stinkende speen...tips?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
stinkende speen...tips?
X. slaapt nog met een speentje, maar dat ding stinkt heel erg. Laatst heb ik al een nieuwe gehaald (na nog geen 2 maanden), maar op deze manier blijf ik bezig (1 voor KDV en 1 voor thuis heeft ie).
Hoe krijg ik die vieze geur eraf...lijkt me voor hem ook niet lekker.
Hoe krijg ik die vieze geur eraf...lijkt me voor hem ook niet lekker.
Gast- Gast
Re: stinkende speen...tips?
Ik heb dit zelf nooit gehad met een speen. Kook je de speen regelmatig uit?
Gast- Gast
krijg je de geur met uitkoken er ook niet af?
(wij hebben hier wel een mega verzameling aan speentjes maar nog niet gemerkt dat er 1 is gaan stinken) weet je ook waar die geur vandaan komt?
(wij hebben hier wel een mega verzameling aan speentjes maar nog niet gemerkt dat er 1 is gaan stinken) weet je ook waar die geur vandaan komt?
duckie- Ratel
- Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10
Ik denk dat dat komt door het speeksel.
Hier hebben we dat ook weleens, met name in de ochtend.
Terwijl ik ze nog steeds 1 keer per week uitkook.
Hier hebben we dat ook weleens, met name in de ochtend.
Terwijl ik ze nog steeds 1 keer per week uitkook.
Gast- Gast
ik kook ze om de 3 dagen ongeveer uit. Iig zeker 1x in de week. En ik spoel m heel vaak af.
Ook dat bakje heeft altijd dezelfde geur, maar die krijg ik makkelijk weer fris. Dat doe ik elke dag.
Maar die geur gaat er gewoon niet vanaf. Hij heeft m alleen 's nachts en max. 2 slaapjes overdag in.
Ook dat bakje heeft altijd dezelfde geur, maar die krijg ik makkelijk weer fris. Dat doe ik elke dag.
Maar die geur gaat er gewoon niet vanaf. Hij heeft m alleen 's nachts en max. 2 slaapjes overdag in.
Gast- Gast
Dat heb ik ook met D's speen. Ik los het op door twee keer per dag grondig schoonmaken en af en toe weer uitkoken.
Gast- Gast
Hier idem. Meer dan goed schoonmaken en uitkoken kan je denk ik niet doen.
pantuf- Fluisteraar
- Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11
In wat voor n bakje heb je hem?
Ik heb op het kdv waar ik werk ook dat sommige spenen, in afgesloten spenenbakjes heel erg gaan stinken.
Wij spoelen ze meteen af na gebruik (meestal alleen in bed) en doen ze niet meer in afgesloten spenenbakjes.
Ik heb op het kdv waar ik werk ook dat sommige spenen, in afgesloten spenenbakjes heel erg gaan stinken.
Wij spoelen ze meteen af na gebruik (meestal alleen in bed) en doen ze niet meer in afgesloten spenenbakjes.
-Ieniemienie-- Kletskop
- Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
ivax schreef:ik kook ze om de 3 dagen ongeveer uit. Iig zeker 1x in de week. En ik spoel m heel vaak af.
Is het een luchtdicht bakje? dan kan het ook zijn dat het bakje/de speen gaat stinken.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: