Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vinden jullie van de nieuwe H&M site?

+8
Olijfje
Fearie
Ilona22
Monte
Zwerver
SnowWhite
Atelier Madame
Rush
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat vinden jullie van de nieuwe H&M site? Empty Wat vinden jullie van de nieuwe H&M site?

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 20:53

Ik dacht ik ga eventjes snel H&M kijken.. hebben ze echt een hele nieuwe site.

Vind hem er erg netjes en overzichtelijk uitzien. Wat uitgebreider lijkt het en professioneler (zoals andere grote websites).

Wordt wel even wennen als ik snel wat wil zoeken, maar dat komt ook wel goed.

Wat vinden jullie ervan?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vinden jullie van de nieuwe H&M site? Empty Re: Wat vinden jullie van de nieuwe H&M site?

Bericht  Rush ma 27 jun 2011 - 20:55

Ik heb even snel gekeken, maar het ziet er zeer goed uit. Even wennen, maar dat zal wel lukken.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Wat vinden jullie van de nieuwe H&M site? Empty Re: Wat vinden jullie van de nieuwe H&M site?

Bericht  Atelier Madame ma 27 jun 2011 - 20:58

Ziet er heel goed uit! Very Happy
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 21:02

Meteen even gekeken, erg mooi!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 21:08

Het enige wat een beetje jammer is, is dat er artikelen uit mijn oude bestelling gehaald zijn waarop ik aan het wachten was Cry .. Ik had die hele bestelling eigenlijk geplaatst voor een top en een armband en net die 2 artikelen zijn eruit.. echt stom.. maargoed.. kom ik wel weer overheen Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 21:26

Punk'd schreef:Het enige wat een beetje jammer is, is dat er artikelen uit mijn oude bestelling gehaald zijn waarop ik aan het wachten was Cry .. Ik had die hele bestelling eigenlijk geplaatst voor een top en een armband en net die 2 artikelen zijn eruit.. echt stom.. maargoed.. kom ik wel weer overheen Wink
Mag dat zomaar?

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 21:31

Elodie schreef:
Punk'd schreef:Het enige wat een beetje jammer is, is dat er artikelen uit mijn oude bestelling gehaald zijn waarop ik aan het wachten was Cry .. Ik had die hele bestelling eigenlijk geplaatst voor een top en een armband en net die 2 artikelen zijn eruit.. echt stom.. maargoed.. kom ik wel weer overheen Wink
Mag dat zomaar?

Blijkbaar.. Evil or Very Mad ..

Ik heb geen idee, maar ze zitten er ineens niet meer in en die bestelling werd door H&M steeds maar uitgesteld. Nu zijn de 2 artikelen met langere levertijd eruit gehaald.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 21:34

Ik zou wel even de klantenservice bellen. Als ze het niet voor je aanpassen zou ik alles annuleren en gewoon naar de winkel gaan. Maar ik vind de h&m sowieso bout qua levertijd.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 21:36

Ik 'moet' deze bestelling wel doorlaten gaan want er zitten 2 items bij die ze hier in Nijmegen niet bij de H&M hebben en die ik wel heel graag wil.

Nu moet ik ook zeggen dat ik bijna niet meer bij de H&M bestel hoor.. Dus na deze bestelling is het denk ik weer een tijdje stil. (of ze moeten ineens met een geweldige collectie komen, maar ik vind het de laatste tijd nogal saai en braafjes)

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 21:43

Irritant dan zeg.

Ik vind wel dat ze nu leuke lange jurken hebben.

Gast
Gast

Bericht  SnowWhite ma 27 jun 2011 - 21:44

Zo, ziet er professioneler uit zeg! smile
SnowWhite
SnowWhite
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1948
Punten : 2044
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Zwerver ma 27 jun 2011 - 21:46

SnowWhite schreef:Zo, ziet er professioneler uit zeg! smile
+1
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 21:55

ik heb zojuist ook maar even een kijkje genomen. Ik vind `m er een heel stuk netter uitzien maar wel enorm wennen. Wel heb ik het idee dat deze iets langzamer is dan de oude site.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 22:17

Boehoee ik wil alles hebben! Ik mag nog twee goedkope jurkjes voor de zomer. Nu heb ik er 15 besteld :P. Die moet ik wel weer terugsturen, maar hoe moet ik in godsnaam gaan kiezen :shock:?

Ik vind de nieuwe site wel fijn I love you

Gast
Gast

Bericht  Monte ma 27 jun 2011 - 22:19

Ik heb net even gekeken maar vind de plaatjes erg klein. Volgens mij waren die bij de vorige site groter. Erg wennen
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 22:55

Ik ben bang dat als ik ga kijken ik teveel leuke nieuwe dingen zie. :P

Gast
Gast

Bericht  Ilona22 di 28 jun 2011 - 1:11

Ik vind hem nog erg wennen, maar wel mooi geworden.
Ik hoop dat ze mijn bestelling snel versturen, heb zomerkleren nodig!

Ilona22
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 19
Registratiedatum : 23-06-11

Bericht  Fearie di 28 jun 2011 - 1:52

SnowWhite schreef:Zo, ziet er professioneler uit zeg! smile

+ 1, ik ben er happy mee.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239

Bericht  Olijfje di 28 jun 2011 - 1:53

Nou, ik had verwacht een heel nieuwe site te zien maar alleen de navigatie ziet er anders uit...
Olijfje
Olijfje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 289
Punten : 296

Bericht  mauwmauw di 28 jun 2011 - 4:27

ik vind de site wel mooi,alleen balen dat nergens meer de baby afdeling te vinden is,newborn wel van 50-62 maar 66-86 niks,bij zowel meiden als jongens niet.of kijk ik verkeerd.
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 4:35

Ik moet wel even wennen! En fijn zo'n nieuwe site, maar laat ze eerst eens wat doen aan de belachelijke levertijden.

Gast
Gast

Bericht  Shisha di 28 jun 2011 - 5:11

Ziet er goed uit! Ik vind de paskamer wel een leuke optie. Ben al allemaal combinaties aan het maken hihi!
Ik wil wel wat dingen bestellen maar ik ben mijn inlog kwijt en nu zit ik te wachten op het mailtje...
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Monte di 28 jun 2011 - 5:56

mauwmauw schreef:ik vind de site wel mooi,alleen balen dat nergens meer de baby afdeling te vinden is,newborn wel van 50-62 maar 66-86 niks,bij zowel meiden als jongens niet.of kijk ik verkeerd.
Heb even gekeken maar bij newborn(50-62 vind ik ook dingen boven maat 62),denk dus dat ze bij newborn staan, zie deze link:
http://www.hm.com/nl/product/80527?article=80527-D
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 5:57

Als ze nu de levertijden nog aanpassen is het helemaal goed :-)

Gast
Gast

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 6:13

Ik bestel eigenlijk nooit online.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: