Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rode bultjes na het scheren..

+13
Moezie
Moonlight
minoessepoes
Rush
Toet
Jente10
Dolphinne
Lies
Monte
luisa
Chocoholic
silly-one
iloveyouu
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Rode bultjes na het scheren.. - Pagina 2 Empty Re: Rode bultjes na het scheren..

Bericht  Schaapke do 23 jun 2011 - 6:36

Ik hou ook altijd eerst even warm water op de plek waar ik ga scheren, dan gaan de haartjes namelijk omhoog staan en dat zorgt ervoor dat je ze makkelijker kan scheren en dat je minder jeuk en bultjes na afloop hebt.

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rode bultjes na het scheren.. - Pagina 2 Empty Re: Rode bultjes na het scheren..

Bericht  ExpressoB vr 24 jun 2011 - 10:05

Scrubben van te voren
Onder de douche doen
Scheerschuim voor gevoelige huid(gilette) voor vrouwen:p
Smeer erna de verzachtende lotion voor na het ontharen van de etos. Kost €5 maar weinig van nodig
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rode bultjes na het scheren.. - Pagina 2 Empty Re: Rode bultjes na het scheren..

Bericht  papilon vr 24 jun 2011 - 10:14

Laughing hahaha als je dit zo leest moet je echt ff lachen.. ma indd ken het probleem ook wel, al moet ik zeggen de laatste tijd minder last van.. ma ben ook wel erg benieuwd die ontharingscreme of je daar ook echt down under gaat.. moet zeggen wel lekker makkelijk.... ma werkt da spul nou echt echt????
papilon
papilon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 62
Registratiedatum : 15-05-11
Woonplaats : uden

Terug naar boven Ga naar beneden

Rode bultjes na het scheren.. - Pagina 2 Empty Re: Rode bultjes na het scheren..

Bericht  ExpressoB vr 24 jun 2011 - 10:20

Ik adviseer geen ontharingscrèmes, brand de boel gewoon weg!
Helemaal daarzo... zou ik het niet doen.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rode bultjes na het scheren.. - Pagina 2 Empty Re: Rode bultjes na het scheren..

Bericht  papilon vr 24 jun 2011 - 10:34

ExpressoB schreef:Ik adviseer geen ontharingscrèmes, brand de boel gewoon weg!
Helemaal daarzo... zou ik het niet doen.

auuwww... gaan we dus nie proberen hihihi
papilon
papilon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 62
Registratiedatum : 15-05-11
Woonplaats : uden

Terug naar boven Ga naar beneden

Rode bultjes na het scheren.. - Pagina 2 Empty Re: Rode bultjes na het scheren..

Bericht  sanne-84 zo 26 jun 2011 - 9:16

nadat ik met een scheermes ben begonnen (deed het eerst met een scheerapparaat en die ging kapot, de volgende scheerde niet glad genoeg) heb ik ook veel last van rode bultjes, zowel in mn liezen, als oksels. vooral afhankelijk wat ik daarna aanheb, maar kan het ook krijgen als ik het nie verwacht.. en idd charmant is het niet.
ontharingscreme helpt bij mij wel, maar ik vind da zo stinken!! en bovendien kost het weer tijd, en aangezien ik het scheren pas onder de douche bedenk.. harsen was ook geen optie, aangezien ze niet alles wegkrijgen (raar maar waar) en het alsnog lang rood blijft (Langer dan normaal, en het blijft echt geen 6 weken weg)
maar zal ook eens naar de drogist gaan.enigste wat ik heb geprobeerd is desinfectans, maar dat hielp iig niet.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rode bultjes na het scheren.. - Pagina 2 Empty Re: Rode bultjes na het scheren..

Bericht  Moezie ma 27 jun 2011 - 0:01

Ik raad het je af met ontharings creme.. Ooit eens gedaan ik meende dat me alles weg brande.. Resultaat mega jeuk en het idee dat mn lippen op mijn knieen hongen te bengelen! Nooit meer!!
Moezie
Moezie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Limboland

Terug naar boven Ga naar beneden

Rode bultjes na het scheren.. - Pagina 2 Empty Re: Rode bultjes na het scheren..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum