Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vinden jullie van de nieuwe H&M site?

+8
Olijfje
Fearie
Ilona22
Monte
Zwerver
SnowWhite
Atelier Madame
Rush
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat vinden jullie van de nieuwe H&M site? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van de nieuwe H&M site?

Bericht  Zora di 28 jun 2011 - 6:33

Poeh, wennen!! Ik vind het wel een vooruitgang dat je nu per kledingstuk meerdere foto's/plaatjes hebt smile
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van de nieuwe H&M site? - Pagina 2 Empty Re: Wat vinden jullie van de nieuwe H&M site?

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 9:36

Ik vind de nieuwe site er ontzettend mooi uitzien!
Het zal zeker wennen zijn hoe of wat maar dat zal snel genoeg komen.
Alleen mn H&M app doet ineens raar, kan niet meer online shoppen via mn telefoon!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 9:42

ziet er zeker goed, hele nette site. moet er alleen wel echt even aan wennen!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 10:06

Ik geloof niet dat ik er kapot van ben. Maar dat is misschien een kwestie van wennen.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 10:08

Wel fijn dat de terug knop het nu ook doet Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Flip Fluitketel di 28 jun 2011 - 13:35

Monte schreef:
mauwmauw schreef:ik vind de site wel mooi,alleen balen dat nergens meer de baby afdeling te vinden is,newborn wel van 50-62 maar 66-86 niks,bij zowel meiden als jongens niet.of kijk ik verkeerd.
Heb even gekeken maar bij newborn(50-62 vind ik ook dingen boven maat 62),denk dus dat ze bij newborn staan, zie deze link:
http://www.hm.com/nl/product/80527?article=80527-D

Dit viel mij nu ook net op. Op de oude site stond volgens mij ook veel meer kleding op in maat 68-86. Hoop dat er nog verandering in komt en er kleding in mt 68-86 nog op komt.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: