Hoe vinden jullie het "nieuwe" hart van Nederland?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe vinden jullie het "nieuwe" hart van Nederland?
Ik heb het nu een aantal keer gezien en ik kan niet zeggen dat ik het een verbetering vind.
Komt denk ik ook hoe Sandra Schuurhuis het allemaal verteld, het klinkt zo voorgelezen/ongeïnteresseerd. Het vorige concept van 2 presentatrices achter de desk vond ik toch leuker.
Komt denk ik ook hoe Sandra Schuurhuis het allemaal verteld, het klinkt zo voorgelezen/ongeïnteresseerd. Het vorige concept van 2 presentatrices achter de desk vond ik toch leuker.
Kruidkoek- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11
Re: Hoe vinden jullie het "nieuwe" hart van Nederland?
Ik keek het vanavond voor het eerst. Of althans, het stond op en ik luisterde naar wat ze vertelde. Maar wat verteld ze verschrikkelijk saai, vreemd, irritant.
Gast- Gast
Vanaf het begin af aan dat zij op tv is irriteert die Sandra Schuurhof me al.. Zogenaamde 'royaltydeskundige' in RTL Boulevard, 'deskundige' in andere tv-programma's... Ik vind haar altijd ongeloofwaardig, nep, irritante stem hebben en niet kunnen presenteren...
Nou was Hart van NL sowieso niet mijn favoriete tv-programma... nieuws wat geen nieuws is (who cares dat de kat van de Klaas en Annie uit Almelo is weggelopen?), alles maar van 1 kant belichten, het overdreven melo-dramatische toontje... Dus al met al vind ik Hart van NL geen succes.
En de reden waarom ik dit allemaal zo goed weet, is dat mijn vader het programma vaak kijkt en ik nog bij mijn ouders woon.
Nou was Hart van NL sowieso niet mijn favoriete tv-programma... nieuws wat geen nieuws is (who cares dat de kat van de Klaas en Annie uit Almelo is weggelopen?), alles maar van 1 kant belichten, het overdreven melo-dramatische toontje... Dus al met al vind ik Hart van NL geen succes.
En de reden waarom ik dit allemaal zo goed weet, is dat mijn vader het programma vaak kijkt en ik nog bij mijn ouders woon.
Lenthe- Prater
- Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vond het vreselijk overkomen. Het komt helemaal totaal niet spontaan meer over, maar erg ongeïnteresseerd. Sandra had beter bij RTL Boulevard kunnen blijven.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Hahahahaha, helemaal mee eens. Mijn ouders kijken het ook altijd, wat een ergernis toen ik nog thuiswoonde!Lenthe schreef:Vanaf het begin af aan dat zij op tv is irriteert die Sandra Schuurhof me al.. Zogenaamde 'royaltydeskundige' in RTL Boulevard, 'deskundige' in andere tv-programma's... Ik vind haar altijd ongeloofwaardig, nep, irritante stem hebben en niet kunnen presenteren...
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Soortgelijke onderwerpen
» Wat vinden jullie van de nieuwe H&M site?
» Nieuwe Noord Nederland Meeting!
» Noord Nederland meeting Groningen NIEUWE DATA!
» wat vinden jullie van...
» Wat vinden jullie?
» Nieuwe Noord Nederland Meeting!
» Noord Nederland meeting Groningen NIEUWE DATA!
» wat vinden jullie van...
» Wat vinden jullie?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: