Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

rode bultjes/uitslag bij de mond

4 plaatsers

Ga naar beneden

rode bultjes/uitslag bij de mond Empty rode bultjes/uitslag bij de mond

Bericht  duckie ma 31 okt 2011 - 8:16

mn dochter heeft sinds een week of 2 denk ik, wat rode bultjes/uitslag bij haar mond. het zit aan 1 kant en soms ook iets op de lip maar dat is niet altijd zo. laatst had ze wel een soort bultje op de lip waar een wit/gelig kopje op zat zeg maar... ik smeer vaak savonds voor ze gaat slapen in met bepanthen of een goedje van nutrimatics... maar soms is het wat beter en dan word het daarna ook weer wat meer. wat zou ik hier nog aan kunnen doen?
ze heeft haar tong uitgevonden zeg maar en zit dus continu met haar tong buiten de mond naar onder te likken zeg maar dus ik denk dat het daar van komt...
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rode bultjes/uitslag bij de mond Empty Re: rode bultjes/uitslag bij de mond

Bericht  Gast ma 31 okt 2011 - 8:20

ik denk dat het wat irritatie is. Mijn dochter heeft daar ook veel last van. Ook op de wangetjes, die zijn eigenlijk constant ruw.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

rode bultjes/uitslag bij de mond Empty Re: rode bultjes/uitslag bij de mond

Bericht  Printje ma 31 okt 2011 - 10:50

Als je dat wit/gelig kopje erbij zegt zou ik misschien zelfs denken aan krentenbaard. Maar als ik je hele verhaal lees lijkt het ook idd op een geirriteerde huid.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rode bultjes/uitslag bij de mond Empty Re: rode bultjes/uitslag bij de mond

Bericht  Susan ma 31 okt 2011 - 11:11

Als het krentenbaard was geweest dan hadden er inmiddels al wel korstjes opgezeten. Ik denk ook dat het huidirritatie is.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rode bultjes/uitslag bij de mond Empty Re: rode bultjes/uitslag bij de mond

Bericht  JD ma 31 okt 2011 - 11:47

denk ook irritatie doordat ze er met haar tong aanzit. worden de plekken nou groter, komt er vocht uit en gelig vocht/gelige korsten, ga dan even voor de zekerheid naar de HA, dan zou het alsnog krentenbaard kunnen zijn.... dan krijg je een zalfje, en na 24 uur behandelen is het vaak al stukken minder. Mocht het krentenbaard zijn, dan is het wel superbesmettelijk..... maar goed, denk t niet, anders was de kans groot dat jij het ook al gehad had;)

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

rode bultjes/uitslag bij de mond Empty Re: rode bultjes/uitslag bij de mond

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum