Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

+24
Ugly Betty
Happy
Kabouter
Lady4
Sterre
CareBear
Sarah1985
Lotus
VeryCherry
Lejow
ButterflyEffect
Sweety
Cherique
Roze Roos
*Lookie*
Mamsie
mzcharlotte
Zwerver
Zora
blauwwitrood
Zwoesj
Sugarfall
Inge
Try
28 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Lejow ma 13 dec 2010 - 18:55

Dank je wel Zeg maar!!

Ik hoop, maar dat is wel heel hoopvol, dat ik volgend jaar zo min mogelijk ellende mag lezen op het forum.
Dat Tealeaf en Liva en de meiden bij wie het moeilijk gaat, zwanger worden.
Dat Bitterkoek het verlies van haar moeder een plekje kan gaan geven.
Dat Marin een baan vindt waar ze met plezier naar toe gaat.
Dat Wolletjes nog vele mooie foto's maakt.
Dat het er bij Alex allemaal wat rustiger aan toe gaat.

(en ik denk dat mijn wensen nu op zijn hehehe)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 20:05

Ik wens voor iedereen veel geluk, veel liefde en gezondheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 20:28

Inge schreef:Een zwangerschap voor Tea-Leaf en Liva en alle andere forummeiden die een kinderwens hebben

edit: een zwangerschap klinkt misschien een beetje raar... maar jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel

Dat wou ik ook wensen! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Roze Roos ma 13 dec 2010 - 20:39

ButterflyEffect schreef:
Roze Roos schreef:
Hahaha ahum.. Die jongen moest eens weten dat ik al dit soort dingen zeg! angel
haha dat dacht ik nou meteen toen je dat zei van die bruiloft :P

Hahaha uitgaan van het beste he, leven volgens "the secret" :P
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 21:01

Ik wil sowieso iedereen veel goeds wensen in 2011. Maar als ik nou echt iemand speciaal moet uitkiezen, kies ik Donderwolkje. Als ik haar posts lees, krijg ik de indruk dat het een lieve meid is die altijd voor anderen klaar staat, maar die wel wat positiever over zichzelf mag denken! Ik hoop dat zij echt van zichzelf gaat houden en zichzelf op waarde weet te schatten. Verder wens ik haar veel liefde, gezondheid en geluk in het nieuwe jaar! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  VeryCherry ma 13 dec 2010 - 21:08

Ik wens iedereen een heel mooi 2011 (:
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 21:10

Doedell schreef:Ik wens voor iedereen veel geluk, veel liefde en gezondheid.

Mee eens!

En dank jullie wel voor de lieve wensen voor een baan voor mij Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Lotus ma 13 dec 2010 - 21:16

Wat lief van jullie, Sugarfall en Break Of Day!

Ik wens iedereen een heel gelukkig 2011. Ik hoop dat er wensen uitkomen en dat iedereen veel momenten heeft om van te genieten.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 21:30

Om te beginnen wens ik iedereen natuurlijk een gezond, fijn, gelukkig en liefdevol 2011 toe.

Verder wens ik Tea Leaf en Liva een jaar toe waarin hun kinderwens (in 't geval val Tea Leaf: eindelijk dan toch) vervuld gaat worden.

En voor Susan wens ik dat 2011 hét jaar van Ezra gaat worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Sarah1985 ma 13 dec 2010 - 21:48

Ik wens voor iedereen veel geluk liefde en gezonheid toe
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  blauwwitrood ma 13 dec 2010 - 22:10

Mamsie schreef: Ik wens alleen maar betere tijden voor mamavan2.

Dát wou ik gisteravond ook nog zeggen, maar wist haar nieuwe forumnaam niet meer Embarassed
blauwwitrood
blauwwitrood
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 235
Punten : 321
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  CareBear ma 13 dec 2010 - 22:22

Ik wens natuurlijk ook een zwangerschap/baby voor TeaLeaf, xDebbiex, Roodwitblauw Blauwwitrood en Liva. Maar ook voor alle andere meiden die dat graag willen.

Ik las dat de moeder van Bitterkoekje overleden is, vreselijk! Ik wil haar ten eerste condoleren en heel veel Sterkte wensen. Ik wens haar veel kracht toe voor het komende jaar en toch natuurlijk ook veel geluk en gezondheid.

Verder wens ik iedereen veel geluk, liefde en gezondheid toe.


(Verder vraag ik me af wie Mama_van_2 is).



CareBear
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 52
Punten : 60
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Sterre ma 13 dec 2010 - 22:50

Een leuke baan voor Darcy en Flinder
Een droomhuisje voor Lady en Zora
Zwangerschappen voor Liva, Tea en alle andere dames die hier hard op hopen
Veel lichtpuntjes aan de horizon voor Donderwolkje

En.. en..... veel gezondheid, geluk en wijsheid voor iedereen!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Lady4 ma 13 dec 2010 - 23:10

Bedankt Sterre en Zora Wat is jouw kerstwens voor een forummer? - Pagina 2 699888 Ik hoop vou jou hetzelfde Zora!


Als eerste moet ik aan Marin denken. Haar posts baren me al langere tijd zorgen. Marin, ik hoop dat je ofwel toch plezier aan je werk zult gaan beleven of dat je toch voor jezelf gaat kiezen. Laat het in elk geval niet zover komen dat je straks met een burn-out thuis zit. Ik wens jou een 2011 toe waarin je beter in je vel zit.

Donderwolkje, jou wens ik ook betere tijden toe. Het zal een moeilijk proces zijn, wat niet zomaar klaar is. Maar ik hoop dat je de kracht en moed blijft houden en vooral blijft vasthouden aan de wetenschap dat het uiteindelijk beter met je zal gaan.

Bitterkoekje, jou kan ik alleen maar heel veel kracht en sterkte wensen. Het verdriet is nu te groot en nog niet draagbaar, ik hoop dat jij en je familie een manier zullen vinden om dit een plekje te geven.

Ik wens voor Liva, Blauwwitrood, Tealeaf, Paris1985 en alle andere meiden die zo graag een kindje willen dat dit in het nieuwe jaar zal gaan lukken. Daarbij wens ik dat ze, naast de grote kinderwens en alle teleurstellingen daaromheen, toch ook blijven genieten van alle andere mooie dingen in het leven.

Mamavan2, jou wens ik een gelukkige tijd toe met jullie twee prachtige meiden. Ik hoop dat M.ara zich blijft ontwikkelen en een blij en gelukkig kind zal blijven.

MamaRosa, jou wens ik een goed laatste gedeelte van je zwangerschap toe. Het zal soms best zwaar zijn: een tweelingzwangerschap en twee kleine kinderen.

Beautyaddict en Plien, jullie wens ik een hele fijne zwangerschap toe!

Chunk, voor jou wens ik een goed herstel van je heupoperatie en ik hoop dat je in 2011 een leuke man tegen zal komen, die je heel gelukkig zal maken.

Darcy, voor jou wens ik een leuke (vaste) baan toe in je studierichting en op jouw niveau.

De meiden uit het datetopic wens ik allemaal een leuke, lieve vriend toe met wie ze heel gelukkig worden.

Ik wens een heleboel forummers nog veel meer, maar hier laat ik het nu even bij! Wink
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 0:05

Ik wens iedereen een heel mooi 2011 toe!
Dat al jullie wensen maar uit mogen komen:)


En stiekem voor mezelf wens ik een baan, want het is zooo lastig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Kabouter di 14 dec 2010 - 0:17

Ik wens iedereen een heel gelukkig en vooral gezond 2011 toe!
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Happy di 14 dec 2010 - 0:41

Ik wens iedereen veel geluk, liefde en gezondheid toe. 🎅

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Ugly Betty di 14 dec 2010 - 0:43

Ik dacht ook meteen aan Liva en Tea-leaf, ik wens voor jullie dat jullie zwanger mogen worden in 2011! En aan donderwolkje: Ik wens voor jou dat de therapieen zullen helpen en dat je beter in je vel gaat zitten, dat je misschien zelfs in september weer naar school kan gaan!
En aan bitterkoekje wil ik veel sterkte en kracht wensen om het verdriet te kunnen verwerken!

Verder wens ik voor veel meiden hier dat ze wat meer tevreden zullen worden met zichzelf en kunnen genieten van het leven.

En alle anderen, het beste voor 2011, dat jullie kunnen genieten van dierbaren en dat het een voorspoedig jaar mag worden!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 0:47

Lady4 schreef:[color=indigo]
Als eerste moet ik aan Marin denken. Haar posts baren me al langere tijd zorgen. Marin, ik hoop dat je ofwel toch plezier aan je werk zult gaan beleven of dat je toch voor jezelf gaat kiezen. Laat het in elk geval niet zover komen dat je straks met een burn-out thuis zit. Ik wens jou een 2011 toe waarin je beter in je vel zit.

Wat ben je toch een lieverd. Ik hoop zelf ook dat het wat beter zal gaan. Heb op zich niets te klagen vergeleken andermans leed hoor, maar ik zit niet echt lekker in m'n vel nee.
Ik hoop dat jij een prachtig huisje vindt wat je je thuis kan noemen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 0:53

Brennuss schreef:Ik hoop dat Donna in 2011 eindelijk een huisje krijgt en zich lekker kan gaan settelen! Verder wens ik haar veel geluk in de liefde Very Happy

Thanks, gaat sowieso lukken in 2011.. Dat huisje, haha! Very Happy
Als ik meer tijd heb, zal ik ook wat wensen neerzetten..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 0:56

zegmaar_ schreef:Maple wens ik gewoon een mooi 2011 toe, omdat ik begrijp dat het niet echt haar jaar is geweest.
Nou heb ik vanmorgen gereageerd in dit topic, lees ik hier zomaar overheen Embarassed Maarre... dank je wel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 1:11

CareBear schreef:Ik wens natuurlijk ook een zwangerschap/baby voor TeaLeaf, xDebbiex, Roodwitblauw Blauwwitrood en Liva. Maar ook voor alle andere meiden die dat graag willen.

Ik las dat de moeder van Bitterkoekje overleden is, vreselijk! Ik wil haar ten eerste condoleren en heel veel Sterkte wensen. Ik wens haar veel kracht toe voor het komende jaar en toch natuurlijk ook veel geluk en gezondheid.

Verder wens ik iedereen veel geluk, liefde en gezondheid toe.


(Verder vraag ik me af wie Mama_van_2 is).

Wist je dat niet ? Ik ben martine_21 op het vorige forum.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Lady4 di 14 dec 2010 - 1:33

Marin schreef:
Lady4 schreef:[color=indigo]
Als eerste moet ik aan Marin denken. Haar posts baren me al langere tijd zorgen. Marin, ik hoop dat je ofwel toch plezier aan je werk zult gaan beleven of dat je toch voor jezelf gaat kiezen. Laat het in elk geval niet zover komen dat je straks met een burn-out thuis zit. Ik wens jou een 2011 toe waarin je beter in je vel zit.

Wat ben je toch een lieverd. Ik hoop zelf ook dat het wat beter zal gaan. Heb op zich niets te klagen vergeleken andermans leed hoor, maar ik zit niet echt lekker in m'n vel nee.
Ik hoop dat jij een prachtig huisje vindt wat je je thuis kan noemen!

Dank je wel, ik hoop echt dat mijn droomhuis deze week realiteit wordt..

***


Laatst aangepast door Lady4 op di 14 dec 2010 - 1:47; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : gevoelige informatie)
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 1:41

Dank je, ik heb 't gelezen, je mag 'm weghalen als je wilt.

Ik hoop en ga er vanuit dat het bij mij niet zo ver komt. Vandaag heb ik overigens ook weer een goede dag. Niet al te veel lessen, veel tijd om m'n nakijkwerk tussen de bedrijven door te doen en ik ben vrolijk. Een leerling kwam me helemaal zoenen en knuffelen omdat hij wist dat ik jarig ben geweest. Dat is dan wel weer heel erg leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Fearie di 14 dec 2010 - 2:04

Inge schreef:Een zwangerschap voor Tea-Leaf en Liva en alle andere forummeiden die een kinderwens hebben

edit: een zwangerschap klinkt misschien een beetje raar... maar jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel

Dat wens ik ook voor alle dames hier op het forum met een kinderwens !

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is jouw kerstwens voor een forummer? - Pagina 2 Empty Re: Wat is jouw kerstwens voor een forummer?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum