Een wie wil je meeten topic
+21
Suus
Qiara
Cherique
Merai
SparklingEyes
Blair
Laced
VeryCherry
Lady4
Bliss
Snoes
Muppetje
Sugarfall
Shy
Zwerver
ekiaam87
_DoI
Caroow
mzcharlotte
Kabouter
Eva
25 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Een wie wil je meeten topic
Ik ben wel benieuwd naar lagom, Jen en marin.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Storm schreef:Ik zou Sugarfall wel eens willen meeten, ik ben heel benieuwd naar haar Iraanse afkomst.
Verder op mijn lijstje: Powerbabe, CherrieLola, Babydoll, Lillith, Liva, Trishaa, Laced......
Ik denk dat wij het best wel goed zouden kunnen vinden met elkaar in het echt. Lijkt me ook leuk om jou eens te meeten!
Verder zou ik het ook wel leuk kunnen hebben met.. Ik denk, Bliss, Vruchtenhagel, Marin, en Lady4 lijkt me ook heel leuk!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou Caroow, Lejow, Marin, Lagom en Brennus (is ze al op dit forum?) wel eens willen ontmoeten.
Gast- Gast
ekiaam87 schreef:Muppetje (die vlak bij mij woont)
Lijkt me gezellig, misschien moeten we dat gewoon een keer doen!
Enne verder lijken me een hoop mensen gezellig om mee te meeten.
Ik moet het alleen nog zien gebeuren, ik ben niet zo stoer, haha
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Freakielief, Japje (al weet ik niet of zij hier is haha), Minella
En oja, Alex wil ik ook nog eens meeten!
En oja, Alex wil ik ook nog eens meeten!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Eva schreef:Wauw, en dat na twee dagen overactief posten haha. Dat had ik niet verwacht.Auxo schreef:Ben wel naar een aantal mensen benieuwd, maar denk niet dat meeten ervan komt, aangezien ik niet zo'n held ben..
- Donnaa
- Lagom
- Marin
- sterremaan
Edit; en Eva ook.
Ik ben wel benieuwd naar je hoor, maar ik bedoelde eigenlijk Isa. Had de verkeerde voor me, sorry.
Gast- Gast
Véél!
Oa;
* Fiebje
* Sneeuwwitje
* DeniseT
* Kruumel
* Storm
* Joyce
* Cherrielola
* Lilith
En nog veel meer geloof ik....
Oa;
* Fiebje
* Sneeuwwitje
* DeniseT
* Kruumel
* Storm
* Joyce
* Cherrielola
* Lilith
En nog veel meer geloof ik....
Gast- Gast
Sugarfall schreef:
Verder zou ik het ook wel leuk kunnen hebben met.. Ik denk, Bliss, Vruchtenhagel, Marin, en Lady4 lijkt me ook heel leuk!
Leuk, dat is wederzijds En ik ben ook benieuwd naar Lady, volgens mij hebben we wel wat dingen gemeen en ik denk dat we het goed zouden kunnen vinden.
We moeten toch nog maar eens een poging doen om wat af te spreken met de meiden uit het datetopic! Moet toch haalbaar zijn? Keertje gezellig wat drinken en/of eten in bijv. Utrecht (lekker centraal)?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Sugarfall schreef:
Leuk, dat is wederzijds En ik ben ook benieuwd naar Lady, volgens mij hebben we wel wat dingen gemeen en ik denk dat we het goed zouden kunnen vinden.
We moeten toch nog maar eens een poging doen om wat af te spreken met de meiden uit het datetopic! Moet toch haalbaar zijn? Keertje gezellig wat drinken en/of eten in bijv. Utrecht (lekker centraal)?
Voor mij zijn dat ook een aantal meiden uit het datetopic: Bliss, VH, Sugarfall, PB, Sneezof, maar ook Chunk, Guattari, Mozzerella en 5ann3 wil ik wel eens meeten. Ik ben alleen toch een beetje een schijterd op dat gebied. Vreemd eigenlijk, want ik ben zeker niet verlegen ofzo. Moet er toch maar eens op wagen! Misschien vergeet ik nog wat namen, vergeef me!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik wil Storm, en euh heet ze hier weer Sushi? Purk.. ontmoeten en verder kijk ik ontzettend uit naar vrijdag want dan ga ik Brennus weer zien en kan ik Leaf weer knuffelen Die wil ik elke week wel meeten haha. Oh en Dw...Donna wil ik weer meeten!
Gast- Gast
Strak plan Dwonnie:D_Donnaa schreef:Hahaha misschien moet je me Dwonna noemen? :face:
Gast- Gast
Ik voel me vereerd Ik weet niet wie ik allemaal wil meeten, zijn er wel veel hoor. Ben nog nooit bij een meeting geweest.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Storm schreef:Ik zou Sugarfall wel eens willen meeten, ik ben heel benieuwd naar haar Iraanse afkomst.
Verder op mijn lijstje: Powerbabe, CherrieLola, Babydoll, Lillith, Liva, Trishaa, Laced......
Wat leuk! Het lijkt me ook leuk om je een keer in het echt te ontmoeten. Misschien een ideetje om een keer iets te gaan doen met N erbij?
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Lady4 schreef:Bliss schreef:Sugarfall schreef:
Voor mij zijn dat ook een aantal meiden uit het datetopic: Bliss, VH, Sugarfall, PB, Sneezof, maar ook Chunk, Guattari, Mozzerella en 5ann3 wil ik wel eens meeten. Ik ben alleen toch een beetje een schijterd op dat gebied. Vreemd eigenlijk, want ik ben zeker niet verlegen ofzo. Moet er toch maar eens op wagen! Misschien vergeet ik nog wat namen, vergeef me!
Aanvulling: Darcy. Ik denk dat wij het goed met elkaar zouden kunnen vinden.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Dat denk ik ook lady4! Ik ben een beetje klaar met meetings, maar ik ben nog wel benieuwd naar Noora4 (die meet moet wel echt een keer gaan plaatsvinden want die staat al een jaar ofzo ), Storm, Liva, June, Kabouter, Sushi, Leaf, XxXandra, Lilith, CherrieLola, Lacey, Donnaa, Mamavan2, Lady4. En ik vergeet ook vast nog wel mensen.
Gast- Gast
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Er zijn best veel mensen naar wie ik nieuwsgierig ben, maar ik vind het ook wel eng. Dadelijk blijkt dat het helemaal niet gezellig is en je niets hebt om over te praten.. dat is dan toch jammer
Gast- Gast
Ik wil Lejow snel weer meeten!! hehe.. Dat gaat ook snel weer gebeuren, in de kerstvakantie! Dan komt ze me een taartenworkshop geven..
En we moeten dan nóg een keer meeten, want we moeten nog ergens heen, he Lejow?!
SE
En we moeten dan nóg een keer meeten, want we moeten nog ergens heen, he Lejow?!
SE
SparklingEyes- Prater
- Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
SparklingEyes schreef:Ik wil Lejow snel weer meeten!! hehe.. Dat gaat ook snel weer gebeuren, in de kerstvakantie! Dan komt ze me een taartenworkshop geven..
SE
Hmmm, klinkt alsof jullie naar de Kama Sutra gaan
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Ik zie je post nu pas, haha. Maar lijkt me heel leuk! Ik zie N. donderdag weer, ik zal het haar eens vragen!Laced schreef:Storm schreef:Ik zou Sugarfall wel eens willen meeten, ik ben heel benieuwd naar haar Iraanse afkomst.
Wat leuk! Het lijkt me ook leuk om je een keer in het echt te ontmoeten. Misschien een ideetje om een keer iets te gaan doen met N erbij?
Gast- Gast
Misschien moeten wij gewoon eens meeten, ik denk dat het wel klikt eigenlijk!CherrieLola schreef:Ik voel me vereerd Ik weet niet wie ik allemaal wil meeten, zijn er wel veel hoor. Ben nog nooit bij een meeting geweest.
Gast- Gast
June schreef:Er zijn best veel mensen naar wie ik nieuwsgierig ben, maar ik vind het ook wel eng. Dadelijk blijkt dat het helemaal niet gezellig is en je niets hebt om over te praten.. dat is dan toch jammer
Ik vind dat soort dingen ook wel een beetje ''eng'', maar meestal maak je je van tevoren veel drukker dan op het moment zelf, meestal loopt een gesprek wel vanzelf, of je moet echt 0,0 raakvlakken hebben, maar dat merk je op het forum zelf ook al wel. En je kunt het ook omdraaien, als je het nooit doet dan loop je misschien wel een heel leuk iemand waarmee je vriendinnen zou kunnen worden mis, dat zou dan ook weer jammer zijn!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Sugarfall schreef:
Ik vind dat soort dingen ook wel een beetje ''eng'', maar meestal maak je je van tevoren veel drukker dan op het moment zelf, meestal loopt een gesprek wel vanzelf, of je moet echt 0,0 raakvlakken hebben, maar dat merk je op het forum zelf ook al wel. En je kunt het ook omdraaien, als je het nooit doet dan loop je misschien wel een heel leuk iemand waarmee je vriendinnen zou kunnen worden mis, dat zou dan ook weer jammer zijn!
Dat is natuurlijk ook weer waar. Heb jij al vaak gemeet eigenlijk? Ik heb trouwens ook niet heel vaak last van ongemakkelijke stiltes. Alleen met mensen die je dan echt eeuwen niet meer gezien hebt en dat je dan ineens merkt dat je eigenlijk geen gespreksonderwerp hebt, behalve het weer natuurlijk...
Gast- Gast
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Nog een rondje; wie wil jij meeten?
» Wie wilt mij meeten in Heemskerk?
» Wie wil je meeten (deel 46789346)?
» Wie wil wie meeten
» Wie wil mij meeten in Groningen
» Wie wilt mij meeten in Heemskerk?
» Wie wil je meeten (deel 46789346)?
» Wie wil wie meeten
» Wie wil mij meeten in Groningen