Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

zin in seks en de pil

+8
CCC
Silver
Janelie
xxDila
BJA
Rush
Ugly Betty
nina
12 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

zin in seks en de pil - Pagina 2 Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  Jelin do 14 jul 2011 - 20:15

nina schreef:
Jelin schreef:
nina schreef:
Jelin schreef:Ik ben ook gestopt met de pil toen wij een kinderwens hadden. Zo wat een opluchting. Voelde me ook stukken beter zonder pil en mijn libido schoot omhoog. Na mijn zwangerschap weer met de pil begonnen, maar mijn libido is gezakt naar het vriespunt. Mijn kinderwens is wel weer enorm sterk, maar mijn man wil wachten. Ik wil stoppen met de pil omdat ik het beu ben. Maar man wil niet aan de condooms. Pff..
Gelukkig zijn er meer opties dan de pil en condooms Wink
Als je een kinderwens hebt, ga ik niet van anticonceptie wisselen Wink. En aangezien mijn lichaam slecht tegen veranderingen kan en ik eindeloos op zoek ben geweest naar de juiste pil, laat ik het hierbij zitten. Ik zie mezelf alweer 2 weken ongesteld zijn Evil or Very Mad
Ik heb ook een kinderwens maar heb nu een spiraaltje....Daar zitten echt veel minder hormonen in dan de pil. Ik ben er erg blij mee.

Maar ga geen spiraaltje zetten als ie er binnen een jaar er weer uit gaat Wink Ik denk dat ik het wel overweeg voor een langere periode.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil - Pagina 2 Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  Jelin do 14 jul 2011 - 20:16

Dolphinne schreef:Ik had altijd een vrij zware pil. Ook tegen acne.
Toen ik zwanger wilde worden gestopt en mijn libido schoot idd ook flink omhoog.
Na de zwangerschap en bv wel weer begonnen en ook automatisch weer dezelfde pil.

Ben een tijdje geleden wel overgestapt naar een lichtere pil omdat ik hoopte dat dat al verschil zou maken in libido. Dat doet het ook wel, maar nadeel is dat ik ook meteen weer veel meer last heb van acne.

Ik zit dus een beetje in dubio of ik toch weer terug ga naar de zwaardere pil of het voorlopig maar zo laat.

Ik weet niet wat jij belangrijker vind. Acne lijkt me nu ook niet prettig. Ik zou kiezen voor de zwaardere pil waarschijnlijk ondanks het effect op het libido.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil - Pagina 2 Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  nina vr 15 jul 2011 - 6:42

Dolphinne schreef:Ik had altijd een vrij zware pil. Ook tegen acne.
Toen ik zwanger wilde worden gestopt en mijn libido schoot idd ook flink omhoog.
Na de zwangerschap en bv wel weer begonnen en ook automatisch weer dezelfde pil.

Ben een tijdje geleden wel overgestapt naar een lichtere pil omdat ik hoopte dat dat al verschil zou maken in libido. Dat doet het ook wel, maar nadeel is dat ik ook meteen weer veel meer last heb van acne.

Ik zit dus een beetje in dubio of ik toch weer terug ga naar de zwaardere pil of het voorlopig maar zo laat.
Best lastige dilemma.. Ik weet niet wat ik zou kiezen....
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil - Pagina 2 Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  Silver vr 15 jul 2011 - 10:09

Dolphinne schreef:Ik had altijd een vrij zware pil. Ook tegen acne.
Toen ik zwanger wilde worden gestopt en mijn libido schoot idd ook flink omhoog.
Na de zwangerschap en bv wel weer begonnen en ook automatisch weer dezelfde pil.

Ben een tijdje geleden wel overgestapt naar een lichtere pil omdat ik hoopte dat dat al verschil zou maken in libido. Dat doet het ook wel, maar nadeel is dat ik ook meteen weer veel meer last heb van acne.

Ik zit dus een beetje in dubio of ik toch weer terug ga naar de zwaardere pil of het voorlopig maar zo laat.

En eerst kijken met bepaalde huidproducten dan? Ik heb hem ook gekregen eerst door zowel de vele extreme acné. Ik ben nu mijn pubertijd verder, vele verschillende huidproducten verder en mijn acné is zo goed als weg. Ik zeg niet dat dat bij jou ook het geval zal zijn, maar misschien kan dat ook een stap zijn. succes ermee!zin in seks en de pil - Pagina 2 561177
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil - Pagina 2 Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  Silver vr 15 jul 2011 - 10:10

chococupcake schreef:
appeltje schreef:
chococupcake schreef:
FryskeFlinter schreef:
chococupcake schreef:
Ik zit dus ook een beetje met vakantie en ongesteld zijn. Heb nog een aantal strips hier liggen en dacht anders begin ik een maandje voor mijn vakantie en slik 'm door... En daarna weer stoppen.. maja of dat veel nut zal hebben... Ongesteld zijn op vakantie is ook drie keer niets...

Daar zit ik ook mee.... Maar heeft dat echt veel zin? Rolling Eyes En dat is een dilemma wat mij nu bezig houdt...

Ja naja of dat veel zin heeft weet ik niet... moet dus wel beginnen voor mijn vakantie dan... Ruim van te voren en daarna meteen stoppen ofzo? Misschien moet ik anders de HA even bellen ofzo... Maar ik ben zonder pil behoorlijk ongesteld en vind het echt niks om dan zo aan het strand te moeten liggen...

Er is een soort pil die je kunt slikken waardoor je menstruatie wordt uitgesteld, die heb ik een keer gehad toen ik nog niet aan de pil was en werkte goed. Ik werd niet ongesteld op vakantie zin in seks en de pil - Pagina 2 561177 Kun je via recept bij je huisarts krijgen

Ik ga straks meteen even naar de assistente bellen! Thnx voor de tip!

En wat zei de assistente? Wat zijn de bijwerkingen eraan? Ik ga maandag denk ik maar bellen. Want de kans is groot. dat ik het juist net met vakantie wordt..Rolling Eyes
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil - Pagina 2 Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  CCC vr 15 jul 2011 - 12:25

Ik heb gisteren geprobeerd te bellen, maar kwam er niet doorheen... Daarna moest ik de deur uit, dus ga maandag even langs denk ik... Ben wel benieuwd naar de mogelijkheden nl.

Dolphinne: je kunt ook naar een speciale huidtherapeut voor je acne, mijn vriend had het heel erg een aantal jaren geleden en is regelmatig naar een huidtherapeut in het gezondheidscentrum geweest. Daar hebben ze met kleine naaldjes alles leeggeprikt en alles goed gereinigd elke keer, nu na 5 jaar heeft hij een supermooie huid!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil - Pagina 2 Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  Lejow vr 15 jul 2011 - 21:35

chococupcake, ik heb ook bij een huidtherapeute gelopen, alleen kostte me dat elke keer 35 euro, waar maar 75 % van vergoed werd tot een bedrag van 150 euro per jaar... En kon die centen gewoon echt niet missen :S Balen, want mijn huis werd er wel mooier van...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil - Pagina 2 Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  CCC vr 15 jul 2011 - 22:34

Ja klopt inderdaad, mijn vriend was er ook veel geld aan kwijt... Maar hij had het ervoor over, was voor hem een kwestie van prioriteiten stellen toen qua geld... Hij heeft nu echt een hele mooie en vooral stabiele huid... Heb je er nu nog steeds last van Lejow?

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil - Pagina 2 Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  Lejow za 16 jul 2011 - 0:25

Jup, pffff.... Breek me de bek niet open! En dan ben ik bijna 26 :S
Nu we het geld voor de auto bij elkaar hebben wil ik kijken of ik het toch niet weer kan opstarten..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil - Pagina 2 Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  CCC za 16 jul 2011 - 4:08

Wat vervelend voor je zeg... Ik moet zeggen dat ik sinds ik gestopt ben met de pil ook een ongave huid heb... Maar dit is lang niet zo erg als iemand die echt behoorlijke acne heeft, dus ik mag niet klagen van mezelf...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil - Pagina 2 Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  Lejow za 16 jul 2011 - 9:39

Ja, ik vind mezelf wel onder flinke acne vallen..
Maar de huisarts vond het 2jr geleden 'wel meevallen'

Wil sowieso ook gaan kijken naar iets goeds om mijn gezicht mee te reinigen, das misschien stap 1 hehe

maar we gaan nu wel heel erg off topic smile
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil - Pagina 2 Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  Dolphinne zo 17 jul 2011 - 21:28

Ik wil denk ik ook eens gaan overleggen met de huisarts. Ik blijf nu constant een paar plekken houden (vooral het stuk kaak rond mijn oren) waar steeds weer nieuwe ontstekingen zitten.
Nu ben ik soms ook wel laks met mijn huid schoonhouden. Make-up haal ik er wel altijd af, maar als ik een dag geen make-up op heb maak ik niet altijd 's avonds (en 's ochtends) mijn huid schoon.

Ik zal eens kijken hoe een huidarts/therapeut evt vergoed wordt bij mijn verzekering. Hoop niet dat het onder dezelfde noemer als fysio etc. valt. Dan heb ik alles al op.

Edit: ik kan 100 euro per jaar krijgen vd verzekering voor Acne-behandeling. Dat zal daar dan wel onder vallen.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil - Pagina 2 Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  Silver ma 18 jul 2011 - 1:09

Gezien de offtopics reacties, even een on topic reactie.

Chococupcake heb je al gebeld? Ik ben eigenlijk heel erg nieuwsgierig of die pil een goed alternatief "tijdelijk" is. Ik moet sowieso morgen naar de ha. En heb gevraagd om een dubbel consult. Morgen ga ik het voorleggen.

Offtopic: Hebben jullie de producten van yves rocher al geprobeerd? Ik heb ook alles gebruikt van clerasil tot garnier. Niets hielp. Mijn hoofd is tot mijn 21e een complete grindtegel geweest. Met name mijn voorhoofd. Ik ben toen toch op aanraden van mijn moeder overgestapt op Yves Rocher. En langzaam werdt het steeds beter.
(nu 25 jr) Ik moet ook zeggen dat verandering in mijn voeding ook het 1 en ander heeft doen verbeteren.


Laatst aangepast door FryskeFlinter op ma 18 jul 2011 - 21:46; in totaal 1 keer bewerkt
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil - Pagina 2 Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  nina ma 18 jul 2011 - 2:13

Misschien héél flauw maar beterder moet gewoon beter zijn smile
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil - Pagina 2 Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  Silver ma 18 jul 2011 - 21:46

Dat is idd flauw Sad (komt door mijn friesisme)

Ik kom net bij de ha vandaan. Ze moest het opzoeken in een boek hoe die pil ook alweer heette omdat tegenwoordig niemand meer om die pil vraagt...zin in seks en de pil - Pagina 2 394967
Het heet Primolut en je moet er 3 dagen voor de menstruatie mee beginnen. Deze kan je menstruatie 15 dagen uitstellen. Ik ben helemaal tevreden, kan ik toch rustig op vakantie. Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil - Pagina 2 Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  Rush ma 18 jul 2011 - 21:53

Friesisme?

In het Fries is het ook bewoon better Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil - Pagina 2 Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  nina ma 18 jul 2011 - 23:08

Rush schreef:Friesisme?
In het Fries is het ook bewoon better Wink
Bedankt! Ik dacht ff dat ik gek was..
(maar ben ook geen rasechte fries)

En het geeft niet hoor, zo'n foutje... smile
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil - Pagina 2 Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  Rush ma 18 jul 2011 - 23:11

Haha, zie mij dan; bewoon.

Autocorrectiefail laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil - Pagina 2 Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  Silver ma 18 jul 2011 - 23:15

right.... foutje is menselijk zin in seks en de pil - Pagina 2 166342


en in het fries zeg ik altijd Betterder Rolling Eyes
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil - Pagina 2 Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  Rush ma 18 jul 2011 - 23:17

Nou, dat is niet best dan, haha. angel
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil - Pagina 2 Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  Silver di 19 jul 2011 - 1:36

Even ontopic, ik denk dat ik toch maar gewoon 1 strip de pil ga slikken. Ook omdat ik 3 dagen voor de menstruatie moest beginnen met die ene pil. En in weze ben ik nu dus te laat.....zin in seks en de pil - Pagina 2 394967
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil - Pagina 2 Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  CCC di 19 jul 2011 - 3:51

Oke... Ik heb dus niet meer gebeld, had het heel erg druk met van alles... Heb ondertussen een beetje uitgerekend en als het goed is, word ik pas ongesteld wanneer we naar huis gaan. Ik neem de gok maar even, want wil echt zo min mogelijk hormonen in mijn lichaam hebben....

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil - Pagina 2 Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  BJA vr 29 jul 2011 - 21:02

Jep, ook ik heb veel meer zin als ik niet aan de pil ben.
Ben er nu sinds gisteren definitief mee gestopt.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

zin in seks en de pil - Pagina 2 Empty Re: zin in seks en de pil

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum