Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Suiker vs zoetstoffen

+5
Printje
Susan
Tania
Coco
Pussycat
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Suiker vs zoetstoffen - Pagina 2 Empty Re: Suiker vs zoetstoffen

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 9:31

Ik wel Very Happy S.enna heeft nogal aanleg om sneller aan te komen, vandaar. Ze is niet dik hoor, helemaal niet maar ze is wel stevig gebouwd, heeft ze van haar papa 👅

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Printje ma 27 jun 2011 - 9:36

Ik neem het me soms voor maar ik kan me er gewoon echt niet druk om maken hahahaha. Natuurlijk let ik op qua suikers enzo maar echt die calorieen in de gaten houden doe ik niet.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 9:40

Je hebt groot gelijk hoor, ik draad hierin ook niet geheel door hoor haha ik let echt niet op alles maar ik wil het wel een beetje in de gaten houden. Zoals gezegd, alles met mate.

Gast
Gast

Bericht  Printje ma 27 jun 2011 - 9:43

Mama_van2 schreef:Je hebt groot gelijk hoor, ik draad hierin ook niet geheel door hoor haha ik let echt niet op alles maar ik wil het wel een beetje in de gaten houden. Zoals gezegd, alles met mate.

Hahaha ik dacht al zal ze echt alle calorieen tellen.. Ik snap je wel hoor dat je het in de gaten wil houden als ze er aanleg voor heeft.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Flemy di 28 jun 2011 - 1:10

Mijn oudste is ook ´flink gebouwd´, dus daarom let ik er graag op. Ik kies dan altijd van bijvoorbeeld 2 soorten diegene met de minste calorieën. Zo kwam ik er bijvoorbeeld ook achter dat de cracuottes van Lu echt veel minder calorieën bevatten dan de eigen merk cracuottes van c1000. Dan koop ik dus die van Lu smile
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552

Bericht  PapillonRose di 28 jun 2011 - 1:16

Op calorieën let ik nog niet echt, aangezien ze sowieso nog niet echt dingen krijgt die bomvol calorieën zouden kunnen zitten.

Wat suiker / zoetstof betreft ga ik voor de suiker. Wel zo min mogelijk, maar het lijkt me beter dan zoetstof als je toch tussen beiden moet kiezen. Ze krijgt ook al wel dingen met suiker erin, maar dan voornamelijk met fruitsuiker erin (dat lijkt me dan nog de beste suiker). Zo krijgt ze bijvoorbeeld diksap (heel erg verdund, alleen water drinkt ze veel slechter van) en als ze eens jam op brood krijgt dan is het van zonnatura en dus met alleen natuurlijke suikers.

Ik geef haar nog niet teveel met suiker, maar ze krijgt het wel. Uiteindelijk gaat ze het toch wel eens eten, en tot op zekere hoogte zijn suikers ook goed voor je. Daarom geef ik haar zo nu en dan toch een boterham met goede jam, eens een berenkoekje of wat diksap. Maar met mate natuurlijk smile
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  loesje di 28 jun 2011 - 1:30

ik geef alex liefer suiker dan zoetstoffen
Zoetstoffen zijn dikmakers:
http://www.elsevier.nl/web/10157727/Stijl/Gezondheid/Kunstmatige-zoetstoffen-blijken-dikmakers.htm

en in zoetstoffen zit aspartaam wat ook slecht is voor je gezondheid:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/gezonde-voeding/15540-het-gevaar-van-aspartaam.html
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud