Twijfel over jurkje
+5
Paper Crown
girli
pantuf
Vanillivi
Mamsie
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Twijfel over jurkje
Ik heb (denk ik) een leuk positiejurkje gezien op asos. Maar ik twijfel... het is een tent, maar wel een sjieke, flowende zeg maar. Ik vraag me af of ik er niet te propperig in word. Wil hem komend najaar/winter dragen met een dikke zwarte/grijze/zilveren panty eronder en pumps met een aardige hak, met m'n haar omhoog, voor wat meer feestelijke gelegenheden. Ben 1m69 en heb wel slanke benen waarvan ik dan hoop dat het voldoende tegenwicht biedt voor het enorme kleurvlak erboven (tegen die tijd zal ik wel een vrij grote buik hebben).
Wat denken jullie, wel of niet doen? En zo ja, welke kleur?
Wat denken jullie, wel of niet doen? En zo ja, welke kleur?
Gast- Gast
Re: Twijfel over jurkje
Hm zelf zou ik hem niet kopen vanwege idd het tent gevoel. Ik vind als je zwanger bent je dingen moet dragen die strak om je buik zitten. Anders lijk je alleen maar dik.
Als je strakke dingen om je buik draagt lijken je armen en benen ook weer slanker.
Als je hem toch koopt zou ik voor de blauwe gaan.
Als je strakke dingen om je buik draagt lijken je armen en benen ook weer slanker.
Als je hem toch koopt zou ik voor de blauwe gaan.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Strak om de buik hoeft voor mij niet zo nodig, maar de meeste dingen die ik mooi vind, zijn wel strak onder de borsten (empire-model). En dit is dan nog een stapje verder zeg maar... moeilijk hoor. Als ik moet kiezen neig ik ook wel naar de blauwe.
Gast- Gast
Ik vind het persoonlijk ook mooier om je buik een beetje te tonen.
De mouwen, ik weet niet of ik het zo kan noemen, vind ik er niet zo'n succes aan.
Ben het er wel mee eens dat als je 'm koopt, je de blauwe moet nemen.
Roze is vlotter maar ik denk dat het wel héél erg in het oog springt qua tent-gevoel.
Oh je hebt het net zelf over het empire-model, dat vind ik ook altijd het mooiste!
Zo'n buikband vind ik dan weer niks.
De mouwen, ik weet niet of ik het zo kan noemen, vind ik er niet zo'n succes aan.
Ben het er wel mee eens dat als je 'm koopt, je de blauwe moet nemen.
Roze is vlotter maar ik denk dat het wel héél erg in het oog springt qua tent-gevoel.
Oh je hebt het net zelf over het empire-model, dat vind ik ook altijd het mooiste!
Zo'n buikband vind ik dan weer niks.
Vanillivi- Fluisteraar
- Aantal berichten : 176
Punten : 189
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind het altijd mooier als het onderaan je buik strak zit zeg maar. Dus niet per se straks over de hele buik heen, maar niet dat het als een rechte lap naar beneden valt. Vind dit een heel onflatteus jurkje.
pantuf- Fluisteraar
- Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11
Ik krijg vooral een tentgevoel bij de jurk, alsof je wilt verstoppen dat je zwanger bent.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Nee, Freakie, dit zou ik niet dragen.. je bent een slanke meid, ik gok dat het straks alleen aan je toeter te zien is, draag gewoon een mooi jurkje zodat mensen zien dat je een baby in je buik hebt, ipv wow.. daar komt een wandelend roze tent aan..
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik zou het niet toen. Het is inderdaad wat mamsie zegt, er zit geen model in, je armen zie je niet dus alles is een vorm. Je hebt dan alleen je benen nog, maar de rest is allemaal erg vormloos. mocht je ook wat zwaarden worden in je gezicht dan vind ik het te tent-achtig worden.
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Okee, ik ben eruit. Ik ga 'm niet kopen. Voel me tegen die tijd waarschijnlijk al gigantisch zat, heb geen tent nodig om het allemaal nog erger te maken. Het vloeiende stofje was alleen even heel verleidelijk, word er helemaal gestoord van dat 95% van de positiejurkjes van strechy t-shirtstof is.
Koop ik alleen deze:
Koop ik alleen deze:
Gast- Gast
Die is heel leuk!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Jaa die uit je laatste post is mooi!
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
Nou misschien ben ik gek, maar ik vind hem eigenlijk wel leuk. Maar nu ben ik al te laat .
Ik zag Natalie Portman laatst in zoiets en dat stond echt super leuk. En het was echt duidelijk te zien dat ze zwanger was en niet gewoon dik hoor;).
Maar ik vind die je nu hebt besteld ook heul leuk!
Ik zag Natalie Portman laatst in zoiets en dat stond echt super leuk. En het was echt duidelijk te zien dat ze zwanger was en niet gewoon dik hoor;).
Gast- Gast
Hoogzwanger lijkt mij die eerste 2 plaatjes inderdaad geen mooie optie. Maar daar was je al uit...
Laatste plaatje is een mooie vervanger.
Laatste plaatje is een mooie vervanger.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Powerbabe schreef:Nou misschien ben ik gek, maar ik vind hem eigenlijk wel leuk. Maar nu ben ik al te laat .
+1, behalve dat van Natalie Portman
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Twijfel, twijfel, twijfel....(Telefoonabbonement)
» twijfel twijfel
» twijfel, twijfel.
» Twijfel twijfel twijfel twijfel
» Naar new york alleen?
» twijfel twijfel
» twijfel, twijfel.
» Twijfel twijfel twijfel twijfel
» Naar new york alleen?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: