Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

+18
Blond
Kabouter
Angela_1986
Rouxxxe
SoezieQ
Mamsie
Flinder
Sugarfall
Silva
Chocolate Cookie
Serena
Sterre
Cherique
SleepingBeauty
ButterflyEffect
Zwoesj
Fayebella
Roze Roos
22 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 11:47

Roze Roos schreef:Wauw, wat voor baan heb jij, dat je daar elke dag gelukkig van wordt?

Ik denk dat je het tegen mij hebt? Aangezien er niemand over zijn werk praat na mijn post... :P

Het is gewoon elke dag kommer en kwel, maar juist door de zinvolle dagbesteding, waarvoor ik ook nog goed word betaald, maakt het elke dag wel gelukkig. Ik heb vijf maanden in de WW gezeten en dan is zoiets altijd "mooi meegenomen".

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Roze Roos ma 13 dec 2010 - 11:51

Isa schreef:
Roze Roos schreef:Wauw, wat voor baan heb jij, dat je daar elke dag gelukkig van wordt?

Ik denk dat je het tegen mij hebt? Aangezien er niemand over zijn werk praat na mijn post... :P

Het is gewoon elke dag kommer en kwel, maar juist door de zinvolle dagbesteding, waarvoor ik ook nog goed word betaald, maakt het elke dag wel gelukkig. Ik heb vijf maanden in de WW gezeten en dan is zoiets altijd "mooi meegenomen".

Hahaha had het inderdaad tegen jou, dacht dat ik wel snel genoeg was zodat mijn reactie onder die van jou kwam te staan, maar helaas! Dat is fijn, dat je zo blij bent met je werkt en dat je je dag weer zo invult dat het zinvol voelt voor je!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 11:54

Roze Roos schreef:
Isa schreef:
Roze Roos schreef:Wauw, wat voor baan heb jij, dat je daar elke dag gelukkig van wordt?

Ik denk dat je het tegen mij hebt? Aangezien er niemand over zijn werk praat na mijn post... :P

Het is gewoon elke dag kommer en kwel, maar juist door de zinvolle dagbesteding, waarvoor ik ook nog goed word betaald, maakt het elke dag wel gelukkig. Ik heb vijf maanden in de WW gezeten en dan is zoiets altijd "mooi meegenomen".

Hahaha had het inderdaad tegen jou, dacht dat ik wel snel genoeg was zodat mijn reactie onder die van jou kwam te staan, maar helaas! Dat is fijn, dat je zo blij bent met je werkt en dat je je dag weer zo invult dat het zinvol voelt voor je!

Ik bedoelde meer.... Ik kom uit bed, ik draai mijn 8 uren, heb leuke collega's en krijg elke 23e loon gestort. Dat laatste maakt dat het werk altijd weer gelukkig maakt. :P Nee, ik ben nu ook blij dat ik niet meer hoef na te denken over het feit of ik waxinelichten neem of iets anders. Ik koop gewoon allebei.... Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 11:56

Vrijdagavond, heel erg.. Ik ga met W. vaak naar het strand, gewoon in de auto chillen, kletsen en het gezellig hebben.. Als we aankomen gaat hij altijd alleen een stukje langs het water lopen, even een rust momentje..
Vrijdag zou hij weglopen, maar kwam hij terug om mij te halen. Hand in hand liepen we langs het water terwijl het regende en super hard waaide, het was echt koud.. Maar het was zo romantisch, stonden we zo samen aan het water en hij vertelde over vroeger.. Het was heel speciaal, want hij verteld nooit zoveel over z`n ouders..
Zeiknat en ijskoud kwamen we weer bij de auto, maar het was het allemaal waard.. Ik was zo happy! :face:

*zoetsappige meuk*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Roze Roos ma 13 dec 2010 - 11:56

Isa schreef:
Roze Roos schreef:
Isa schreef:
Roze Roos schreef:Wauw, wat voor baan heb jij, dat je daar elke dag gelukkig van wordt?

Ik denk dat je het tegen mij hebt? Aangezien er niemand over zijn werk praat na mijn post... :P

Het is gewoon elke dag kommer en kwel, maar juist door de zinvolle dagbesteding, waarvoor ik ook nog goed word betaald, maakt het elke dag wel gelukkig. Ik heb vijf maanden in de WW gezeten en dan is zoiets altijd "mooi meegenomen".

Hahaha had het inderdaad tegen jou, dacht dat ik wel snel genoeg was zodat mijn reactie onder die van jou kwam te staan, maar helaas! Dat is fijn, dat je zo blij bent met je werkt en dat je je dag weer zo invult dat het zinvol voelt voor je!

Dat lijken mij genoeg punten om te voldoen aan een leuke baan en een prettige werksfeer!
Ik bedoelde meer.... Ik kom uit bed, ik draai mijn 8 dagen, heb leuke collega's en krijg elke 23e loon gestort. Dat laatste maakt dat het werk altijd weer gelukkig maakt. :P Nee, ik ben nu ook blij dat ik niet meer hoef na te denken over het feit of ik waxinelichten neem of iets anders. Ik koop gewoon allebei.... Very Happy
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Roze Roos ma 13 dec 2010 - 11:57

_Donnaa schreef:Vrijdagavond, heel erg.. Ik ga met W. vaak naar het strand, gewoon in de auto chillen, kletsen en het gezellig hebben.. Als we aankomen gaat hij altijd alleen een stukje langs het water lopen, even een rust momentje..
Vrijdag zou hij weglopen, maar kwam hij terug om mij te halen. Hand in hand liepen we langs het water terwijl het regende en super hard waaide, het was echt koud.. Maar het was zo romantisch, stonden we zo samen aan het water en hij vertelde over vroeger.. Het was heel speciaal, want hij verteld nooit zoveel over z`n ouders..
Zeiknat en ijskoud kwamen we weer bij de auto, maar het was het allemaal waard.. Ik was zo happy! :face:

*zoetsappige meuk*

Aaaah zo schattig!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  ButterflyEffect ma 13 dec 2010 - 12:01

Roze Roos schreef:
ButterflyEffect schreef:twee weken geleden Embarassed

Wat was er toen?
Had heerlijk geslapen en werd toen wakker naast mn zwak, heb twee uur in zijn armen gelegen en dingen over vroeger opgehaald. Ik zie hem best vaak maar dan heeft hij altijd zon beschermende muur om zich heen (ik ook eigenlijk wel om eerlijk te zijn). Zo als twee weken geleden maak ik dus niet echt vaak mee met hem.
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 12:03

Heel herkenbaar BE

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Sterre ma 13 dec 2010 - 21:54

Ik kan me twee momenten bedenken van de afgelopen paar weken:

- Dit weekend toen ik met vriendinnen een groot kerstdiner heb gehad en daarna met z'n zevenen bij een vriendin heb geslapen. Ik voelde me goed, piekerde niet, en het was gewoon heel gezellig en knus Very Happy . Omdat ik een paar keer bij anderen migraine heb gehad en zooo ziek ben geweest en daardoor in paniek ben geraakt, durf ik namelijk niet meer zo makkelijk bij anderen te slapen. Kleine overwinning!

- Laatst lag ik met hoofdpijn in bed maar ik had enorme zin in van die afgrijselijk zoete chocolade muizen en kikkers. Mijn vriend is die toen gaan halen en hoewel ik best pijn had was ik er zooo blij mee, dat ik echt niet kon stoppen met grijnzen I love you


Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Serena ma 13 dec 2010 - 22:04

afgelopen zondag denk ik. Toen vierde mijn vriend zijn verjaardag, voor beide families. En het is heel vaak ongemakkelijk, hij bij mijn ouders en ik bij zijn familie. Maar afgelopen zondag was het gewoon zo gezellig met beide! Was daarna, dat iedereen weg was, nog een hele tijd helemaal happy Very Happy
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Chocolate Cookie ma 13 dec 2010 - 22:32

Gisteren en het hele weekend! Iedereen heeft me zo verrast met leuke cadeautjes. Mam had stiekem vrij gepland en ben gaan lunchen met dr en de stad in geweest. Savonds mijn lievelingseten gegeten. Het was allemaal even echt perfect Very Happy
Chocolate Cookie
Chocolate Cookie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Vlakbij Breda

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Silva ma 13 dec 2010 - 23:28

Misschien ben ik te kritisch, maar als ik kijk naar wanneer ik me echt volmaakt gelukkig voelde, is dat anderhalf tot twee jaar geleden. Alles ging toen voor de wind. School, ik was erg goed in de theaterminor die ik deed, ik had succes met een theatergezelschap, was single en kon me heerlijk druk maken om leuke jongens. Verder had ik veel mensen waar ik leuke dingen mee deed en ontmoette ik mijn beste vriendin die sinds een half jaar is gaan reizen in Israel dus heeeel ver weg!

Daarna kwam ik een neerwaartste stroomversnelling te zitten, echt super jammer. Werd ziek en ben daarom weer terug naar mn oude woonplaats gegaan waardoor ik mijn complete sociale leven moest omgooien , vriend die 't afgelopen anderhalf jaar voor kankeronderzoeken naar 't ziekenhuis moest, enz. Omdat hij zo moe werd van al die bezoeken kregen wij ook meer onenigheid terwijl we juist zoveel van elkaar houden. Nu gaat 't steeds weer een stukje beter.

Ik baal er altijd van dat 't leven zo omhoog en omlaag piekt. Ik heb liever een iets constanter leven.
Silva
Silva
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 190
Punten : 265
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Sugarfall ma 13 dec 2010 - 23:57

Vorige week zaterdag, ik was cadeautjes aan het kopen in de stad met mijn vader, en dat vond ik bijzonder omdat het een hele tijd niet zo goed met hem ging, en ik kon nu aan hem merken dat hij het ook echt leuk vond. Het had toen ook zoveel gesneeuwd dus alle kerstverlichting kwam mooi uit in de stad, en ik vind sowieso alles veel mooier als er een pak sneeuw ligt, op dat moment stond ik er wel echt even bij stil dat ik gelukkig was.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Flinder di 14 dec 2010 - 0:25

Ik zit hier met tranen in mijn ogen: mijn vriend heeft net gehoord dat hij een baan heeft! Het was even heel spannend allemaal omdat ik werkloos ben op dit moment en mijn vriend ook opeens hoorde dat zijn contract niet werd verlengd. Ik had nooit gedacht dat geld zo belangrijk zou zijn maar als je niet weet hoe je de volgende maand de huur moet betalen wordt het toch wel belangrijk opeens. Dat waren een aantal weken met heel veel kopzorgen maar dat is nu gelukkig voorbij!
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Sterre di 14 dec 2010 - 0:33

Woei! Gefeliciteerd Flinder! Iets heel nieuws of toch waar hij eerst is afgestudeerd?

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Mamsie di 14 dec 2010 - 0:34

Nu, eigenlijk al best wat jaren.
Mijn gezin en vriend maken mij zielsgelukkig. Ik ben een "rijke" meid.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Flinder di 14 dec 2010 - 0:36

Sterre schreef:Woei! Gefeliciteerd Flinder! Iets heel nieuws of toch waar hij eerst is afgestudeerd?

Thanks Very Happy Het is een nieuwe functie maar wel bij het bedrijf waar hij is afgestudeerd. We kunnen hier dus zelfs blijven wonen voorlopig!
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 0:41

Klinkt een beetje raar misschien, maar:

Ik had gisteren echt een off-day. Was onwijs verdrietig en depri. En ik was thuis met mijn zoontje. Op gegeven werd het me te erg en moest ik huilen. Mijn zoontje kijkt me aan, krijgt op mijn schoot, knuffelt me en geeft me 20 kusjes zo ongeveer. Op zo'n moment voel je dan wel even zo'n volmaakt gelukgevoel, terwijl dat juist heel dubbel was in de situatie.
Ik besefte me even hoe blij ik was met hem en wat een wonder het is dat hij gezond is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 0:46

Gisteravond, toen ik mijn dochter de laatste fles gaf. We zaten samen op de bank, naast de kerstboom en mijn dochter zuchtte diep en had een tevreden lachje op haar gezicht en haar oogjes bijna dicht van moeheid. Ik kon niet meer ophouden met kijken naar haar. Toen was ik ook even volmaakt gelukkig, zo gelukkig dat de tranen me in de ogen stonden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 1:45

Afgelopen weekend na een ruzie met vriend, toen we beide stonden te huilen & ik voelde hoeveel we van elkaar houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  SoezieQ di 14 dec 2010 - 4:58

Gisterenavond:

Ik was thuis gebleven van school omdat ik eindelijk ongesteld was geworden weer. Dit heeft ruim een jaar geduurd namelijk nadat ik gestopt ben met de prikpil.
Ik heb maar wat schoongemaakt in ons huisje, boodschappen gedaan voor het eten en toen een boekje gelezen op de stoel tegen de verwarming aan, muziekje aan..
Vriend kwam thuis van werk en toen heb ik lekker voor hem gekookt, daarna lekker saampjes op de bank gehangen.
Ik ben echt ontzettend gelukkig met hem, ons huisje en ons leven zo samen I love you
SoezieQ
SoezieQ
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Woonplaats : Nijkerk

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 5:48

SoezieQ schreef:Ik ben echt ontzettend gelukkig met hem, ons huisje en ons leven zo samen I love you

En ik vind het zo fijn om te lezen; je had het ook echt verdiend! cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 6:32

4 december toen ik zwart op grijs zwanger zag staan op mijn digitale test!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  SoezieQ di 14 dec 2010 - 6:36

Minella schreef:
SoezieQ schreef:Ik ben echt ontzettend gelukkig met hem, ons huisje en ons leven zo samen I love you

En ik vind het zo fijn om te lezen; je had het ook echt verdiend! cheers

Wat lief van je smile
SoezieQ
SoezieQ
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 372
Punten : 414
Registratiedatum : 08-12-10
Woonplaats : Nijkerk

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 6:38

vandaag> gewoon door lekker tijd met mijn vriend, die fijne knuffel en aandacht voor elkaar. Dat maakt mij echt gelukkig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer was jij voor het laatst volmaakt gelukkig?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum