n.a.v. namen:
+22
Parisienne
Meeko
sabje
joyce0606
kletskousje
Teddyaapje
Annie24
Flip Fluitketel
teletascha
Novalee
mickey
Jelin
pindaatje
Pussycat
Bloem86
-Ieniemienie-
Liadan
Happydobby
duckie
Famke
Bruintje Beer
LMCurious
26 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: n.a.v. namen:
Hier klopte het niet: wij hadden wel al een meisjesnaam vóórdat we zwanger waren, maar nog geen jongensnaam. Pas toen we wisten dat het een jongetje zou worden zijn we op zoek gegaan naar een jongensnaam. Al had ik die binnen 1 dag gevonden en was deze ook goedgekeurd
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10
klopte bij ons!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Hier klopte het niet (bij de eerste, bij deze weten we het nog niet)
Wij hadden de jongensnaam al voordat we aan kinderen begonnen. meisjesnaam pas erg laat.
Nu hebben we de jongensnaam nog steeds hetzelfde en heeft een nieuwe meisjesnaam weer even geduurd..
Dus we zullen zien..
Wij hadden de jongensnaam al voordat we aan kinderen begonnen. meisjesnaam pas erg laat.
Nu hebben we de jongensnaam nog steeds hetzelfde en heeft een nieuwe meisjesnaam weer even geduurd..
Dus we zullen zien..
kletskousje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 386
Punten : 455
Hier klopte dat niet! Wij hadden heel snel de jongensnaam en de meisjesnaam hebben we tot een paar dagen voor de bevalling nog over getwijfeld. Achteraf vinden we de jongensnaam niet zo leuk meer, dus we zijn blij dat we een dochter hebben
Gast- Gast
Bij de meiden klopte het in ieder geval!! Maar nu?? dan denk ik dat we een kindje zonder geslacht gaan krijgen. We komen echt niet op een jongensnaam maar ook geen meisjesnaam.. zoooo verschrikkelijk.
Alles wat ik leuk vind, is niets volgens ros en andersom...... :-( Zal blij zijn als we straks weten wat het wordt scheelt al zoeken... (dan hoef je ook niet te vrede te zijn voor de naam van het andere geslacht)
liefss
Alles wat ik leuk vind, is niets volgens ros en andersom...... :-( Zal blij zijn als we straks weten wat het wordt scheelt al zoeken... (dan hoef je ook niet te vrede te zijn voor de naam van het andere geslacht)
liefss
Gast- Gast
vanaf het prille begin zit ik al constant in me hoofd dat het een meisje is, ik ben erg benieuwd, en hopelijk zien we het over 4 dagen!
ik denk dat wij er niet uit gaan komen HAHA! wel liggen we meer op één lijn met meisjes namen, maar ik vind het zooo moeilijk, om zo'n grote beslissing te nemen! pffieeuww...gelukkig hebben wij nog wel even...want dat wordt echt een hele kluif! en eerlijk gezegt zie ik er een klein beetje tegen op.
ik denk dat wij er niet uit gaan komen HAHA! wel liggen we meer op één lijn met meisjes namen, maar ik vind het zooo moeilijk, om zo'n grote beslissing te nemen! pffieeuww...gelukkig hebben wij nog wel even...want dat wordt echt een hele kluif! en eerlijk gezegt zie ik er een klein beetje tegen op.
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
Ja hier klopte het. Wij hadden al een jongensnaam toen we nog "bezig" waren. Meisjesnaam hadden we nog niet echt. Hebben de 20 weken echo afgewacht en toen hoefde we geen meisjesnaam meer te verzinnen
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Hier klopte het ook. Tot aan de bevalling twijfelden we tussen diverse meisjesnamen en J.esper stond eigenlijk voor de zwangerschap al vast.
Gast- Gast
Nee hier totaal niet. Ik heb de meisjesnaam al jaaaaren in mn hoofd (en toevallig vond mijn man die ook erg leuk) en voor onze zoon waren we pas met 19 weken zwangerschap eens over de naam
Gast- Gast
Ja hier klopte t wel. Senna hadden we al voordat ik zwanger was. Jongensnaam konden we niet vinden, dus hebben we gewacht tot de 20 weken echo. Bij Elin konden we ook geen jongensnaam gevonden en hebben we t ook maar snel opgegeven en weer tot de 20weken echo gewacht.
Ik heb wel echt een favoriete jongensnaam maar mijn man vind t nog steeds niks.
Ik heb wel echt een favoriete jongensnaam maar mijn man vind t nog steeds niks.
Meeko- Prater
- Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10
Hier klopte het ook wel enigszins. Een mooie meisjesnaam bedenken konden we wel, we hadden allebei meerdere namen die we echt mooi vonden (met N.oa nu stipt op nr. 1 natuurlijk ). Het duurde wel even voordat DE naam vast stond, maar we hadden genoeg keus. Jongensnamen vonden we echter heel moeilijk! We hadden (en hebben nog steeds) geen naam die we allebei mooi vinden. Wel genoeg leuke, maar that's it. Gelukkig hoorden we bij de 20-weken echo dat we een dochter zouden krijgen, dus hebben we ons gefocust op de meidennaam en niet meer op de jongensnaam. Degene die we als 'back-up' hadden (mocht het toch een jongen zijn) is nu nog steeds niet DE naam. Dat wordt weer zoeken bij een tweede
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Bij ons klopte het niet. We hebben tot 30 weken erg getwijfeld over de jongensnaam, terwijl de meisjesnaam al rond de 12 weken vast lag. We hadden zelfs meerdere meisjesnamen die we erg mooi vonden.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
We hadden een heleboel meisjesnamen die we wel leuk vonden, er sprong niet een jongensnaam tussenuit. En inderdaad: het werd een meisje.
Gast- Gast
Nog nooit van gehoord, maar hier klopte dat dus wel alle zwangerschappen. Vooral de laatste keer, we waren net niet tevreden over de jongensnamen, die hadden we ook pas heel laat. Het bleken dus 2 meisjes te zijn, en die namen stonden meteen al vast.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Haha, dat vertel ik na de bevalling wel
Hoezo, wij kunnen er toch niks uit afleiden als je zegt of het klopte of niet?
Hier klopte het de eerste keer wel, toen wist ik vanaf het begin dat het een jongetje zou worden, de tweede keer niet, toen zat ik ernaast en hadden we dus ook eerder namen voor een jongetje.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik heb in een ander topic gezegt dat ik jongensnamen wel gelijk had, en meisjesnamen moeite mee had.Susan schreef:ProudMama schreef:Haha, dat vertel ik na de bevalling wel
Hoezo, wij kunnen er toch niks uit afleiden als je zegt of het klopte of niet?
Hier klopte het de eerste keer wel, toen wist ik vanaf het begin dat het een jongetje zou worden, de tweede keer niet, toen zat ik ernaast en hadden we dus ook eerder namen voor een jongetje.
Dus ik let even op mijn uitspraken
Gast- Gast
Hier hadden we de eerste keer net zo snel een naam voor een jongetje als voor een meisje en de tweede keer wisten we dat het een meisje zou worden en hadden we voor een jongen geen naam en voor een meisje ook pas na 30 weken.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik heb in een ander topic gezegt dat ik jongensnamen wel gelijk had, en meisjesnamen moeite mee had.
Dus ik let even op mijn uitspraken
Oh oké, dat had ik gemist.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Wij hadden de jongensnaam vrijwel meteen nadat ik wist dat ik zwanger was en we krijgen een jongen dus dat klopt. De meisjesnaam is nooit 100% zeker geweest, we kwamen er niet uit.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Bij mij klopte dit beide keren!
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2