Hollands Next Topmodel stopt!
+4
SarahKey
Jeanette
Zwerver
Caribbeanlover
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hollands Next Topmodel stopt!
http://entertainment.nl.msn.com/tv/rtl-5-trekt-stekker-uit-holland%e2%80%99s-next-top-model
Is dat nou even jammer zeg, ik wilde me gaan opgeven
Vond het altijd leuk, maar nu hoef ik iig niet tegen die #$%^kop van Daphne aan te kijken, wat een irritant wijf is dat zeg!:twisted:
Is dat nou even jammer zeg, ik wilde me gaan opgeven
Vond het altijd leuk, maar nu hoef ik iig niet tegen die #$%^kop van Daphne aan te kijken, wat een irritant wijf is dat zeg!:twisted:
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Hollands Next Topmodel stopt!
Ik vond het altijd wel een leuk programma.. jammer dat het stopt. Wat betreft daphne haar hoofd heb je helemaal gelijk. Wat vind ik dat een vreselijk mens opp tv.
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vond dat het programma uitgemolken begon te raken en keek er ook niet meer naar. Ik vond het 'te' gemaakt worden.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Jeanette schreef:Ik vond dat het programma uitgemolken begon te raken en keek er ook niet meer naar. Ik vond het 'te' gemaakt worden.
+1
De eerste jaren keek ik nog wel, maar de laatste tijd. Vond de modellen ook steeds meer tegenvallen.
De eerste paar seizoenen heb ik wel gekeken, maar na een tijdje was ik wel klaar met die modellen en altijd dezelfde sores. Alleen de metamorfoses aflevering vond ik leuk
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Jaaa als ze hartverscheurend gaan huilen om hun haar!Chance schreef:De eerste paar seizoenen heb ik wel gekeken, maar na een tijdje was ik wel klaar met die modellen en altijd dezelfde sores. Alleen de metamorfoses aflevering vond ik leuk
Lonely Goatherd- Prater
- Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12
De Nederlandse versie keek ik al niet meer. De Amerikaanse wil ik nog wel eens kijken, op één of andere manier vond ik dat altijd leuker. Drama etc. was daar meer. Bij de Nederlandse versie vond ik het soms teveel een reclame voor make-up o.i.d.
Afwachten wat ze nu gaan maken.
Afwachten wat ze nu gaan maken.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Van de Nederlandse versie heb ik alleen de eerste 2 seizoenen gekeken, daarna niet meer!
De Amerikaanse vind ik trouwens vaak ook leuker om te kijken!
En daphne, zal ik ook niet missen
De Amerikaanse vind ik trouwens vaak ook leuker om te kijken!
En daphne, zal ik ook niet missen
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Ik heb er nooit naar gekeken maar net als met programma's zoals xfactor enzo waar echt ik weet niet hoeveel seizoenen van worden gemaakt is het helemaal niet erg als zoiets stopt. Ze kunnen beter eens een keer wat nieuws bedenken ipv altijd hetzelfde.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Hollands Next Topmodel.
» Hollands Next Topmodel
» Hollands Next Topmodel komt terug.
» America's Next Topmodel.
» Holland Next Topmodel
» Hollands Next Topmodel
» Hollands Next Topmodel komt terug.
» America's Next Topmodel.
» Holland Next Topmodel
Pagina 1 van 1