Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

door de bomen het bos niet meer zien

+6
mauwmauw
Rovine
Winegum
Pussycat
Jezzie
JD
10 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

door de bomen het bos niet meer zien - Pagina 2 Empty Re: door de bomen het bos niet meer zien

Bericht  Monte vr 24 jun 2011 - 9:33

*Marietje* schreef:Ja ik ben nu aan t oppassen, dus heb aan t einde van de avond weer 30 euro... Stom als t klinkt, ik ben echt blij met die 3 tientjes haha

En pippa wat voor werk is het? Als t fulltime is en redelijk betaald, dan kom ik zo die kant op met de auto hoor!
Ik ken dat gevoel helemaal. Ik heb nu ook geen baan en gaf tot 2 weken geleden nog bijles en verdiende ook 30 euro en was zo blij. Ik ken het helemaal hoe frustrerend het is om geen baan te hebben afgewezen te worden en dat toch alle rekeningen blijven komen. Ik hoop echt voor je(en ook wel voor mezelf) dat je snel een baan mag krijgen. Laten we daar gewoon voor duimen.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

door de bomen het bos niet meer zien - Pagina 2 Empty Re: door de bomen het bos niet meer zien

Bericht  Geluk vr 24 jun 2011 - 9:50

Ik heb op het moment ook veel aan mijn hoofd, waaronder geldzorgen. Stom voorbeeld: ik wil echt supergraag een spiraaltje, maar zelfs daar heb ik verdomme geen geld voor. Mehh, redelijk troosteloos dit. Ik ga morgen gelukkig overleggen met mijn baas of ik deze zomer wat extra kan werken, zou heel fijn zijn!

Succes Marietje!

Geluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11

Bericht  Geluk vr 24 jun 2011 - 9:52

Ironisch wel trouwens, mijn forumnaam icm mijn huidige gemoedstoestand laughcry

Geluk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11

Bericht  Toet vr 24 jun 2011 - 10:42

Martietje, ik vind het allemaal ook heel vervelend voor je. Hoop dat je nu, na al die ellende de afgelopen tijd deze baan mag behouden en in de toekomst een vast contract krijgt. Zit die kans er in? Of is het voor tijdelijk?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  JD vr 24 jun 2011 - 11:29

toetje_ schreef:Martietje, ik vind het allemaal ook heel vervelend voor je. Hoop dat je nu, na al die ellende de afgelopen tijd deze baan mag behouden en in de toekomst een vast contract krijgt. Zit die kans er in? Of is het voor tijdelijk?

Het is een ziekteverlof voor 2 om 3 dagen, en met een invalcontract erbij kom ik aan de 36 uur.
Diegene die ziek is komt waarschijnlijk niet terug, maar is dat toch t geval, dan gaan er toch in oktober 3 meiden weg, die alle3 36 uur werken, dus dan kan ik 1 van hin vervangen.
Daarbij worden er dit jaar van de organisatie waar ik ga werken 2 nieuwe kdvs geopend in de buurt, kortom....als ik hier geen vast contract in de wacht kan slepen, dan moet het wel heel raar lopen...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast za 25 jun 2011 - 1:41

*Marietje* schreef:
toetje_ schreef:Martietje, ik vind het allemaal ook heel vervelend voor je. Hoop dat je nu, na al die ellende de afgelopen tijd deze baan mag behouden en in de toekomst een vast contract krijgt. Zit die kans er in? Of is het voor tijdelijk?

Het is een ziekteverlof voor 2 om 3 dagen, en met een invalcontract erbij kom ik aan de 36 uur.
Diegene die ziek is komt waarschijnlijk niet terug, maar is dat toch t geval, dan gaan er toch in oktober 3 meiden weg, die alle3 36 uur werken, dus dan kan ik 1 van hin vervangen.
Daarbij worden er dit jaar van de organisatie waar ik ga werken 2 nieuwe kdvs geopend in de buurt, kortom....als ik hier geen vast contract in de wacht kan slepen, dan moet het wel heel raar lopen...

Pin je niet teveel vast op een vast contract, dat gebeurd bij ons tegenwoordig ook nauwelijks.
Pas als je 3 contracten hebt gehad, en je verplicht vast moet krijgen en ze vinden je leuk, dan krijg je vast.
Voorlopig maar even gewoon lekker aan het werk en elke maand centjes binnen smile
Weet ook hoe je je voelt hoor, het geld komt hier binnen en we redden het wel, maar het is niet alsof we héél veel over houden!

Gast
Gast

Bericht  JD za 25 jun 2011 - 2:52

Parels schreef:
*Marietje* schreef:

Met vast bedoelde ik ook meer een contract vooer langere tijd.. Ik heb t afgelopen jaar alleen maar zwabgerschaps/ziekteverloven overgenomen van 4 maanden,en daarna stond ik weer op straat... Dus ik ben blij dat ik nu een werkgever heb gevonden waar de vooruitzichten er in ieder geval zonnig uitzien..

Pin je niet teveel vast op een vast contract, dat gebeurd bij ons tegenwoordig ook nauwelijks.
Pas als je 3 contracten hebt gehad, en je verplicht vast moet krijgen en ze vinden je leuk, dan krijg je vast.
Voorlopig maar even gewoon lekker aan het werk en elke maand centjes binnen smile
Weet ook hoe je je voelt hoor, het geld komt hier binnen en we redden het wel, maar het is niet alsof we héél veel over houden!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: