Een wie wil je meeten topic
+21
Suus
Qiara
Cherique
Merai
SparklingEyes
Blair
Laced
VeryCherry
Lady4
Bliss
Snoes
Muppetje
Sugarfall
Shy
Zwerver
ekiaam87
_DoI
Caroow
mzcharlotte
Kabouter
Eva
25 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Een wie wil je meeten topic
Hahaha, leuk!Sannanas schreef:_Donnaa schreef:Qiara schreef:Sannanas schreef:Enneuh... even off-topic, dit valt me nu pas op; waarom hebben zoveel meiden een barbie-avatar?
Ik geloof dat die poppen 'blythe dolls' heten en dat deze meiden een pop hebben gekozen die lijkt op hun uiterlijk in 'real life', zie blythe doll topic. Ik vind ze wel leuk en ik heb ook gezocht naar een afbeelding die op mij lijkt, maar die kan ik jammer genoeg niet vinden.
Ik heb niet 1 die op mij lijkt, maar gewoon 1 die ik leuk vind.
@Sannanas, ik ben D.wab
Hahahahahaha en daar kom ik NU pas achter!! Jeeees dat kwartje kwam wel van heeeel ver!! Maar goed, jou wil ik dus wel een keer meeten Heb je alweer nieuwe piercings?
Ik heb alleen een Inner Conch laten zetten de afgelopen tijd. Er zijn vooral veel piercings weg nu.. M`n tepelpiercings zijn weg en m`n smiley en neuspiercing ook.. En m`n Micro Dermal is eruit.. Kaal, kaal haha! :face:
Gast- Gast
Vilein schreef:Ik ben naar heel veel mensen benieuwd, maar in het bijzonder naar Darcy, Ameteensterretje, June en Liva. Ik heb het idee dat het met hen in het echt wel zou kunnen klikken.
Leuk! Ingelijks!
Gast- Gast
Ik ben niet echt actief genoeg om al zoiets te hebben van ja die wil ik eens meeten. Maar het lijkt me wel heel leuk om eens naar een meeting te gaan (maar nu zit ik nog op Malta dus gaat dat niet).
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou Liva en Storm eigenlijk ook nog wel willen ontmoeten.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Marin, GGH, Lagom, GewoonSproetje, Wolletjes, Bliss (geen idee of iedereen hier ook nog zo heet)
De meiden uit de stad iig.
Gast- Gast
Ik wil Donnaa wel een keer meeten! Lijkt me echt een gezellig gek mens haha!
Verder heb ik eigenlijk een hele boel mensen waar ik welnieuwsgierig naar ben, ook al heb ik weinig contact met forumleden
Verder heb ik eigenlijk een hele boel mensen waar ik welnieuwsgierig naar ben, ook al heb ik weinig contact met forumleden
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Minella schreef:Marin, GGH, Lagom, GewoonSproetje, Wolletjes, Bliss (geen idee of iedereen hier ook nog zo heet)
Nou kom dan ook es een keertje mee!
Gast- Gast
Lizardje schreef:Ik ben niet echt actief genoeg om al zoiets te hebben van ja die wil ik eens meeten. Maar het lijkt me wel heel leuk om eens naar een meeting te gaan (maar nu zit ik nog op Malta dus gaat dat niet).
Dit heb ik precies hetzelfde, alleen zit ik niet op Malta
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Marin schreef:Minella schreef:Marin, GGH, Lagom, GewoonSproetje, Wolletjes, Bliss (geen idee of iedereen hier ook nog zo heet)
Nou kom dan ook es een keertje mee!
Jaa, dat wil ik ook heel graag! Maar vrijdag is echt een rot dag gezien mijn werk nu even en mijn schoonouders, dus dat is nog niet gelukt. Maar wil het echt graag, het komt niet door jullie, echt niet.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Hahaha, leuk!Sannanas schreef:_Donnaa schreef:Qiara schreef:Sannanas schreef:Enneuh... even off-topic, dit valt me nu pas op; waarom hebben zoveel meiden een barbie-avatar?
Ik geloof dat die poppen 'blythe dolls' heten en dat deze meiden een pop hebben gekozen die lijkt op hun uiterlijk in 'real life', zie blythe doll topic. Ik vind ze wel leuk en ik heb ook gezocht naar een afbeelding die op mij lijkt, maar die kan ik jammer genoeg niet vinden.
