Dagcafé
+20
mzcharlotte
Jordana
silly-one
Sjaantje
girli
Merai
Happydobby
Qiara
Jeanette
Pien
Burn
Susan
Tiana
Chocolate Cookie
Zwoesj
Lejow
Error
Zininzon
Suus
Kabouter
24 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Dagcafé
Mijn was wordt door de machine gedaan. Dat dat weer wel....Theedoosje schreef:En nu ga ik echt ff de was doen, *schopt zich zelf weg van het forum*
Gast- Gast
O ja, daar kan je speciale zegels voor kopen he?! Gewoon bij het postkantoor?Smikkell schreef:Ow, en PM, zelf heb ik ook geen moeite met het krijgen van een witte enveloppe hoor. Het gaat immers om de kaart
Heb je geboortezegels?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Mijn was wordt door de machine gedaan. Dat dat weer wel....Theedoosje schreef:En nu ga ik echt ff de was doen, *schopt zich zelf weg van het forum*
Joh echt? En ik telkens maar draaien en draaien die was...dus dat deed ik verkeerd
Gast- Gast
En mochten mijn hormonen besluiten dat wit éééécht niet kan pak ik wel een doos kleurpotloden. Tijd zat...
Gast- Gast
Shit zeg, ik heb nog een was in de machine liggen die opgehangen moet worden. Ik wil een huishoudrobot
Gast- Gast
Ik vraag me af hoe die vrouwen dat vroeger deden. Met de hand wassen, zelf brood bakken, groot gezin, dweilen op de knieen en met een bezem door het huis én bijlezen en meekletsen op hun forumTheedoosje schreef:Smikkell schreef:Mijn was wordt door de machine gedaan. Dat dat weer wel....Theedoosje schreef:En nu ga ik echt ff de was doen, *schopt zich zelf weg van het forum*
Joh echt? En ik telkens maar draaien en draaien die was...dus dat deed ik verkeerd
Laatst aangepast door Smikkell op za 25 jun 2011 - 5:30; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
PM: http://onlinewinkel2.postnl.nl/pages/detail/s1/10220000000864-2-21010000000080.aspx
Gast- Gast
Aaahh jammer Smikkell, je was me voor, maar ik heb de 'ij' nog gespot hoor . Vroeger werkten moeders niet en hadden kinderen minder aandacht nodig (oké, ze kregen misschien gewoon wat minder). Bovendien waren er ook duizend broertjes en zusjes om mee te spelen..
Gast- Gast
ProudMama schreef:Wat gezien?Smikkell schreef:Pfff... hoop dat niemand het heeft gezien
Een spelfout?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
En mij gister corrigeren ivm mijn dialect...Qiara schreef:ProudMama schreef:Wat gezien?Smikkell schreef:Pfff... hoop dat niemand het heeft gezien
Een spelfout?
SCHAAM JE SMIKKELL!!
Gast- Gast
Jij loederJune schreef:Smikkell schreef:Pfff... hoop dat niemand het heeft gezien
Helaas!!!
Gast- Gast
God ik hoorde het een en ander over slagingspercentages op een school hier in de buurt, dat is echt om te huilen!
Gast- Gast
Ja, dat was helemaal erg!ProudMama schreef:En mij gister corrigeren ivm mijn dialect...Qiara schreef:ProudMama schreef:Wat gezien?Smikkell schreef:Pfff... hoop dat niemand het heeft gezien
Een spelfout?
SCHAAM JE SMIKKELL!!
Nee, geen spelfouten hier.
Gast- Gast
Heeft iemand van de week mijn vriendendilemma meegekregen?
Nu word ik ineens uitgenodigd
Gast- Gast
Ik ga met de verkeerde mensen om. Dat is niet bevorderlijk voor mijn spellingJune schreef:***
Laatst aangepast door Smikkell op za 25 jun 2011 - 5:41; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Nee, ik niet.Jade schreef:Heeft iemand van de week mijn vriendendilemma meegekregen?
Gast- Gast
Even gerekend: slagingspercentage VMBO/VWO/HAVO: 74.1%, 53,4% en 31.1%...
Fijn als je kind op die school zit!
Gast- Gast
Wow, die zijn wel echt laag! Wat is gemiddeld eigenlijk?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ook in die volgorde? Ik verwachtte hem eerder andersom.SunnyScience schreef:Even gerekend: slagingspercentage VMBO/VWO/HAVO: 74.1%, 53,4% en 31.1%...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik vraag me af hoe die vrouwen dat vroeger deden. Met de hand wassen, zelf brood bakken, groot gezin, dweilen op de knieen en met een bezem door het huis én bijlezen en meekletsen op hun forumTheedoosje schreef:Smikkell schreef:Mijn was wordt door de machine gedaan. Dat dat weer wel....Theedoosje schreef:En nu ga ik echt ff de was doen, *schopt zich zelf weg van het forum*
Forum was er niet, ze hoefden niet te werken buitenshuis toen. maar ja dan nog heb ik respect voor ze
Gast- Gast
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Pagina 12 van 40
Permissies van dit forum: