Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

+18
Blond
Kabouter
Angela_1986
Rouxxxe
SoezieQ
Mamsie
Flinder
Sugarfall
Silva
Chocolate Cookie
Serena
Sterre
Cherique
SleepingBeauty
ButterflyEffect
Zwoesj
Fayebella
Roze Roos
22 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Rouxxxe di 14 dec 2010 - 6:43

Afgelopen weekend. M'n vriend en ik zijn toen een weekendje weg geweest, we zaten even een beetje in een dip maar dit weekend was het weer helemaal goed!
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Angela_1986 di 14 dec 2010 - 6:47

Brennuss schreef:Twee weken geleden toen ik al in bed lag, kwam mijn vriend met een glimlach de slaapkamer binnen. Ik vroeg wat er was maar het enige wat hij zei was dat ik het licht uit moest doen. Hij ging naast me liggen en ik moest tegen hem aan gaan liggen zei hij. Toen deed ie het gordijn opzij en zag ik allemaal sneeuwvlokjes Very Happy Dat was wel een heel fijn moment!

Ahh doe mij zo'n vent!!!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Kabouter di 14 dec 2010 - 7:12

Zondag..toen mijn vriend en ik in bed lagen en een beetje aan het stoeien waren. We kunnen elkaar altijd heerlijk lopen vervelen (op een leuke manier natuurlijk) en afgelopen zondag gaf me dat zo'n heerlijk gelukkig gevoel! Very Happy
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Blond di 14 dec 2010 - 7:32

Eigenlijk erg, maar dat was eind april, toen ik ein-de-lijk had gezoend met de jongen die ik al zo lang leuk vond.

Helaas bleef het bij die ene zoen
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  ijsjemeisje di 14 dec 2010 - 8:48

Ik denk afgelopen zomer toen ik op Kreta was.
Ik wordt altijd zo blij van een warm land, zon, zee strand, lekker eten.
ijsjemeisje
ijsjemeisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 747
Punten : 849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 9:34

Phoe dat was vorige week geloof ik of twee weken geleden. Toen mn moeder een tv kreeg van ons op de slaap kamer van mijn ouders, omdat ze zich anders zo verveelde. Ze was blij dat ze weer tv kon kijken vanuit haar bed. Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Silver di 14 dec 2010 - 11:10

Bitterkoek, dat zal nu ook wel gemengde gevoelens opleveren of niet? *of ben ik nu hard met die vraag*

ot: Vandaag! Ik had vandaag een toets die meetelt als examen, en heb de hele middag in spanning gezeten omdat ze het cijfer zouden mailen, maar er was een storing en werd heel erg gek dat ik geen mail kreeg, en toen kreeg ik mail! Een 7.4 Very Happy:D:D
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 11:58

Ik denk dat het toch was op het moment dat ik mijn eindgespek op school haalde!

Heb heel wat tegenslagen gehad in mijn opleiding, ik was van mijn stage afgezet omdat ik te stil was, toen ben ik naar time-out geweest, soort school waar je praat over je verleden (pest verleden) toen stond ik weer positiever in het leven en ging het wat beter op school.
Daarna kreeg ik gesprekken op school met mijn trajectbegeleider en decaan en vonden het beter als ik zou stoppen met mijn opleiding.
Heb er zo hard voor gevochten en toch had ik als 1 van de eerste uit mijn klas mijn eindgesprek! helaas zakte ik hiervoor en kreeg ik een herkansing.
Toen ik die herkansing had een paar weken later en hoorde dat ik geslaagd was, heb ik heel hard gehuild. Gewoon van blijheid dat ik na al dat vechten voor mijn opleiding het TOCH gehaald heb smile
En dan de reacties van mijn vriend, familie en vriendinnen, geweldig moment!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Jeanette di 14 dec 2010 - 21:43

Toen ik een vast contract voor onbepaalde tijd aangeboden kreeg. Mijn dag kon niet meer stuk. Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Laced di 14 dec 2010 - 22:04

Afgelopen zomer op vakantie in Bali. Het was zo geweldig om samen met mijn vriend deze reis te maken. Op een dag zijn we gaan surfen, toen we daar samen op het mooie strand in Bali probeerden op een plank te blijven staan, voelde ik me echt volmaakt gelukkig. De manier hoe mijn vriend naar me keek, hoe hij lachte, ik krijg het er weer warm van! I love you

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 22:06

Gisteravond, toen ik in de auto zat op weg naar huis. Ik kwam van cursus Spaans en dat vind ik hartstikke leuk. Ik had muziek van Anouk op staan en zong keihard mee. Toen dacht ik van hee, ik heb mijn zaakjes mooi voor elkaar! Ik doe wat ik leuk vind, thuis zit mijn lieve vriend op mij te wachten, de kerstboom staat aan en dat lijkt zo gezellig. Ik had echt zin om thuis te komen en vond het fijn om onderweg naar mijn favoriete muziek te luisteren. Heerlijk, zo'n moment zonder zorgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? - Pagina 3 Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum