Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Pfaffs

+8
_Femme
minoessepoes
_DoI
Schaapke
Angela_1986
Jeanette
Effie_O
Ploen
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Pfaffs Empty Pfaffs

Bericht  Ploen do 9 dec 2010 - 1:44

Ik vind de Pfaffs helemaal geweldig!!! Kan er echt uren naar kijken.
Wie is er nog meer 'fan'?
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfaffs Empty Re: Pfaffs

Bericht  Effie_O do 9 dec 2010 - 3:30

Ik! Snap het nog steeds niet, want ik hou helemaal niet van dit soort reality shows. Maar de Pfaffs, dat vind ik echt geweldig! Die kinderen zijn ook zo leuk om naar te kijken, lach me regelmatig helemaal rot Very Happy
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfaffs Empty Re: Pfaffs

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 5:15

Ik vind het ook leuk maar ik vind het jammer dat de afleveringen heel erg vaak opnieuw starten en dan krijg je die superoude weer

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfaffs Empty Re: Pfaffs

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 5:22

Ik vind het wel leuk om soms eens een keer naar te kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfaffs Empty Re: Pfaffs

Bericht  Jeanette do 9 dec 2010 - 6:06

Ik vind die Sam wel grappig. Ik vind het alleen nu zo uitgemolken. Vroeger keek ik het vaak, maar nu kijk ik het alleen als er niks op de buis is.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfaffs Empty Re: Pfaffs

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 7:12

Ik vind het nog steeds erg leuk!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfaffs Empty Re: Pfaffs

Bericht  Angela_1986 do 9 dec 2010 - 7:26

De Pfaff's zijn leuk! Jammer dat Boer zoekt Vrouw en de Pfaff's tegelijk komen want dan kijk ik toch BZV...
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfaffs Empty Re: Pfaffs

Bericht  Schaapke do 9 dec 2010 - 7:36

Ja! Ik kijk het ook! Vind het ook echt heel erg leuk om te kijken. Vooral die Sam en om de verschillen in opvoeding te zien tussen de drie zussen..die Debbie kan er, vind ik persoonlijk, helemaa niets van.

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfaffs Empty Re: Pfaffs

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 8:04

Ik vind Nikola zo'n lamlul!

(kijk het overigens ook heeeel graag....die kindjes van Sam!)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfaffs Empty Re: Pfaffs

Bericht  _DoI do 9 dec 2010 - 8:30

Ik keek ook graag naar de Pfaffs. Als ik bij mijn ouders ben dan wil het nog wel eens zo zijn dat mijn vader het kijkt en dan kijk ik wel mee, maar vaker kan ik het jammer genoeg niet kijken. Bij RTL moet je per aflevering betalen en dat ben ik niet van plan.
_DoI
_DoI
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 417
Punten : 435
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zweden

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfaffs Empty Re: Pfaffs

Bericht  Ploen do 9 dec 2010 - 9:51

_DoI schreef:Ik keek ook graag naar de Pfaffs. Als ik bij mijn ouders ben dan wil het nog wel eens zo zijn dat mijn vader het kijkt en dan kijk ik wel mee, maar vaker kan ik het jammer genoeg niet kijken. Bij RTL moet je per aflevering betalen en dat ben ik niet van plan.

Ja, dan vind ik trouwens echt belachelijk dat betalen. En jammer voor mezelf! Very Happy
Ploen
Ploen
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 293
Punten : 336
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfaffs Empty Re: Pfaffs

Bericht  Angela_1986 do 9 dec 2010 - 11:44

mozzarella schreef:Ik vind Nikola zo'n lamlul!

(kijk het overigens ook heeeel graag....die kindjes van Sam!)

Ik vind 't ook 'n lamlul! Met zo'n vent zou ik Ă©cht geen relatie kunnen hebben. Dat antwoord laatst van z'n jongste toen Debby vroeg wat papa voor werk moest gaan doen; koffie drinken.... Dat zegt genoeg toch? Haha geweldig, lekker bijdehand!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfaffs Empty Re: Pfaffs

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 20:24

Je kunt zeggen over Nicolas wat je wilt, maar volgens mij is Debby ook niet de makkelijkste om mee samen te leven. Wat een kenau soms zeg... Maar ik snap inderdaad niet dat Nicolas niet gewoon werkt... Hij heeft geloof ik in het verleden wel wat modellenklusjes gedaan, maar die tijd heeft hij volgens mij zo'n beetje gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfaffs Empty Re: Pfaffs

Bericht  Angela_1986 do 9 dec 2010 - 20:32

Break Of Day schreef:Je kunt zeggen over Nicolas wat je wilt, maar volgens mij is Debby ook niet de makkelijkste om mee samen te leven. Wat een kenau soms zeg... Maar ik snap inderdaad niet dat Nicolas niet gewoon werkt... Hij heeft geloof ik in het verleden wel wat modellenklusjes gedaan, maar die tijd heeft hij volgens mij zo'n beetje gehad.

Dat is ook zo!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfaffs Empty Re: Pfaffs

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 23:51

Break Of Day schreef:Je kunt zeggen over Nicolas wat je wilt, maar volgens mij is Debby ook niet de makkelijkste om mee samen te leven. Wat een kenau soms zeg... Maar ik snap inderdaad niet dat Nicolas niet gewoon werkt... Hij heeft geloof ik in het verleden wel wat modellenklusjes gedaan, maar die tijd heeft hij volgens mij zo'n beetje gehad.

Als we het daar dan over gaan hebben... :P
Dan zijn volgens mij Lindsay en Dave de enige die beide "echt" werken.

Maar goed, volgens mij hoeven ze allemaal niet perse te werken.
Debby werkt ook niet meer zoals ze voorheen deed en Kelly ook niet.
Sam heeft wel optredens maar ook lang niet altijd.

Nicholas heeft voorheen ook een eigen modellenbureau gehad dacht ik.
En hij heeft toen reclame gereden in die jeep :cyclops:

Plus dat hij voorheen heel vaak voor alle knideren zorgde. Hij bracht ze naar school, ging ze tussen de middag halen, kookte voor ze... Terwijl verder iedereen was werken.

Anyway, nu lijkt het er op alsof ik hem verdedig :P
Ik vind het verder een lulletje rozenwater die zich alles maar laat zeggen door Debby.
Dat vind ik echt een b*tch eerste klas!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfaffs Empty Re: Pfaffs

Bericht  minoessepoes vr 10 dec 2010 - 0:03

Ik vind het ook leuk, wel fout, maar leuk haha!

Overigens was Nicolas gewoon huisvader en dat vind ik eerlijk gezegd niet zo vreemd want Debby werkte heel veel toen ze haar eigen zaak nog had, tenminste zo kwam het wel over. Dat is toch hetzelfde als een moeder die thuis is en een vader die full-time werkt. En volgens mij levert die soap ook het nodige op en hoeven ze ook niet veel te werken (dag en nacht gefilmd worden is ook een vorm van werk eigenlijk). Nu heeft zij haar zaak opgegeven en kan ik me wel voorstellen dat hij ook wel aan het werk moet, maar dat hij eerst niet werkte kan ik me wel voorstellen. Eerst werkte hij trouwens altijd als model, hij werkte bij dat modellenbureau, hij heeft van die massage stoelen verkocht en hun meubels allemaal zelf gemaakt enz, dus het is niet zo dat hij nooit iets doet.

Volgens mij werkt Sam wel veel hoor, of hij kan zingen is een andere discussie, maar volgens mij treed hij wel veel op en dat is dan toch ook gewoon een baan. Kelly werkt als DJ en model, ze heeft toen die winkel gehad die failliet is gegaan, maar ik krijg het idee dat zij toch ook best wel wat werkt.

Maar elke keer dat werk laten zien dat word ook gewoon saai, in het begin zag je Jean Marie heeft veel aann het werk maar nu helemaal niet meer en hij werkt gewoon nog, maar dat is gewoon minder leuk om naar te kijken dan de kinderen en de familie avonden dus ik kan me voorstellen dat het ook wel een beetje een vertekend beeld geeft!

minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfaffs Empty Re: Pfaffs

Bericht  _Femme vr 10 dec 2010 - 0:08

Ik vind het ook leuk om naar te kijken! Blijf er niet voor thuis maar als ik het voorbij zie komen op de tv laat ik het altijd staan en betrap ik mezelf er op dat ik altijd blijf kijken tot het eind :P
Wat ik vooral bijzonder vind is hoeveel ze met die familie doen! Moet er niet aan denken om als ik samen woon en een eigen gezin heb nog zo vaak naar mijn broers/zussen en ouders te gaan, en om met z'n allen op vakantie te gaan.. Nee ik hou van mijn familie maar er zijn grenzen Wink

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfaffs Empty Re: Pfaffs

Bericht  Flinder vr 10 dec 2010 - 0:34

Ik vind het ook echt heerlijk om te kijken. Ik begrijp ook nog steeds niet echt waarom want ik houd normaal niet zo van reality soaps maar dit vind ik echt ontspannend!

Volgens mij hebben Debby en Nicolas ook niet echt een leuke relatie, ik zie ze bijna nooit echt lief doen tegen elkaar of heel erg lachen met elkaar. Ik kijk liever naar Lindsy en Dave en de kinderen en naar Sam en Kelly en de kinderen.

Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfaffs Empty Re: Pfaffs

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 1:17

Ik vind Sam en Kelly als stel het leukst en qua gezin vind ik de Voldertjes het leukst. Ik vind dat Dave en Lyndsay zulke schattige kinderen hebben, hoewel Bruce af en toe een enorme boef is.
Ik vind de scene geweldig waarin je eerst ziet dat Bruce steeds in het kastje zit waar de chips en koekjes in zitten. Terwijl Bruce even buiten is bij zijn vader, gooit Lyndsay de chips gauw in een hoog kastje waar Bruce niet bij kan. Even later komt Bruce weer binnen en loopt rechtstreeks naar het lage kastje, doet het open en valt bijna om van verbazig. Lyndsay ligt dan dubbel van het lachen. Zoiets vind ik enorm grappig..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfaffs Empty Re: Pfaffs

Bericht  Flinder vr 10 dec 2010 - 2:23

Break Of Day schreef:Ik vind Sam en Kelly als stel het leukst en qua gezin vind ik de Voldertjes het leukst. Ik vind dat Dave en Lyndsay zulke schattige kinderen hebben, hoewel Bruce af en toe een enorme boef is.
Ik vind de scene geweldig waarin je eerst ziet dat Bruce steeds in het kastje zit waar de chips en koekjes in zitten. Terwijl Bruce even buiten is bij zijn vader, gooit Lyndsay de chips gauw in een hoog kastje waar Bruce niet bij kan. Even later komt Bruce weer binnen en loopt rechtstreeks naar het lage kastje, doet het open en valt bijna om van verbazig. Lyndsay ligt dan dubbel van het lachen. Zoiets vind ik enorm grappig..

Ja die scene inderdaad!! Daar heb ik ook echt enorm om moeten lachen.
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfaffs Empty Re: Pfaffs

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 21:37

Jaaa ik kijk ook maar het is niet echt meer op een handige tijd Sad Ik mis het de laatste tijd steeds! Ik vind het trouwens echt onzin dat Nicolas niks doet, hij is inderdaad huisvader terwijl Debbie werkt. Als het andersom is hoor je daar niemand over en nu is hij ineens een lamlul? Heel apart.

Ik vind het steeds zo grappig om te zien dat Jean-Marie en Carmen "kleiner" zijn gaan wonen. Dat huis is gigantisch! En Kelly toen ze gingen verhuizen: amai mama, het is toch wel echt een stuk kleiner hoor. Dus :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfaffs Empty Re: Pfaffs

Bericht  Lejow vr 10 dec 2010 - 21:54

Ik kijk ook graag de Pfaffs, heb alle afleveringen op mijn computer gedownload haha

Ik vind Lindsay en Dave wel de leukste denk ik, en dan vooral met Fay. Bruce vind ik 9 van de 10 keer maar een vervelend ventje eigenlijk...
En de optredens van Sam, die snap ik ook niet helemaal, ik zou hem echt niet graag op mijn feestje willen hebben hoor hahaha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfaffs Empty Re: Pfaffs

Bericht  love vr 10 dec 2010 - 23:04

Ik kijk ook graag de pfaffs !
En als ik er niet ben neem ik het altijd op Embarassed
Ik vind Fay zn schattig kindje ! En bruce heerlijke deugniet!
Maar dochter van Kelly (ben even dr naam kwijt) lijkt ook zo ontzettend op Kelly zeg kwa bouw enz!
Kan er echt met plezier naar kijken de zondagavond Very Happy
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfaffs Empty Re: Pfaffs

Bericht  Gast vr 10 dec 2010 - 23:15

Darcy schreef:Jaaa ik kijk ook maar het is niet echt meer op een handige tijd Sad Ik mis het de laatste tijd steeds! Ik vind het trouwens echt onzin dat Nicolas niks doet, hij is inderdaad huisvader terwijl Debbie werkt. Als het andersom is hoor je daar niemand over en nu is hij ineens een lamlul? Heel apart.

Ik vind het steeds zo grappig om te zien dat Jean-Marie en Carmen "kleiner" zijn gaan wonen. Dat huis is gigantisch! En Kelly toen ze gingen verhuizen: amai mama, het is toch wel echt een stuk kleiner hoor. Dus :P

Debby werkt niet meer, haar zaak is failliet gegaan en nog wil hij niet werken. Alleen maar posen hahaha...op die boot die elke keer afsloeg. En die twee maar naar elkaar uithalen, lag helemaal in een deuk. En huisvader....nou echt leuk vind ik hem met die kids niet, hij is zelf nog de grootste kleuter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Pfaffs Empty Re: Pfaffs

Bericht  love vr 10 dec 2010 - 23:17

Ja met die boot vond ik ook erg irritand hoe Nicolas deed.
Jemig zo snel aangebrand en Debbie moest maar even helpen....
pff soms is hij indd de grootste kleuter daar!
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Pfaffs Empty Re: Pfaffs

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum