De Pfaffs stopt!
+9
mosio
Flinder
Lindsya
Rush
Lejow
Annoek
VeryCherry
Oasis
Kamperseboekenwurm
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: De Pfaffs stopt!
Parels schreef:Wilde idd de trouwerij van debby & nicolas wel zien, maar dat zal heus nog wel ergens worden uitgezonden hoor!
Ik heb gelukkig wel alle 10 de seizoenen op dvd, dus ik kan nog eens wat terugkijken, maar toch is het jammer
Heb je die zelf gemaakt of ergens gekocht? Want dat zou ik eigenlijk ook wel graag willen hebben, wij hebben wel een dvd-recorder !
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10
Heb ik gekocht!
Als je me even een pm stuurt, stuur ik je het emaildres van iemand uit Belgie die al die dvd's heeft gemaakt, hele nette service en ontzettend leuk gedaan, er staan altijd extra's op de dvd's en een mooi beginscherm vd dvd etc! That is, als je dat emailadrres wilt natuurlijk haha
Liefs
Als je me even een pm stuurt, stuur ik je het emaildres van iemand uit Belgie die al die dvd's heeft gemaakt, hele nette service en ontzettend leuk gedaan, er staan altijd extra's op de dvd's en een mooi beginscherm vd dvd etc! That is, als je dat emailadrres wilt natuurlijk haha
Liefs
Gast- Gast
Ik heb ze allemaal gedownload
Helaas staat het allemaal op mijn oude laptop, seizoen 1 t/m 10 en die doet t niet meer haha
Helaas staat het allemaal op mijn oude laptop, seizoen 1 t/m 10 en die doet t niet meer haha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Volgens mij is het het best bewaard egehiem.
Nergens is te vinden op welke datum ze gaan trouwen!
Nergens is te vinden op welke datum ze gaan trouwen!
Gast- Gast
Lejow schreef:Ik heb ze allemaal gedownload
Helaas staat het allemaal op mijn oude laptop, seizoen 1 t/m 10 en die doet t niet meer
haha
Jij maakt mij blij met een dooie mus !
Parels schreef:Heb ik gekocht!
Ik ben wel geïnteresseerd, maar ben wel benieuwd hoeveel je er voor betaald hebt. Dan kan ik dan beslissen of het ook wat voor mij is.
Kamperseboekenwurm schreef:Lejow schreef:Ik heb ze allemaal gedownload
Helaas staat het allemaal op mijn oude laptop, seizoen 1 t/m 10 en die doet t niet meer
haha
Jij maakt mij blij met een dooie mus !
Beter dan andersom
Lejow- Lady Post-a-lot
Kamperseboekenwurm schreef:Parels schreef:Heb ik gekocht!
Ik ben wel geïnteresseerd, maar ben wel benieuwd hoeveel je er voor betaald hebt. Dan kan ik dan beslissen of het ook wat voor mij is.
3,65 per dvd geloof ik .. En dan staan er 4 afleveringen op een dvd. Denk dat je al gauw aan 40 dvd's komt! Maar misschien kan je een dealtje met hem maken of het per seizoen kopen ofzo? Het is jammer dat er nooit een officiele dvdbox is uitgekomen!
Gast- Gast
Dat vind ik ook stom ja
Alles is in den treuren op dvd te krijgen en dit dan weer niet....
Hadden ze nog een hoop centen aan kunnen verdienen haha
Alles is in den treuren op dvd te krijgen en dit dan weer niet....
Hadden ze nog een hoop centen aan kunnen verdienen haha
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Pfaffs
» E.R. stopt...
» Hollands Next Topmodel stopt!
» Stopt dat ooit ??
» Desperate housewives stopt!