Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vieze eigenschappen

+20
Possom
Silver
Moezie
RYW
ExpressoB
Arwyn
Prosecco
PrimaBella
luenca
xxDila
Toet
Mariposa
Caro
Atelier Madame
smooch
Shisha
Rush
TNMN
studiebol
Caroow
24 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  - Pagina 3 Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  Rush ma 27 jun 2011 - 2:54

Tea-Leaf schreef:
Rush schreef:De schacht van de penis wordt toch niet vies met plassen?

Maar aan het uiteinde blijft toch wel wat hangen? Of ben ik echt gek? Kan ook natuurlijk haha.
Uhm, ja dat veegt mijn vriend af, tenzij het niet anders kan, natuurlijk. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  - Pagina 3 Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 3:01

Rush schreef:
Tea-Leaf schreef:
Rush schreef:De schacht van de penis wordt toch niet vies met plassen?

Maar aan het uiteinde blijft toch wel wat hangen? Of ben ik echt gek? Kan ook natuurlijk haha.
Uhm, ja dat veegt mijn vriend af, tenzij het niet anders kan, natuurlijk. laughcry

Of even afslaan aan de rand van de toiletpot Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  - Pagina 3 Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  Moezie ma 27 jun 2011 - 3:11

Storm schreef:Niet dat ik een heel orkest ga afspelen waar hij bij is, dat vind ik dan weer iets te veel van het goede. Voor het geval jullie dat dachten Very Happy

Whaha ik kan niet meer lol!
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  - Pagina 3 Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  Prosecco ma 27 jun 2011 - 17:31

Tea-Leaf schreef:Mijn vriend rookt, wast regelmatig zijn handen niet na toiletgebruik en draagt soms twee dagen dezelfde sokken. Dat vind ik heel erg vies. Maar kappen met de relatie? Hell no. Verder is hij heel schoon op zichzelf, hij doucht minimaal 1 x daags en reinigt van top tot teen. Altijd deo, lekker geurtje.. Wel jammer van de rooklucht :P

Wat ik ook niet snap als mannen geplast hebben? Je hebt je hand toch aan je leuter gehad, dan was je je handen toch gewoon? Ik vroeg ook een keer of vriendlief de druppels wegveegt/afdept met wc papier, maar dat doet hij niet en schijnbaar doet geen enkele man dat, aldus vriend. Hij moest lachen en vond het een belachelijke vraag. Ben ik gek of is dat gewoon heel goor? laughcry

Van mijn ex weet ik dat hij het wel altijd deed na het plassen. Mijn vriend nu plast zitten, hoe luxe is dat? Scheelt enorm in de gore spetters rondom het toilet.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  - Pagina 3 Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  Possom di 28 jun 2011 - 2:32

Mijn vriend doet dat ook hoor, zn piemel af en zn handen wassen. Hij is sowieso heel schoon!
Maar hij morst wel al-tijd wat op z'n shirt als we 's avonds eten, vond het eerst echt supervervelend, maar ik vind het nu wel schattig Wink Soms is ie heel trots en denk ie dat er niks is gemorst en hangt er toch wat en dan moet ik best grinniken..

Smerige dingen van mij.. heb ik heel lang voor hem verborgen gehouden! Ik heb nooit bij hem gepoept voor we gingen samenwonen (want vrouwen poepen niet!) en daarna nog iets van twee maanden niet (want doordeweeks naar school en zaterdag werken.. moest ik alleen zondag ophouden) en toen werd het zomervakantie.. tsja. Jammer voor hem. Relaxt voor mij Very Happy
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  - Pagina 3 Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  Arwyn di 28 jun 2011 - 3:53

Bazinga schreef:
Arwyn schreef:Mijn vriend laat wel eens een wind of boer, maar ja, wie doet dat niet? Hij doet het echt niet recht in m'n gezicht of zo en soms loopt hij ook even weg. Drinken halen oid zodat ik er geen last van heb, haha.
Wat ik wel altijd vervelend vind is als hij chips oid gehad heeft en dan alle restjes tussen z'n tanden uit peutert..

Want dat doe jij liever voor 'm? Very Happy

Ja, heerlijk! Tandenstoker erbij en los! :P
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  - Pagina 3 Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  Sorella di 28 jun 2011 - 6:51

shygirl87 schreef:
mijn ex is ook ranzig, nu t uit is zie ik pas hoe ranzig het is, alhoewel ik zag t toen ook al maar negeerde het....hij laat ongelofelijke stink scheten en ook als we in bed lagen, als ie opstond( tegen de middag als ie eindelijk uitgesnurkt was ) kwamtie uit bed en eerste wat ie deed was een dikke vette scheet laten. ook laat ie soms van die hele lange scheten terwijl die er gewoon bij aan t plassen is, die duren soms wel n minuut.
hij douched maar 2 keer in de week, scheren ook minder en als ik dan zn haren niet geknipt had zag ie er helemaal niet uit...hij is laatste jaar ook 20 kg aangekomen. kwamtie uit bed en trok ie gewoon n broek aan die op de grond lag met shirt die er lag en zo gaat ie dan heel de dag op de bank zitten...en maar blowen roken en heeel veel koffie drinken, nou zoenen deden we toen ook al niet meer, gadver! hij poetst zn tanden amper! hij heeft verteld dat hij jaren geleden voor t laatst na de tandarts is geweest en toen had hij al 15 beginnende gaatjes! ook bijt ie nagels, krabt aan zn kont/ballen/kop etc , BAHBAHBAH!


Oh my god :shock: wij hebben dezelfde ex :P ! ALs ik er nu aan terug denk kan ik me ook niet voorstellen dat ik dat zolang heb gepikt, brrr!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  - Pagina 3 Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  Gast di 28 jun 2011 - 6:54

Tea-Leaf schreef:

Mijn vriend rookt, wast regelmatig zijn handen niet na toiletgebruik en draagt soms twee dagen dezelfde sokken. Dat vind ik heel erg vies. Maar kappen met de relatie? Hell no. Verder is hij heel schoon op zichzelf, hij doucht minimaal 1 x daags en reinigt van top tot teen. Altijd deo, lekker geurtje.. :
Maar als je elke dag doucht en je doet weer dezelfde sokken aan ruik je toch niet frisser? Die geur zit in de kleding en juist oud(er) zweet ruikt zo sterk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  - Pagina 3 Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  Paper Crown wo 29 jun 2011 - 3:50

Mijn man veegt zijn vriend wel af hoor na het plassen. Volgens mij gaat dat hartstikke stinken als je het niet doet. Hij heeft geen vieze gewoontes verder, hij peutert niet in zijn neus, laat geen scheten waar ik bij ben en ons toilet is altijd schoon na een bezoek!

Wat ik wel goor vind, is dat als hij bijv patat/pizza of whatever eet, alles vies wordt van het vet van zijn handen.. hij pakt rustig de fles cola bijv vast of de afstandsbediening, of zijn telefoon zonder een servetje te pakken en even die vieze vette vingens afvegen. Dat haat ik echt.. heeft ie echt van zijn oma en die is pas echt goor! Alles kleeft en plakt daar! Hij vond het bijv maar gek dat ik de spullen die op tafe lstonden met een doekje afneem voor ze de koelkast in verdwijnen.. zoals de flessen ketcup/mayo.. ik maak die met een doek schoon.. gatsie, die kleven anders een end weg..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  - Pagina 3 Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 3:53

Daarom leg ik met vet eten ook altijd een natte doek op tafel erbij zodat we onze handen gelijk kunnen afvegen want ik heb geen zin in een plakkende mayonaise pot of afstandsbediening nerd


Edit - enige wat ik vies vind bij mijn vriend is dat die (veel) scheten laat laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  - Pagina 3 Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  Paper Crown wo 29 jun 2011 - 3:54

Pippa schreef:Daarom leg ik met vet eten ook altijd een natte doek op tafel erbij zodat we onze handen gelijk kunnen afvegen want ik heb geen zin in een plakkende mayonaise pot of afstandsbediening nerd


Edit - enige wat ik vies vind bij mijn vriend is dat die (veel) scheten laat laughcry

Handig!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  - Pagina 3 Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 23:27

Purple schreef:
Tea-Leaf schreef:

Mijn vriend rookt, wast regelmatig zijn handen niet na toiletgebruik en draagt soms twee dagen dezelfde sokken. Dat vind ik heel erg vies. Maar kappen met de relatie? Hell no. Verder is hij heel schoon op zichzelf, hij doucht minimaal 1 x daags en reinigt van top tot teen. Altijd deo, lekker geurtje.. :
Maar als je elke dag doucht en je doet weer dezelfde sokken aan ruik je toch niet frisser? Die geur zit in de kleding en juist oud(er) zweet ruikt zo sterk.

Hij doet het niet altijd, alleen als zn sokken niet stinken. Maar ik blijf het vies vinden. En verder: ja, hij ruikt wel fris elke dag smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  - Pagina 3 Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  Sylvana zo 3 jul 2011 - 9:59

Mijn vent pulkt eelt van z'n voeten en laat hele harde scheten. Maaaar.. hij kondigt deze wel netjes van te voren aan :P.

Zelf heb ik (vind ik zelf..) geen vieze gewoontes.. maar al zou ik ze hebben dan zou hij de laatste zijn die zich daar aan zou ergeren. Hij ergert zich er juist aan dat ik mijn scheten het liefst inhou.. is niet goed voor je, zegt hij dan. Haha.

Sylvana
Prater
Prater

Aantal berichten : 930
Punten : 1018
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  - Pagina 3 Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  Gast zo 3 jul 2011 - 10:19

Ik heb een ex gehad, die de hele dag aan zn lul zat (niet ermee sjorren, maar gewoon er mee spelen) en het liefst de hele dag naakt in bed lag. (hij droeg het liefst helemaal geen kleren ivm een huid allergie of zo) Dat vond ik pas vies. Ik ben blij dat mijn huidige vriend niet zo vies is.

Ik daar en tegen kan er wel wat van. Ik peuter in mn neus (op de wc en ik doe het netjes in een toiletpapiertje) en ik probeer mn scheten in te houden, maar soms glipt er weleens 1 weg. Maar dat is het wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  - Pagina 3 Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  Mint ma 4 jul 2011 - 21:55

Ik ga hier bijna over mijn nek van jullie verhalen haha.
Het enige wat ik echt vies vind bij mijn vriend is dat zijn tanden zo snel vies worden en dat hij ze dan niet even gaat poetsen...
Mint
Mint
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 489
Punten : 515
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  - Pagina 3 Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  Gast di 12 jul 2011 - 20:37

Mijn vriend rookt sinds kort weer en dat vind ik zooo vies!! Bah ik geef hem dan ook niet graag een zoen. En vind het ook zo zonde wat hij was 3 jaar gestopt.
Hij laat zijn nagels van zijn handen en voeten altijd te lang groeien en ik moet hem er dan ook altijd op wijzen dat het wel weer eens tijd wordt om ze te knippen. Bah dat vind ik zo niet aantrekkelijk te lange nagels.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  - Pagina 3 Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  Prosecco wo 13 jul 2011 - 18:10

Prinses Sassa schreef:Mijn vriend rookt sinds kort weer en dat vind ik zooo vies!! Bah ik geef hem dan ook niet graag een zoen. En vind het ook zo zonde wat hij was 3 jaar gestopt.
Hij laat zijn nagels van zijn handen en voeten altijd te lang groeien en ik moet hem er dan ook altijd op wijzen dat het wel weer eens tijd wordt om ze te knippen. Bah dat vind ik zo niet aantrekkelijk te lange nagels.

Daar heeft mijn vriend ook een handje (en voetje) van, dan vraag ik altijd of ik ze moet lakken. De volgende keer dat ik hem zie zijn ze dan geknipt :P
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vieze eigenschappen  - Pagina 3 Empty Re: Vieze eigenschappen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum