Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe vinden jullie het "nieuwe" hart van Nederland?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe vinden jullie het "nieuwe" hart van Nederland? Empty Hoe vinden jullie het "nieuwe" hart van Nederland?

Bericht  Kruidkoek zo 15 jul 2012 - 9:53

Ik heb het nu een aantal keer gezien en ik kan niet zeggen dat ik het een verbetering vind.

Komt denk ik ook hoe Sandra Schuurhuis het allemaal verteld, het klinkt zo voorgelezen/ongeïnteresseerd. Het vorige concept van 2 presentatrices achter de desk vond ik toch leuker.

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vinden jullie het "nieuwe" hart van Nederland? Empty Re: Hoe vinden jullie het "nieuwe" hart van Nederland?

Bericht  Gast zo 15 jul 2012 - 9:56

Ik keek het vanavond voor het eerst. Of althans, het stond op en ik luisterde naar wat ze vertelde. Maar wat verteld ze verschrikkelijk saai, vreemd, irritant.

Gast
Gast

Hoe vinden jullie het "nieuwe" hart van Nederland? Empty Re: Hoe vinden jullie het "nieuwe" hart van Nederland?

Bericht  Lenthe zo 15 jul 2012 - 10:16

Vanaf het begin af aan dat zij op tv is irriteert die Sandra Schuurhof me al.. Zogenaamde 'royaltydeskundige' in RTL Boulevard, 'deskundige' in andere tv-programma's... confused Ik vind haar altijd ongeloofwaardig, nep, irritante stem hebben en niet kunnen presenteren...
Nou was Hart van NL sowieso niet mijn favoriete tv-programma... nieuws wat geen nieuws is (who cares dat de kat van de Klaas en Annie uit Almelo is weggelopen?), alles maar van 1 kant belichten, het overdreven melo-dramatische toontje... Dus al met al vind ik Hart van NL geen succes. laughcry

En de reden waarom ik dit allemaal zo goed weet, is dat mijn vader het programma vaak kijkt en ik nog bij mijn ouders woon. Wink
Lenthe
Lenthe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1163
Punten : 1282
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jeanette zo 15 jul 2012 - 22:25

Ik vond het vreselijk overkomen. Het komt helemaal totaal niet spontaan meer over, maar erg ongeïnteresseerd. Sandra had beter bij RTL Boulevard kunnen blijven.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Rush zo 15 jul 2012 - 22:27

Lenthe schreef:Vanaf het begin af aan dat zij op tv is irriteert die Sandra Schuurhof me al.. Zogenaamde 'royaltydeskundige' in RTL Boulevard, 'deskundige' in andere tv-programma's... Hoe vinden jullie het "nieuwe" hart van Nederland? 878948377 Ik vind haar altijd ongeloofwaardig, nep, irritante stem hebben en niet kunnen presenteren...
Nou was Hart van NL sowieso niet mijn favoriete tv-programma... nieuws wat geen nieuws is (who cares dat de kat van de Klaas en Annie uit Almelo is weggelopen?), alles maar van 1 kant belichten, het overdreven melo-dramatische toontje... Dus al met al vind ik Hart van NL geen succes. Hoe vinden jullie het "nieuwe" hart van Nederland? 394967

En de reden waarom ik dit allemaal zo goed weet, is dat mijn vader het programma vaak kijkt en ik nog bij mijn ouders woon. Wink
Hahahahaha, helemaal mee eens. Mijn ouders kijken het ook altijd, wat een ergernis toen ik nog thuiswoonde!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: