Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Blunder van de week...

+23
SoGood
Pitufo
SarahKey
M-G
Purpleflower
SuperGrover
Bliss
Lejow
Slakje
Auxo
ExpressoB
Paper Crown
Linnie1985
Shisha
Ilargi
Toet
M@niek
Parel
Flower_L
Mermaid
Kalishi
Twellie
Kenya
27 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Blunder van de week... - Pagina 2 Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  Bliss do 29 aug 2013 - 10:50

SuperGrover schreef:Haha Bliss, zo heb ik een keer een volle dag mijn fiets in hartje Utrecht laten staan, niet op slot. Ik merkte pas dat ik het slot vergeten was toen ik 's avonds terug bij mijn fiets stond en mijn fietssleutels niet in mijn tas kon vinden nerd
Haha, living on the edge! Was bij mij ook niet de eerste keer trouwens, bij de sportschool heb ik ze er ook al eens in laten zitten laughcry Iets met een ezel en een steen..

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... - Pagina 2 Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  M-G do 29 aug 2013 - 11:54

Haha wat een heerlijke blunders.

De laatste blunder die ik heb begaan is toch wel boodschappen doen en proberen te betalen met een geblokkeerde pas... (mijn nieuwe pas was nog niet binnen en de oude deed het niet meer, wat ik wist! :O ) Dat werd dus een ritje naar mijn pa met om zijn pas te lenen. Gelukkig was het in de plaatselijke supermarkt waar ze mij kennen maar ik voelde mij wel erg dom.... Yes nerd
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... - Pagina 2 Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  ExpressoB do 29 aug 2013 - 12:07

Vanavond rond 18uur kwam mijn vriendje even beneden roken en kletsen. Ik had mijn autosleutelbos(waaraan ook mijn huissleutel zit) in mijn hand en gooide hem in zijn auto (wilde mijn handen vrij hebben voor hem :P )
Hij rijd weg en met een paar tellen schoot het mij te binnen dat mijn sleutels in zijn auto lagen.
Ik ben er achteraan gehold, geroepen, wilde gebaren gemaakt maar hij reed door. (mensen die op de stoep liepen keken mij raar aan).

Heb bij mijn buurvrouw aangebeld (dacht misschien heeft zij een idee) maar ze was niet thuis.
Weer naar beneden gelopen en heen en weer over de stoep gelopen. Zag een jongen een huis ingaan en heb hem het verhaal uitgelegd. Er kwam een andere jongen aangelopen en daaraan vertelde hij het verhaal. Ze woonde er alle 2 niet maar waren bij vrienden. Noodnummer van de woningbouw opgezocht (hij had het boekje). Wat denk je.. "dit nummer is niet in gebruik".

Ik bedacht mij dat mijn vriend moest sporten vanavond, op internet nummer van de sportschool opgezocht (gelukkig had ik gelijk de goede). Hij was daar (nog) niet en er stond ook geen sport afspraak gepland, ik dacht dat ik gek werd!
Naar de over buren gelopen, die hebben mij naar mijn vriendin gebracht met de auto. Ik zwiep haar tuindeur open en zei "Chick ik heb echt een heel groot probleem"!!! Stond met tranen in mijn ogen en een bonzend hart. Ze zei; "jij belt mij?". Ik hoorde haar niet en begon uit te leggen wat er aan de hand was. "Ik word gebeld door jou telefoon"!
Ja hoor was het mijn vriend, die was met 170km per uur in 12min hierheen gereden (wat normaal ruim half uur is) Mijn huis binnen gegaan, tel gepakt en vriendin gebeld (gelukkig stond er maar 1 J... in en heb ik geen pincode. Hij is daarheen gereden.

Hij zei dat hij mij had vervloekt en ik bood meerdere malen mijn excuus aan en dat ik wel de boete zou betalen als die die zou krijgen. Hoop ik niet voor je, want dan kost je je maandloon zei hij.

Overburen doosje merci gebracht en beneden buren geef ik morgen wel. Dan geven zij dat maar aan die jongen van wie die telefoon was waarmee ik mocht bellen.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... - Pagina 2 Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  Gast do 29 aug 2013 - 18:12

Maar waarom moest hij zo snel rijden dan? Dat was toch helemaal niet nodig?


Laatst aangepast door Iemand op do 29 aug 2013 - 18:17; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... - Pagina 2 Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  SarahKey do 29 aug 2013 - 18:17

ExpressoB schreef:daarom zit er bij mij ook een huissleutel aan mijn autosleutel
Dat hebben wij ook, erg handig.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... - Pagina 2 Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  Pitufo do 29 aug 2013 - 19:59

Bliss schreef:Ik ging vrijdagavond op stap, ik was met de fiets. Paar uur later ga ik naar huis, kom bij m'n fiets aan lopen en zie zo m'n hele sleutelbos nog in de fiets zitten :O Oeh ik schrok echt, heb echt geluk gehad, anders had ik m'n huis niet eens in gekund! (note to self: toch weer eens iemand reservesleutels geven)
Haha, zo lag ik gisteravond al een half uur in bed nog wat te lezen toen ik me ineens bedacht dat ik mijn sleutels volgens mij helemaal niet uit de voordeur had gehaald. Dus ik gaan kijken, zaten ze inderdaad nog vrolijk aan de buitenkant op de deur. Oeps!
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... - Pagina 2 Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  Bliss do 29 aug 2013 - 20:51

As we speak heb ik er weer één. Zit net dit topic te lezen, toen ik ineens buiten de vuilniswagen hoorde. Drong niet meteen door, maar ik had gisteravond al een zak aan de weg willen zetten. Ineens dacht ik 'snel!!!!', dus ik gris die zak van m'n balkon en ren ermee de straat op, was nog niet op tijd. Kom alleen net uit bed, dus ik heb een heel kort pyjamabroekje en Mickey Mouse shirtje en ik rende op blote voeten de straat op laughcry Vuilnisman zegt nog "je bent nog op tijd" en ik "ja sorry kom net uit bed!". Haha, beetje knullig.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... - Pagina 2 Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  Bliss do 29 aug 2013 - 20:51

Pitufo schreef:
Bliss schreef:Ik ging vrijdagavond op stap, ik was met de fiets. Paar uur later ga ik naar huis, kom bij m'n fiets aan lopen en zie zo m'n hele sleutelbos nog in de fiets zitten :O Oeh ik schrok echt, heb echt geluk gehad, anders had ik m'n huis niet eens in gekund! (note to self: toch weer eens iemand reservesleutels geven)
Haha, zo lag ik gisteravond al een half uur in bed nog wat te lezen toen ik me ineens bedacht dat ik mijn sleutels volgens mij helemaal niet uit de voordeur had gehaald. Dus ik gaan kijken, zaten ze inderdaad nog vrolijk aan de buitenkant op de deur. Oeps!
Oh ja, dat heb ik ook wel eens gehad!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... - Pagina 2 Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  SoGood do 29 aug 2013 - 20:53

Haha Bliss.

Mijn vriend en ik reden gisteren in de auto achter een vriend van ons. Hij merkte het niet dus wij (heel asociaal) toeteren, met de lichten gooien, beetje bumperkleven enz. Hij reageerde gewoon NIET. Gingen we hem bellen, zat hij gewoon lekker thuis voor tv. Haha, ik schaamde me echt kapot. Die auto zette zijn auto ineens aan de kant van de weg, die zal ook wel gedacht hebben en wij reden snel weg. Embarassed
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... - Pagina 2 Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  Suus do 29 aug 2013 - 21:00

Haha, Sogood, wat erg!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... - Pagina 2 Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  ExpressoB do 29 aug 2013 - 21:11

Iemand schreef:Maar waarom moest hij zo snel rijden dan? Dat was toch helemaal niet nodig?
Tsja weet niet haha
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... - Pagina 2 Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  Parel do 29 aug 2013 - 21:52

Pitufo schreef:
Bliss schreef:Ik ging vrijdagavond op stap, ik was met de fiets. Paar uur later ga ik naar huis, kom bij m'n fiets aan lopen en zie zo m'n hele sleutelbos nog in de fiets zitten :O Oeh ik schrok echt, heb echt geluk gehad, anders had ik m'n huis niet eens in gekund! (note to self: toch weer eens iemand reservesleutels geven)
Haha, zo lag ik gisteravond al een half uur in bed nog wat te lezen toen ik me ineens bedacht dat ik mijn sleutels volgens mij helemaal niet uit de voordeur had gehaald. Dus ik gaan kijken, zaten ze inderdaad nog vrolijk aan de buitenkant op de deur. Oeps!
Oh jaaaa! Hoe vaak het overbuurmeisje al niet langs is geweest om te zeggen dat de sleutels nog aan de deur hingen laughcry
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... - Pagina 2 Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  Saga do 29 aug 2013 - 21:57

Toen wij hier net woonde, heb ik mijn sleutelbos een keer in mijn motor laten zitten. Toen mijn vriend naar zijn werk ging had hij alle deuren netjes op slot gedaan omdat ik nog sliep..
Ik ben echt een uur lang aan het zoeken geweest totdat ik door het raam keek en ze zag zitten. Wat was ik blij dat we nu gelijkvloers wonen en ik zo uit het raam kon klimmen! 2 welen daarvoor woonden we nog in een apartementje boven een autozaak, zonder balkon oid, dan had ik echt een probleem gehad!
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... - Pagina 2 Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  Saga vr 30 aug 2013 - 3:36

Net ging het weer lekker; sta ik bij de AH bij de kassa in de rij, wil ik vast mijn portomonee pakken.. Die lag nog thuis laughcry 

Dat gebeurt mijn moeder regelmatig, nu kan ik haar daar niet meer om uitlachen :P
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... - Pagina 2 Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  Auxo vr 30 aug 2013 - 3:50

SoGood schreef:Haha Bliss.

Mijn vriend en ik reden gisteren in de auto achter een vriend van ons. Hij merkte het niet dus wij (heel asociaal) toeteren, met de lichten gooien, beetje bumperkleven enz. Hij reageerde gewoon NIET. Gingen we hem bellen, zat hij gewoon lekker thuis voor tv. Haha, ik schaamde me echt kapot. Die auto zette zijn auto ineens aan de kant van de weg, die zal ook wel gedacht hebben en wij reden snel weg. Embarassed
Haha deze doet me aan een blunder van mezelf denken. Speelde vroeger veel buiten en zag een bekende auto voorbij rijden (van mijn tante, dacht ik dan). Ik rennen naar die auto, enthousiast voor de raampjes staan zwaaien, bleken het ook heel andere mensen te zijn.
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... - Pagina 2 Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  Lynn_ vr 30 aug 2013 - 3:58

ExpressoB schreef:
Iemand schreef:Maar waarom moest hij zo snel rijden dan? Dat was toch helemaal niet nodig?
Tsja weet niet haha
ik zou ook niet weten waarom je dan met 170 km/uur sleutels terug moet brengen.
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... - Pagina 2 Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  Fortissimo vr 30 aug 2013 - 4:07

Lynn_ schreef:
ExpressoB schreef:
Iemand schreef:Maar waarom moest hij zo snel rijden dan? Dat was toch helemaal niet nodig?
Tsja weet niet haha
ik zou ook niet weten waarom je dan met 170 km/uur sleutels terug moet brengen.
En dan ook nog boos worden op EB dat hij zo snel moest rijden. Volgens mij is dat nog altijd je eigen keuze :P

Ik had in de vakantie echt een klunsdag. Eerst kneus ik mijn teen al in een wildwaterbaan, vervolgens flikker ik een hele bord pasta over mijn broek heen (jawel, met rode saus), ga ik wassen (met de hand, echt kutwerk) en hang ik het op, valt het wasrekje om én moet ik een aantal dingen weer opnieuw wassen omdat die nét in een plekje met modder vielen.

En de buren maar lachen..
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... - Pagina 2 Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum