Hoe ver zou jij gaan?
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hoe ver zou jij gaan?
In het programma 'the pain game' laten ze de mensen lekker pijn lijden maar ook gebeuren er vieze dingen. Zonder erbij na te denken dat het nou niet echt representatief is om daar aan mee te doen: hoe ver zou jij gaan -voor geld- als er druk op je uitgeoefend wordt?
Gast- Gast
Re: Hoe ver zou jij gaan?
Totaal niet ver. Ik ben echt niet gek te krijgen voor geld.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Niet ver, vooral niet voor televisie.
Of ik zou zo erg in de shit moeten zitten qua geld dat ik het echt nodig heb.
Maar over het algemeen ben ik nogal vies van veel dingen dus zou ik dingen a la The pain gme of zoals vroeger Over de rooie niet doen.
Of ik zou zo erg in de shit moeten zitten qua geld dat ik het echt nodig heb.
Maar over het algemeen ben ik nogal vies van veel dingen dus zou ik dingen a la The pain gme of zoals vroeger Over de rooie niet doen.
Gast- Gast
Ik echt niet, ga me niet verlagen tot 'dit soort dingen'.
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Mamsie schreef:Totaal niet ver. Ik ben echt niet gek te krijgen voor geld.
+1
Gast- Gast
Mamsie schreef:Totaal niet ver. Ik ben echt niet gek te krijgen voor geld.
+1..maar het ligt er natuurlijk ook nog aan voor hoeveel geld. Voor 500 euro doe ik minder dan voor 5000 euro. Ik weet overigens niet om hoeveel geld het gaat bij the pain game want het nog nooit gezien.
Kabouter- Kletskop
- Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10
Ik zou geen dingen als de pain game willen doen, ik kijk het niet want de voorstukjes vond ik al smerig genoeg.
Wil me wel best wagen voor dingen als wipe out, dat ik daar op mn bek zou gaan vind ik dan wel weer komisch.
Wil me wel best wagen voor dingen als wipe out, dat ik daar op mn bek zou gaan vind ik dan wel weer komisch.
Gast- Gast
Ik zou het niet doen, ze gaan vaak maar met 1000 euro pp weg, dat krijg ik ook wel bij elkaar met werken. We kijken het soms weleens en sommige dingen vind ik best meevallen, terwijl de deelnemers dan lopen gruwelen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb bij the pain game nog niet veel dingen gezien die ik absoluut niet zou doen.
Ja, ik zou dus best ver gaan voor geld.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik heb pijn wel over voor geld. Maar sommige dingen zijn zo vies!! Bijv zoenen met leather boy.. Jakkes! Ik snap echt niet dat er mensen zijn die dat doen. Maar 'stiekem' vind ik het heerlijk om naar te kijken.
Gast- Gast
toetje_ schreef:Ik heb bij the pain game nog niet veel dingen gezien die ik absoluut niet zou doen.
Dus vieze wc/man aflikken en dat zoenen, zou jij ook doen?
Gast- Gast
Er zitten wel dingen bij die ik niet zou doen, maar ik heb er nog niet heel veel gezien. Leatherboy doen ze alleen bij mannen toch? De meisjes moesten het met een bejaarde doen, tsja dat is 15 seconde ellende maar bij een goed antwoord wel weer 500 euro..
Vieze wc aflikken heb ik gemist trouwens.
Vieze wc aflikken heb ik gemist trouwens.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Mama_van2 schreef:Mamsie schreef:Totaal niet ver. Ik ben echt niet gek te krijgen voor geld.
+1
+2.
Gast- Gast
Voor geen 100.000 euro had ik voor een of andere televisieshow gezoend met een bejaarde, bah....
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Personeelsuitje - Gaan of niet gaan?
» Hoe om te gaan met ...
» Dood gaan
» We gaan beginnen...
» Wij gaan trouwen!!!
» Hoe om te gaan met ...
» Dood gaan
» We gaan beginnen...
» Wij gaan trouwen!!!
Pagina 1 van 1