Ik heb niet 1 die op mij lijkt, maar gewoon 1 die ik leuk vind.
@Sannanas, ik ben D.wab
Hahahahahaha en daar kom ik NU pas achter!! Jeeees dat kwartje kwam wel van heeeel ver!! Maar goed, jou wil ik dus wel een keer meeten Heb je alweer nieuwe piercings?
Ik heb alleen een Inner Conch laten zetten de afgelopen tijd. Er zijn vooral veel piercings weg nu.. M`n tepelpiercings zijn weg en m`n smiley en neuspiercing ook.. En m`n Micro Dermal is eruit.. Kaal, kaal haha! :face:
Whoooo kaal inderdaad! Dat zal even wennen zijn geweest...Hoezo eigenlijk?
Ik heb (alweer een hele tijd geleden) mijn Rook laten zetten en daar ben ik nog steeds zo blij mee En nu wil ik eigelijk een Daith, maar dan iets hoger... Haha
Gast- Gast
Wat leuk!zegmaar_ schreef:Ik zou Liva en Storm eigenlijk ook nog wel willen ontmoeten.
Gast- Gast
Nou, paas je MSN dan even (klinkt heerlijk fout)CherrieLola schreef:Storm schreef:Misschien moeten wij gewoon eens meeten, ik denk dat het wel klikt eigenlijk!CherrieLola schreef:Ik voel me vereerd Ik weet niet wie ik allemaal wil meeten, zijn er wel veel hoor. Ben nog nooit bij een meeting geweest.
Ik zeg doen!
Gast- Gast
Tepelpiercings wilden niet helen en Smiley had ik last van met zoenen. Neuspiercing vond ik niet meer mooi en m`n Micro Dermal is uitgegroeid.. Haha, heel kaal inderdaad..Sannanas schreef:
Whoooo kaal inderdaad! Dat zal even wennen zijn geweest...Hoezo eigenlijk?
Ik heb (alweer een hele tijd geleden) mijn Rook laten zetten en daar ben ik nog steeds zo blij mee En nu wil ik eigelijk een Daith, maar dan iets hoger... Haha
Gast- Gast
Lizardje schreef:Ik ben niet echt actief genoeg om al zoiets te hebben van ja die wil ik eens meeten. Maar het lijkt me wel heel leuk om eens naar een meeting te gaan
+1
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Storm schreef:Nou, paas je MSN dan even (klinkt heerlijk fout)CherrieLola schreef:Storm schreef:Misschien moeten wij gewoon eens meeten, ik denk dat het wel klikt eigenlijk!CherrieLola schreef:Ik voel me vereerd Ik weet niet wie ik allemaal wil meeten, zijn er wel veel hoor. Ben nog nooit bij een meeting geweest.
Ik zeg doen!
Je hebt pm
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik wil iedereen wel meeten :p nee weet het gewoon niet. Wil best wel naar een meeting toe ze zijn alleen allemaal beetje ver weg voor mij poging aan het wagen om een serieus request meeting te starten dus wie interesse heeft eventjes reageren in het uitgaan en vrijetijd topic
Gast- Gast
Dat komt mooi uit, want Darcy ken ik al lang en ik wil wel een meeting met Darcy en jou hoor haha. Nu Darcy nog overtuigenMinella schreef:Ik ben trouwens ook benieuwd naar Darcy en Snoes.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes schreef:Dat komt mooi uit, want Darcy ken ik al lang en ik wil wel een meeting met Darcy en jou hoor haha. Nu Darcy nog overtuigenMinella schreef:Ik ben trouwens ook benieuwd naar Darcy en Snoes.
Dat lijkt me helemal een goed plan!
Gast- Gast
Ik ga het er eens met Darcy over hebben deze week, Minella!
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik vind het ook altijd heel erg spannend hoor haha, maar Darcy is héél erg lief (en ik ook wel )
Snoes- Lady Post-a-lot
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Nog een rondje; wie wil jij meeten?
» Wie wilt mij meeten in Heemskerk?
» Wie wil je meeten (deel 46789346)?
» Wie wil wie meeten
» Wie wil mij meeten in Groningen
» Wie wilt mij meeten in Heemskerk?