaan pm'men Wink
Na deze week, heb stageweek & 2 ouderavonden pff smile

Verder wil ik ook nog weer meeten met Lejow en ben ik benieuwd naar Marin, maar die zie ik zaterdag!
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002

Bericht  Qiara di 23 nov 2010 - 11:30

Sannanas schreef:Enneuh... even off-topic, dit valt me nu pas op; waarom hebben zoveel meiden een barbie-avatar?

Ik geloof dat die poppen 'blythe dolls' heten en dat deze meiden een pop hebben gekozen die lijkt op hun uiterlijk in 'real life', zie blythe doll topic. Ik vind ze wel leuk en ik heb ook gezocht naar een afbeelding die op mij lijkt, maar die kan ik jammer genoeg niet vinden.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Qiara di 23 nov 2010 - 11:35

On topic: ik ben naar veel meiden wel nieuwsgierig... misschien ga ik ooit wel naar een meeting. Ik heb van andere fora wel meetingen bijgewoond en dat was over het algemeen wel gezellig.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  VeryCherry di 23 nov 2010 - 20:55

Storm schreef:
CherrieLola schreef:Ik voel me vereerd Embarassed Ik weet niet wie ik allemaal wil meeten, zijn er wel veel hoor. Ben nog nooit bij een meeting geweest.
Misschien moeten wij gewoon eens meeten, ik denk dat het wel klikt eigenlijk!

Ik zeg doen! Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 21:02

Qiara schreef:

Ik geloof dat die poppen 'blythe dolls' heten en dat deze meiden een pop hebben gekozen die lijkt op hun uiterlijk in 'real life', zie blythe doll topic. Ik vind ze wel leuk en ik heb ook gezocht naar een afbeelding die op mij lijkt, maar die kan ik jammer genoeg niet vinden.

Ik heb niet 1 die op mij lijkt, maar gewoon 1 die ik leuk vind.

@Sannanas, ik ben D.wab
angel

Gast
Gast

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 21:43

_Donnaa schreef:
Qiara schreef:

Ik heb niet 1 die op mij lijkt, maar gewoon 1 die ik leuk vind.

@Sannanas, ik ben D.wab
angel

Hahahahahaha en daar kom ik NU pas achter!! Jeeees dat kwartje kwam wel van heeeel ver!! Maar goed, jou wil ik dus wel een keer meeten Wink Heb je alweer nieuwe piercings? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Suus di 23 nov 2010 - 21:46

Er zijn meerdere meiden waar ik wel benieuwd naar ben, zoals Marin, Darcy, Vruchtenhagel, Bliss, Sannanas, Donnaa, Storm, Powerbabe... en nu vergeet ik er vast ook nog een heleboel.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Gast di 23 nov 2010 - 23:36

[quote="Bliss"]
Sugarfall schreef:
Verder zou ik het ook wel leuk kunnen hebben met.. Ik denk, Bliss, Vruchtenhagel, Marin

Eigenlijk moet je dan gewoon op een vrijdag eens naar DH komen, dan heb je drie in 1 klap (en Lagom als bonusprijs er bij).

Ik ben zelf nog heel erg benieuwd naar Mozzarella, Storm, RYW, Brennus, Alex, TNMN, en nog wel meer..

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 3:01

Haha sinds wanneer ben ik een bonusprijs? Very Happy

Maar ik ben het met je eens, iedereen naar Den Haag! Yay! cheers

Gast
Gast

Bericht  Phileine wo 24 nov 2010 - 5:20

Ik ben naar heel veel mensen benieuwd, maar in het bijzonder naar Darcy, Ameteensterretje, June en Liva. Ik heb het idee dat het met hen in het echt wel zou kunnen klikken.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 5:38

Merai, was jij eerst iemand anders? smile

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 24 nov 2010 - 6:18

Vilein schreef:Ik ben naar heel veel mensen benieuwd, maar in het bijzonder naar Darcy, Ameteensterretje, June en Liva. Ik heb het idee dat het met hen in het echt wel zou kunnen klikken.

Wat leuk dat jij mij noemt! Ik denk dat ook smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: