Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zo'n mooi koophuis gezien, maar...

+21
Dennenappel
Mysterious
ekiaam87
Vancity_girl
Mamsie
Lady4
Tazz
Floor
Pien
Flip Fluitketel
Petteflet
smooch
Coccinelle
Zwoesj
Lejow
Winegum
Parisienne
silly-one
Jeanette
schuddebuikje
maiadebij
25 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Zo'n mooi koophuis gezien, maar... Empty Zo'n mooi koophuis gezien, maar...

Bericht  maiadebij za 4 dec 2010 - 9:02

We hebben echt een huis naar ons smaak gezien op funda en zijn echt toe aan het kopen van ons eerste huis! We zijn nu 3 jaar getrouwd, hebben 2 kindjes en daarnaast begint de buurt hier een beetje minder te worden. En omdat we graag willen kopen geven we al een tijdje niet zoveel geld meer uit aan ons huurhuis (schilderen, behangen, tuin opknappen etc). Ik wil niet klagen hoor, want we zitten best goed, maar wat ik al zei, we zijn echt toe aan een koophuis.

Maarja... 4,5 jaar geleden ben ik laks geweest met een rekening van de Otto en dat is nu dus bekend bij het BKR, en A-codering Cry . Dat staat ons kans op een hypotheek dus flink in de weg. Gelukkig is die codering er over een half jaar uit, maar ik ben bang dat dat huis dan inmiddels verkocht is. Ik heb Otto een mail gestuurd of ze uit coulance de notering willen laten verwijderen. Dus ik zit vol hoop te wachten, en anders moeten we vrees ik toch echt nog een half jaar wachten.


maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n mooi koophuis gezien, maar... Empty Re: Zo'n mooi koophuis gezien, maar...

Bericht  maiadebij za 4 dec 2010 - 9:29

Ik bedenk me net dat er weinig op te reageren valt, maar ik moest het gewoon even kwijt omdat ik er zo van baal!

En wie weet is hier iemand die wel een hypotheek heeft kunnen afsluiten met een codering? De Rabo zei dat het afhankelijk is wat de ernst is van de achterstand, als je kan onderbouwen dat het niet om veel geld ging en eenmalig was, dan is een hypotheek misschien we mogelijk.

Is het zo dat je eerst het juiste huis moet vinden voor er gekeken wordt of je een hypotheek kunt afsluiten, of kan je ook eerst laten nakijken of je een hypotheek kunt krijgen en hoeveel?

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n mooi koophuis gezien, maar... Empty Re: Zo'n mooi koophuis gezien, maar...

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 9:37

Een vriendin van mij heeft een soortgelijke situatie en hoort aankomende week als het goed is of ze een hypotheek kan krijgen.
Bij haar hebben ze de codering er wel af gehaald, maar zij heeft wel echt moeten bewijzen dat zij ivm de persoonlijke situatie eigenlijk wel een huis moet kopen. Ze heeft echt officiele documenten moeten opsturen. Dus ik weet niet of het echt zo gemakkelijk gaat.

Zij heeft hiervoor ook een financieel adviseur ingeschakeld, die veel meer mogelijkheden kent dan ze zelf had kunnen bedenken. Wellicht kun je dat anders proberen als je de codering er niet uit kunt krijgen.

Het zou zonde zijn als jullie het hierdoor zullen mislopen.
Zij hoeft de financieel adviseur overigens alleen te betalen als hij het rond krijgt.
Volgens mij zei ze ook dat er 3 banken zijn die in sommige situaties wel met bkr een hypotheek afsluiten.
Ik zal het eens aan haar na vragen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n mooi koophuis gezien, maar... Empty Re: Zo'n mooi koophuis gezien, maar...

Bericht  schuddebuikje za 4 dec 2010 - 9:43

mijn vriend had 2 bkr coderingen. en nog best erge ook. weet alleen niet meer wat. rabobank wou ons niet helpen. ik ben naar de hypotheker gegaan met de vraag wat mogelijk was. wij moesten inderdaad een brief schrijven hoe deze 2 coderingen onstaan waren. hij zei dat banken een risico potje hebben waar ze af en toe mensen een hypotheek kunnen geven die een klein risico met zich mee dragen. wij konden toen kiezen uit sns reaal en nationale nederlanden. maar ik weet niet of dit nog zo is omdat banken tegenwoordig niet makkelijk meer zijn. en daarna hebben wij een huis gezocht. en een hypotheek aangevraagd. want je kan natuurlijk beter eerst weten waar je aan toe bent voor dat je een huis gaat zoeken helemaal naar je smaak. anders is het helemaal een teleurstelling als je dan geen hypotheek kan krijgen.
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n mooi koophuis gezien, maar... Empty Re: Zo'n mooi koophuis gezien, maar...

Bericht  maiadebij za 4 dec 2010 - 9:48

Coco, wat spannend voor die vriendin! Ik ga er komende week ook maar eens achteraan, eens kijken hoe dat zit met een financieel adviseur en de kosten hiervoor.

Schuddebuikje, de banken zijn wel strenger geworden inderdaad. Ik had een makelaar gebeld en die zei dat het om een missertje van jaren geleden gaat (geen 6 maanden huurachterstand ofzo, maar een rekening van 150euro die daarna meteen betaald is) dus ze wel wilden bekijken wat er mogelijk is.

Zouden jullie dan naar een financieel adviseur gaan, of is de makelaar ook een optie?

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n mooi koophuis gezien, maar... Empty Re: Zo'n mooi koophuis gezien, maar...

Bericht  maiadebij za 4 dec 2010 - 9:50

Coco, even off-topic maar als ik zo naar de foto van Nora kijk dan vind ik haar iets hebben van Jennah. Het is natuurlijk een klein fotootjes en misschien heb ik het helemaal mis, maar zo van opzij lijkt het zo!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n mooi koophuis gezien, maar... Empty Re: Zo'n mooi koophuis gezien, maar...

Bericht  schuddebuikje za 4 dec 2010 - 10:59

ze hadden tegen ons gezegd dat het helemaal niets uitmaakt waarvoor het geweest is. dat kunnen ze ook niet zien. codering is codering
schuddebuikje
schuddebuikje
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 880
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n mooi koophuis gezien, maar... Empty Re: Zo'n mooi koophuis gezien, maar...

Bericht  maiadebij za 4 dec 2010 - 11:31

schuddebuikje schreef:ze hadden tegen ons gezegd dat het helemaal niets uitmaakt waarvoor het geweest is. dat kunnen ze ook niet zien. codering is codering

Er zit ook zoveel verschil in wat iedereen zegt, ik had laatst zo'n vrouwtje aan de telefoon die telefonisch mensen benaderen om leningen aan te smeren/ over te sluiten en die vertelde dat coderingen van postorderbedrijven en telecombedrijven er maar een jaar in blijven staan. Ik helemaal blij natuurlijk! Dus ik het BKR bellen om dit na te vragen, was dus helemaal niets van waar ... Ik ga denk ik gewoon maar langs de makelaar en dan kunnen zij misschien beter bekijken hoe en wat.

Maar schuddebuikje, je schreef eerder dat je vriend een brief op moest stellen, was dat dan via de financieel adviseur?

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n mooi koophuis gezien, maar... Empty Re: Zo'n mooi koophuis gezien, maar...

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 11:56

Voor welk bedrag heb jij een BKR bij Otto? Want tot 500 euro mogen ze je wel aanmelden bij BKR, maar is het niet zo dat je daardoor jouw toekomst en hypotheek hebt weggegooid.

Ik zou ook een negatief BKR hebben bij Otto, deze kwam naar voren door de test die de hypotheekverstrekker had gedaan, maar ik heb zowel Wehkamp als Otto gemaild en kreeg beide keren dat zij mij nooit hebben aangemeld, ondanks de dreiging die ik eenmaal van Otto heb mogen ontvangen.

Dus ga er maar gewoon vanuit dat je een net bericht terugkrijgt dat er niets aan de hand is, tenzij het bedrag boven de 500 euro ligt. Ach, en dan nog... Dan kunnen ze ook heel coulant zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n mooi koophuis gezien, maar... Empty Re: Zo'n mooi koophuis gezien, maar...

Bericht  maiadebij za 4 dec 2010 - 12:22

Isa schreef:Voor welk bedrag heb jij een BKR bij Otto? Want tot 500 euro mogen ze je wel aanmelden bij BKR, maar is het niet zo dat je daardoor jouw toekomst en hypotheek hebt weggegooid.

Ik zou ook een negatief BKR hebben bij Otto, deze kwam naar voren door de test die de hypotheekverstrekker had gedaan, maar ik heb zowel Wehkamp als Otto gemaild en kreeg beide keren dat zij mij nooit hebben aangemeld, ondanks de dreiging die ik eenmaal van Otto heb mogen ontvangen.

Dus ga er maar gewoon vanuit dat je een net bericht terugkrijgt dat er niets aan de hand is, tenzij het bedrag boven de 500 euro ligt. Ach, en dan nog... Dan kunnen ze ook heel coulant zijn.


Het gaat om 150 euro, als dat zo is dan moet het misschien toch wel lukken met de hypotheek! Ik hoor wel vaker dat er fouten gemaakt worden door het BKR of de opdrachtgever, ik kan me eerlijk gezegd ook helemaal niet meer herinneren waar het om ging... De vrouw van de Otto kon dat ook niet meer terug vinden.

Ik ga er maandag meteen weer achteraan!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n mooi koophuis gezien, maar... Empty Re: Zo'n mooi koophuis gezien, maar...

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 12:30

maiadebij schreef:
Isa schreef:Voor welk bedrag heb jij een BKR bij Otto? Want tot 500 euro mogen ze je wel aanmelden bij BKR, maar is het niet zo dat je daardoor jouw toekomst en hypotheek hebt weggegooid.

Ik zou ook een negatief BKR hebben bij Otto, deze kwam naar voren door de test die de hypotheekverstrekker had gedaan, maar ik heb zowel Wehkamp als Otto gemaild en kreeg beide keren dat zij mij nooit hebben aangemeld, ondanks de dreiging die ik eenmaal van Otto heb mogen ontvangen.

Dus ga er maar gewoon vanuit dat je een net bericht terugkrijgt dat er niets aan de hand is, tenzij het bedrag boven de 500 euro ligt. Ach, en dan nog... Dan kunnen ze ook heel coulant zijn.


Het gaat om 150 euro, als dat zo is dan moet het misschien toch wel lukken met de hypotheek! Ik hoor wel vaker dat er fouten gemaakt worden door het BKR of de opdrachtgever, ik kan me eerlijk gezegd ook helemaal niet meer herinneren waar het om ging... De vrouw van de Otto kon dat ook niet meer terug vinden.

Ik ga er maandag meteen weer achteraan!

Dan zie ik, persoonlijk, geen grootse problemen. BKR is namelijk in het leven geroepen voor de personen die boven de 500 een lening, aflossing hadden en deze niet konden voldoen. Dus er inderdaad maandag gelijk achteraan! Very Happy

Edit; Wees snel. In 2010 is het nog voordelig om een huis te kopen, kan het nog. Als ik het kabinet moet geloven, dan kunnen we in 2011 75.000 minder lenen (2010 hypotheek van 180.000 bij inkomen 33.000 euro en in 2011 met hetzelfde inkomen slechts 105.000 euro.)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n mooi koophuis gezien, maar... Empty Re: Zo'n mooi koophuis gezien, maar...

Bericht  maiadebij za 4 dec 2010 - 21:31

Isa, ja daarom werd ik ook een beetje nerveus, door de kabinetsplannen en is nog 6 maanden wachten geen optie! Ik las gister ook in het huurkrantje van de woningbouwvereniging dat als je meer dan 33.000 euro verdient je niet meer onder de 648 euro mag huren! Gelukkig geld dat niet voor ons omdat we al huren, maar het wordt ons zo wel moeilijk gemaakt.

Maandag hang ik om half 9 bij de makelaar aan de telefoon!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n mooi koophuis gezien, maar... Empty Re: Zo'n mooi koophuis gezien, maar...

Bericht  Gast za 4 dec 2010 - 23:44

De huurverenigingen nemen het besluit al erg serieus. Tjemig, wat een negatieve veranderingen. Je wordt dus als meerverdiener verplicht gesteld om een duur huis te huren, terwijl het huis misschien helemaal niet is wat je wilt. Sad

Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n mooi koophuis gezien, maar... Empty Re: Zo'n mooi koophuis gezien, maar...

Bericht  maiadebij zo 5 dec 2010 - 0:24

Isa schreef:De huurverenigingen nemen het besluit al erg serieus. Tjemig, wat een negatieve veranderingen. Je wordt dus als meerverdiener verplicht gesteld om een duur huis te huren, terwijl het huis misschien helemaal niet is wat je wilt. Sad

Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen? smile

Je wordt idd verplicht een duur huis te huren en kopen is ook geen optie meer als nog maar een hypotheek kan krijgen van ff meer als een ton! Dus mensen die net boven de 33.000 verdienen kunnen en moeilijk huren en praktisch niet kopen... Belachelijk!

Ik hou jullie op de hoogte!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n mooi koophuis gezien, maar... Empty Re: Zo'n mooi koophuis gezien, maar...

Bericht  Jeanette zo 5 dec 2010 - 0:40

Echt belachelijk hoe ze alles omhoog gooien. Hoe moeten starters in de toekomst aan een woning komen?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n mooi koophuis gezien, maar... Empty Re: Zo'n mooi koophuis gezien, maar...

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 0:45

Jeanette schreef:Echt belachelijk hoe ze alles omhoog gooien. Hoe moeten starters in de toekomst aan een woning komen?

Niet! smile

Een jaar geleden heb ik een huis gekocht met behulp van Koopsubsidie. Deze woningen gaan als warme broodjes over de toonbank, maar enkel met koopsubsidie. Er is geen koopsubsidie meer. Dus er staan nu zes ( :shock: ) woningen te koop, die niet gaan, omdat ze 1 te duur zijn en 2 niet te betalen zijn zonder koopsubsidie.

Daarnaast vind ik het systeem van koopsubsidie ook K. Ik kan hem namelijk, inmiddels, perfect zonder koopsubsidie ophoesten. Waarom hebben ze er geen huurtoeslagsysteem van gemaakt? Als je voldoende verdiend, dan hoef je het bedrag niet meer, of word je geminderd, dan had je iig nu nog het potje koopsubsidie.

En huren; Welke idioot heeft bedacht dat als je voldoende verdiend je maar een duurder huis moet huren? Dan kun je met dat inkomen net zo goed gaan kopen. Maar owneej, dat kan ook niet meer... Want daar is ook een nieuwe regeling voor! Ze willen de economie opkrikken, maar volgens mij laten ze hem juist nu vallen. Suspect

Ik krijg het idee dat VVD, waarom heb ik erop gestemd, vanuit de afgrond wil opbouwen. Nog even en ze zijn bij de afgrond. De rijken worden rijker, de armen worden armer. Heel jammer dit!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n mooi koophuis gezien, maar... Empty Re: Zo'n mooi koophuis gezien, maar...

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 7:40

spannend, ik hoop voor jullie dat het lukt.
Staat het huis wat jullie gezien hebben in dezelfde plaats?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n mooi koophuis gezien, maar... Empty Re: Zo'n mooi koophuis gezien, maar...

Bericht  silly-one zo 5 dec 2010 - 8:40

Jeanette schreef:Echt belachelijk hoe ze alles omhoog gooien. Hoe moeten starters in de toekomst aan een woning komen?

Hoe moet je als woningzoekende aan een woning komen terwijl je geen vast contract heb, dus geen hypotheek. Maar je ook niet mag huren op de sociale markt? Particulier is er niet veel dus je komt op straat te staan, zo ongeveer.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n mooi koophuis gezien, maar... Empty Re: Zo'n mooi koophuis gezien, maar...

Bericht  Parisienne zo 5 dec 2010 - 12:03

Het zou wel inderdaad heel raar moeten lopen als je door die 150 euro een codering krijgt en hierdoor dus geen hypotheek kan krijgen! Hoe lang moet je achterlopen met betalen voordat je bij het BKR geregistreerd wordt? Ik moet er ook eens op gaan letten.. vergeet heel soms ook wel eens een rekening van de H&M ofzo te betalen.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n mooi koophuis gezien, maar... Empty Re: Zo'n mooi koophuis gezien, maar...

Bericht  Gast ma 6 dec 2010 - 1:50


Het is zeker spannend voor haar, maar door de nieuwe regelingen die komen gaan, dat men vanaf 2011 veel lagere hypotheken kan krijgen, is het onwijs druk en moet ze extra lang wachten. Erg balen en spannend natuurlijk.

Grappig dat je haar iets van Jennah vind hebben. Ik zie het zelf niet zo, maar heb ook niet echt veel foto's van Jennah gezien. Ik zal eens een grote foto posten.

Heb je al gebeld?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n mooi koophuis gezien, maar... Empty Re: Zo'n mooi koophuis gezien, maar...

Bericht  maiadebij ma 6 dec 2010 - 5:28

Coco schreef:
Het is zeker spannend voor haar, maar door de nieuwe regelingen die komen gaan, dat men vanaf 2011 veel lagere hypotheken kan krijgen, is het onwijs druk en moet ze extra lang wachten. Erg balen en spannend natuurlijk.

Grappig dat je haar iets van Jennah vind hebben. Ik zie het zelf niet zo, maar heb ook niet echt veel foto's van Jennah gezien. Ik zal eens een grote foto posten.

Heb je al gebeld?

Ik heb voor zaterdag een afspraak met de makelaar gemaakt en net goed nieuws van Otto gekregen, ze hebben uit coulance de registratie verwijdert bij het BKR! Ik ben zo blij en heb weer hoop haha! Ben ergg benieuwd naar zaterdag.
Is het druk bij de hypotheekverstekkers dan? Daar krijgen wij dan ook mee te maken natuurlijk, de tijd dringt nu wel zeker met de feestdagen er nog tussendoor.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n mooi koophuis gezien, maar... Empty Re: Zo'n mooi koophuis gezien, maar...

Bericht  Gast do 9 dec 2010 - 6:52

Wat goed Maia en fijn dat Otto de registratie bij BKR heeft verwijderd.
Spannend, laat je weten hoe het was zaterdag?
Hebben jullie het huis zelf ook al bewonderd of alleen op funda?

Ik geloof dat het idd redelijk druk is ja, maar weet niet of dat overal het geval is.
Ik kan mij zo voorstellen dat mensen waarbij de hypotheek "zo" rond is aangezien er verder weinig problemen zijn, het wel voor elkaar krijgen nog.

Maar bij haar zitten er her en der wat haken en ogen aan waardoor de verstrekker heel wat papierwerk moet doornemen waar erg veel tijd in gaat zitten.

Succes zaterdag!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n mooi koophuis gezien, maar... Empty Re: Zo'n mooi koophuis gezien, maar...

Bericht  maiadebij zo 12 dec 2010 - 1:27

Coco schreef:Wat goed Maia en fijn dat Otto de registratie bij BKR heeft verwijderd.
Spannend, laat je weten hoe het was zaterdag?
Hebben jullie het huis zelf ook al bewonderd of alleen op funda?

Ik geloof dat het idd redelijk druk is ja, maar weet niet of dat overal het geval is.
Ik kan mij zo voorstellen dat mensen waarbij de hypotheek "zo" rond is aangezien er verder weinig problemen zijn, het wel voor elkaar krijgen nog.

Maar bij haar zitten er her en der wat haken en ogen aan waardoor de verstrekker heel wat papierwerk moet doornemen waar erg veel tijd in gaat zitten.

Succes zaterdag!

Nou we zijn gister geweest de adviseur zou niet weten waarom een hypotheek niet zou lukken! We hebben er 2 uur gezeten, veeeel info gekregen en ze heeft de verschillende h.vormen en de bijbehorende lasten voor ons voorgerekend. Het huis dat we op het oog hebben is met ons inkomen prima haalbaar, dus maandag gaan ze de verkoper bellen voor een afspraak zodat we huis "in het echt" kunnen bekijken! Heel spannend dus allemaal!
Over dat 2011 zei ze dat dat verschil van 75000 over 1 voorbeeld is gerekend, voor ons is dat niet van toepassing. De NHG bepaald elk jaar met welk salaris je wat mag lenen, ter bescherming van de consument, ze kijken dan ook bijv naar de premie voor zorg etc en baseren dat de berekening op...
Als er trouwens in 2010 een offerte aanvraag wordt gedaan dan is dat de datum waar vanuit gegaan wordt.

Dus er breekt een spannende periode aan, ik hoop dat het huis in het echt ook zo mooi is als op de foto's !

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n mooi koophuis gezien, maar... Empty Re: Zo'n mooi koophuis gezien, maar...

Bericht  Gast zo 12 dec 2010 - 3:22

Top! Fijn dat het een goed en verhelderend gesprek was! Nu op naar de volgende stappen! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n mooi koophuis gezien, maar... Empty Re: Zo'n mooi koophuis gezien, maar...

Bericht  Winegum zo 12 dec 2010 - 9:03

Dat is wel fijn nieuws zeg! Wat zul je opgelucht zijn he.
Heb je al een afspraak gemaakt met de makelaar? Wanneer kunnen jullie het huis bezichtigen?

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zo'n mooi koophuis gezien, maar... Empty Re: Zo'n mooi koophuis gezien, maar...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum