Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Rode bultjes op tong en achterin keel?

3 plaatsers

Ga naar beneden

Rode bultjes op tong en achterin keel? Empty Rode bultjes op tong en achterin keel?

Bericht  Pompoen di 12 feb 2013 - 8:18

Ik had twee dagen geleden ineens een rood bultje midden op mijn tong, inmiddels heb ik er twee naast elkaar en ook achterin mijn keel een paar. Ze zijn redelijk pijnlijk, maar ook niet echt rampzalig ofzo, kan gewoon eten. Maar ik vraag me wel af: wat kan dit zijn? Heeft iemand dit eerder gehad? Hoe ging het weg?

Het is nog niet zo erg dat ik het nodig vind naar d huisarts te gaan, maar ben wel benieuwd wat het zou kunnen zijn.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rode bultjes op tong en achterin keel? Empty Re: Rode bultjes op tong en achterin keel?

Bericht  Printje di 12 feb 2013 - 8:19

Agina misschien, een soort keelontsteking
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rode bultjes op tong en achterin keel? Empty Re: Rode bultjes op tong en achterin keel?

Bericht  Lejow di 12 feb 2013 - 8:21

Je bent zwanger, ik zou de HA even bellen..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Rode bultjes op tong en achterin keel? Empty Re: Rode bultjes op tong en achterin keel?

Bericht  Pompoen di 12 feb 2013 - 8:23

Ik bedenk net dat ik sinds een dag of 4 een nieuwe neusspray gebruik, eentje voor langdurig gebruik, is wel erg toevallg.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rode bultjes op tong en achterin keel? Empty Re: Rode bultjes op tong en achterin keel?

Bericht  Lejow di 12 feb 2013 - 8:25

Ja kan inderdaad, allergische reactie?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Rode bultjes op tong en achterin keel? Empty Re: Rode bultjes op tong en achterin keel?

Bericht  Pompoen di 12 feb 2013 - 8:26

Lejow schreef:Je bent zwanger, ik zou de HA even bellen..

Ja dat is wel waar, naar daar kom ik net vandaan en het zijn maar een paar kleine plekjes en ik ben verder niet ziek ofzo.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rode bultjes op tong en achterin keel? Empty Re: Rode bultjes op tong en achterin keel?

Bericht  Lejow di 12 feb 2013 - 8:38

Pompoen schreef:
Lejow schreef:Je bent zwanger, ik zou de HA even bellen..

Ja dat is wel waar, naar daar kom ik net vandaan en het zijn maar een paar kleine plekjes en ik ben verder niet ziek ofzo.

Wel plekjes die er niet horen, je kunt morgen altijd even bellen en overleggen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Rode bultjes op tong en achterin keel? Empty Re: Rode bultjes op tong en achterin keel?

Bericht  Pompoen do 14 feb 2013 - 3:56

Nou, ik heb de huisarts gesproken, het is nog weer een stuk erger geworden. Het kan irritatie zijn van de neusspray, die verlaagd bovendien de weerstand in dat gebied. Het kunnen ook aften zijn en het kan ook een herpesinfectie zijn. Die heb ik nooit gehad en manifesteert zich de eerste keer vaak in de keel. Nou bah daar zit ik echt niet op te wachten en ik zou ook niet weten hoe ik daar dan aan kom want mijn man heeft dat ook niet.

Ik met nu stoppen met de neusspray en even afwachten of het dan vanzelf weer minder word en anders na het weekend aan de bel trekken.

Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Rode bultjes op tong en achterin keel? Empty Re: Rode bultjes op tong en achterin keel?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum