Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

+24
Ugly Betty
Happy
Kabouter
Lady4
Sterre
CareBear
Sarah1985
Lotus
VeryCherry
Lejow
ButterflyEffect
Sweety
Cherique
Roze Roos
*Lookie*
Mamsie
mzcharlotte
Zwerver
Zora
blauwwitrood
Zwoesj
Sugarfall
Inge
Try
28 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? - Pagina 3 Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  CareBear di 14 dec 2010 - 2:22

Mama_van2 schreef:
CareBear schreef:Ik wens natuurlijk ook een zwangerschap/baby voor TeaLeaf, xDebbiex, Roodwitblauw Blauwwitrood en Liva. Maar ook voor alle andere meiden die dat graag willen.

Ik las dat de moeder van Bitterkoekje overleden is, vreselijk! Ik wil haar ten eerste condoleren en heel veel Sterkte wensen. Ik wens haar veel kracht toe voor het komende jaar en toch natuurlijk ook veel geluk en gezondheid.

Verder wens ik iedereen veel geluk, liefde en gezondheid toe.


(Verder vraag ik me af wie Mama_van_2 is).

Wist je dat niet ? Ik ben martine_21 op het vorige forum.

Nee dat wist ik niet Very Happy Nu weet ik ook waarom iedereen jullie een beter jaar wenst. En ik ben het met iedereen eens! hug




CareBear
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 52
Punten : 60
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? - Pagina 3 Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 2:44

Ik wil gewoon iedereen een heel mooi jaar wensen vol geluk en liefde. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? - Pagina 3 Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Serena di 14 dec 2010 - 2:56

Ik wens iedereen hier veel liefde en geluk.
En voor de mensen bij wie het afgelopen jaar niet helemaal zoals gewenst gaat wens ik dat alles nog goed komt en ze overtuigd kunnen zeggen dat ze gelukkig zijn! smile hug
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? - Pagina 3 Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Zora di 14 dec 2010 - 20:44

Thanks Lady4! Vanmiddag ons eerste gesprek met een hypotheekmeneer dus heeeel benieuwd. Haha, wij beginnen dus pas net.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? - Pagina 3 Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Jeanette di 14 dec 2010 - 21:36

Een baan voor Darcy.

Verder voor iedereen fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? - Pagina 3 Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 21:37

Nou als ik met al die lieve wensen geen baan meer vind weet ik het ook niet meer Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? - Pagina 3 Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Lotus di 14 dec 2010 - 22:48

Bedankt lieve meiden. Jullie wensen doen me goed.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? - Pagina 3 Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 1:32

zegmaar_ schreef:Leaf, dat er wat meer rust in haar familie leven komt.

Dankjewel, heel lief van je! smile

Ik wens natuurlijk iedereen een heel mooi en fijn jaar toe, maar deze wensen heb ik nog voor de volgende forumsters:

TeaLeaf, toen ik dit topic zag moest ik meteen aan jou denken. Ik hoop dat jouiw grootste wens vervuld wordt in 2011.

RYW, ik wens jou alle geluk van de wereld toe in het samen wonen met al je mannen, en dat ik maar heel snel tante mag worden van je nieuwste liefdesbaby angel

mamavan2, ik hoop dat jullie jongste vrij blijft van aanvallen en dat ze zich maar goed mag ontwikkelen, en dat jullie oudste jullie maar zoveel mogelijk plezier kan geven met haar donderstreken;)


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? - Pagina 3 Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 1:41

Ik wens banen voor de werklozen, kindjes voor hen die zich mamma voelen, maar nog niet gezegend zijn met een kleine, huizen voor hen die een eigen plekje nodig hebben, willen en verdienen en voor iedereen veel geluk, liefde en gezondheid. smile

Oh en natuurlijk een mooie prijs in de staatsloterij voor iedereen....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? - Pagina 3 Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 2:14

Trisha schreef:Ik wens banen voor de werklozen, kindjes voor hen die zich mamma voelen, maar nog niet gezegend zijn met een kleine, huizen voor hen die een eigen plekje nodig hebben, willen en verdienen en voor iedereen veel geluk, liefde en gezondheid. smile

Oh en natuurlijk een mooie prijs in de staatsloterij voor iedereen....
Eindelijk een kerstwens voor mij, dankjewel! Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? - Pagina 3 Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Merai wo 15 dec 2010 - 3:55

Trisha schreef:Ik wens banen voor de werklozen, kindjes voor hen die zich mamma voelen, maar nog niet gezegend zijn met een kleine, huizen voor hen die een eigen plekje nodig hebben, willen en verdienen en voor iedereen veel geluk, liefde en gezondheid. smile

Oh en natuurlijk een mooie prijs in de staatsloterij voor iedereen....

Dit vind ik nou een mooie wens, hier sluit ik me volledig bij aan! En die staatsloterij is een leuk extraatje, dat zou ons op dit moment erg helpen smile!

Wel wens ik nog even een beetje extra gezondheid en geluk voor mamavan2, gewoon omdat je het zo fantastisch doet met jullie twee meiden en het jullie zo gegund is!
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? - Pagina 3 Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum