Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Blunder van de week...

+23
SoGood
Pitufo
SarahKey
M-G
Purpleflower
SuperGrover
Bliss
Lejow
Slakje
Auxo
ExpressoB
Paper Crown
Linnie1985
Shisha
Ilargi
Toet
M@niek
Parel
Flower_L
Mermaid
Kalishi
Twellie
Kenya
27 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Blunder van de week... Empty Blunder van de week...

Bericht  Kenya wo 28 aug 2013 - 8:48

Vandaag mijn station voorbij gereden met de trein omdat ik te druk bezig was met m'n telefoon laughcry 
Echt helemaal niets voor mij zo'n actie, haha. Voelde me echt te stom voor woorden. Gelukkig was het volgende station niet ver en ging er vrij snel weer een trein terug.

Jullie nog fijne blunders begaan de afgelopen tijd?

Kenya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 43
Registratiedatum : 26-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  Twellie wo 28 aug 2013 - 8:53

Niet van deze week, maar een eerdere blunder in dezelfde categorie. Eén van mijn domste acties ooit.

Ik rijd dagelijks over dezelfde snelweg en neem dan dezelfde afslag naar de stad waar ik woon. Ik was op bezoek geweest bij een vriendin die verhuisd was naar de andere kant van het land. Daarom had ik de navigatie op de terugweg aan staan. Alleen die had ik een half uurtje voordat ik weer thuis zou zijn uitgezet omdat ik de weg wel weer wist. En toen... reed ik mijn eigen afslag voorbij omdat er geen computerstem was die zei dat ik af moest slaan laughcry .
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  Kenya wo 28 aug 2013 - 8:57

Hahaha, ja da's inderdaad in dezelfde categorie! Ik moet bekennen dat dát me dan weer wel zou kunnen overkomen.

Kenya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 43
Registratiedatum : 26-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  Kalishi wo 28 aug 2013 - 8:59

oooh ja teveel met je telefoon bezig zijn kan consequenties hebben Wink 

Een klant kwam tickets ophalen op mijn werk. He zegt ze : u bent de moeder van A....! Ik kijk heel raar en wazig aan, denk heel lang na en zeg dan: ohja dat klopt!
Ik vond het zo raar klinken, en moest nog zo wennen aan het woordje "moeder" bij mij hahaha. En ik herkende haar niet dus was aan het nadenken. Was het een leidster van de crèche,die een klasje ernaast zit, waar mijn dochter heen gaat.
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  Mermaid wo 28 aug 2013 - 9:03

Ik werk nu tijdelijk bij een bedrijf dat sinds vorige week naar een ander pand is verhuisd. Maar als ik naar het nieuwe pand fiets kom ik langs het oude pand, gisteren had ik haast en stond ik al bij het oude pand toen ik me bedacht dat ik toch een stukje verder moest. nerd
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  Gast wo 28 aug 2013 - 10:26

Ik reed vanavond weg bij het benzinestation en toen ik op de plaats van bestemming stond en in mijn zijspiegel keek zag ik het klepje nog openstaan van waar je de benzine in doet. Het dopje lag nog bij het benzinestation. Kon dus mooi terugrijden laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  Flower_L wo 28 aug 2013 - 10:48

Ik heb mijn zoon bijna in zijn onderbroek meegenomen naar de winkel, we zaten al op de fiets.
Gelukkig kan hij nu zelf praten, en heeft hij door dat het wel zo netjes is om een broek aan te trekken buitenshuis smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  Parel wo 28 aug 2013 - 10:55

Iemand schreef:Ik reed vanavond weg bij het benzinestation en toen ik op de plaats van bestemming stond en in mijn zijspiegel keek zag ik het klepje nog openstaan van waar je de benzine in doet. Het dopje lag nog bij het benzinestation. Kon dus mooi terugrijden laughcry
Laughing 
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  M@niek wo 28 aug 2013 - 11:04

Flower_L schreef:Ik heb mijn zoon bijna in zijn onderbroek meegenomen naar de winkel, we zaten al op de fiets.
Gelukkig kan hij nu zelf praten, en heeft hij door dat het wel zo netjes is om een broek aan te trekken buitenshuis smile
lol!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  Toet wo 28 aug 2013 - 11:35

Flower_L schreef:Ik heb mijn zoon bijna in zijn onderbroek meegenomen naar de winkel, we zaten al op de fiets.
Gelukkig kan hij nu zelf praten, en heeft hij door dat het wel zo netjes is om een broek aan te trekken buitenshuis smile
Ik zag vandaag een moeder met kind in onderbroek (nouja, pamper en romper) over het station lopen. Zag er echt gek uit.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  Ilargi wo 28 aug 2013 - 18:02

Ik had ook iets afgelopen dinsdag... Ik heb zo'n fiets met een mand voorop. Had boodschappen gedaan waaronder een zak aardappelen van 3 kilo en 2 van die cans( hoe heten die dingen) melk en die in mijn mand gedaan. Ik wil wegfietsen bij de supermarkt en verlies toch gigantisch m'n evenwicht met die zware mand!! Botste zo tegen 2 vrouwen op die daar stonden te praten! Gelukkig moesten ze er hard om lachen en heb ik ze niet bezeerd!!
Ilargi
Ilargi
Prater
Prater

Aantal berichten : 777
Punten : 823
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  Shisha wo 28 aug 2013 - 19:09

Ik kwam er gister in de supermarkt achter dat ik mijn pantoffelslippers nog aan had. nerd 
Gelukkig zien ze er niet heel erg pantoffelachtig uit.

Ik heb ook een keer gehad dat ik in de verkeerde trein zat. Ik ging naar huis en op dat station zijn maar 3 perrons dus dat kan bijna niet mis gaan. Ik zag een trein op mijn perron staan, ik stap snel in, en hij rijdt dus mooi de andere kant op.


Laatst aangepast door Shisha op wo 28 aug 2013 - 19:11; in totaal 1 keer bewerkt
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  Linnie1985 wo 28 aug 2013 - 19:10

Shisha schreef:Ik kwam er gister in de supermarkt achter dat ik mijn pantoffelslippers nog aan had. nerd 
Gelukkig zien ze er niet heel erg pantoffelachtig uit.
Ghehe moet gelijk aan mijn schoonvader denken. Die kwam er dus een uur later in een restaurant achter dat hij zijn pantoffels nog aan had. We kwamen niet meer bij van het lachen!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  Paper Crown wo 28 aug 2013 - 20:17

Haat aan mezelf.. Mijn man zegt gisteravond, zet je me op de trein morgen? Het zal wel drama op de weg zijn. Dus ok natuurlijk, mijn man had gedoucht aangekleedt en ik natuurlijk weer aan het treuzelen, dus ik schiet snel mijn slippers aan, zet Julian met romper en broek in de auto, gris sleutels mee (we hebben in het kastje de sleutel van de buren, een paar onbekende sleutels en onze reservesleutels.. En die hebben beide een rode tag, natuurlijk pak ik de verkeerde. Zet ik mijn man op de trein, rijden terug, Julian aan het gillen van de honger, probeer ik de deur open te maken en dat lukt natuurlijk niet. Sta ik daar met een inmiddels hysterisch kind van de honger, op slippers in pyjama proberen in te breken thuis. Wat niet lukte. Julian inmiddels helemaal over zijn toeren, moest ik om 06:30 de schoonmaakster uit bed bellen voor onze sleutel. Zij woont bij ons in de stad..
Pfffffff
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  ExpressoB wo 28 aug 2013 - 23:43

ahh PC dat was een slechte morgen voor jou
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  ExpressoB wo 28 aug 2013 - 23:45

daarom zit er bij mij ook een huissleutel aan mijn autosleutel
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  Auxo do 29 aug 2013 - 1:11

Iemand schreef:Ik reed vanavond weg bij het benzinestation en toen ik op de plaats van bestemming stond en in mijn zijspiegel keek zag ik het klepje nog openstaan van waar je de benzine in doet. Het dopje lag nog bij het benzinestation. Kon dus mooi terugrijden laughcry
Haha ik ben daarom blij dat ik het dopje er met de autosleutel terug op moet doen, anders zou mij hetzelfde gebeuren. Laughing
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  Gast do 29 aug 2013 - 4:27

Auxo schreef:
Iemand schreef:Ik reed vanavond weg bij het benzinestation en toen ik op de plaats van bestemming stond en in mijn zijspiegel keek zag ik het klepje nog openstaan van waar je de benzine in doet. Het dopje lag nog bij het benzinestation. Kon dus mooi terugrijden laughcry
Haha ik ben daarom blij dat ik het dopje er met de autosleutel terug op moet doen, anders zou mij hetzelfde gebeuren. Laughing
Gebeurd me echt nooit maar ik moest iemand wegbrengen en die kletst nog tien keer zo veel als ik dus ik was gewoon afgeleid. Gelukkig lag hij er nog Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  Slakje do 29 aug 2013 - 4:49

Flower_L schreef:Ik heb mijn zoon bijna in zijn onderbroek meegenomen naar de winkel, we zaten al op de fiets.
Gelukkig kan hij nu zelf praten, en heeft hij door dat het wel zo netjes is om een broek aan te trekken buitenshuis smile
Mijn mama heeft zo ooit mijn zusje zonder ondergoed op school afgezet. Ze had ook nog een jurkje aan.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  Lejow do 29 aug 2013 - 5:14

Ik kwam er vanmorgen op mijn werk achter dat ik mijn vriends huissleutels bij me had, ipv mijn werksleutels.
Alles thuis zat op slot, dus kon mooi weer terug. Gelukkig was ik op de minuut weer op tijd terug bij mn werk.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  Auxo do 29 aug 2013 - 7:55

Iemand schreef:
Auxo schreef:
Iemand schreef:Ik reed vanavond weg bij het benzinestation en toen ik op de plaats van bestemming stond en in mijn zijspiegel keek zag ik het klepje nog openstaan van waar je de benzine in doet. Het dopje lag nog bij het benzinestation. Kon dus mooi terugrijden laughcry
Haha ik ben daarom blij dat ik het dopje er met de autosleutel terug op moet doen, anders zou mij hetzelfde gebeuren. Laughing
Gebeurd me echt nooit maar ik moest iemand wegbrengen en die kletst nog tien keer zo veel als ik dus ik was gewoon afgeleid. Gelukkig lag hij er nog Very Happy.
Haha altijd iemand anders de schuld geven, heel goed Wink Gelukkig lag hij er nog.
Auxo
Auxo
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  Kenya do 29 aug 2013 - 8:57

Hahaha, leuke blunders allemaal! Die sleutels brengen me op een heel oude blunder van mijn broertje toen we allemaal nog thuis woonden. Mijn ouders waren een avond weg en hij zou de boel afsluiten toen we gingen slapen. Had 'ie de sleutels in het slot laten zitten zodat m'n ouders buitengesloten waren (andere deur zaten ook knippen op die dicht waren). Om een lang verhaal kort te maken: mijn vader heeft een bezem uit de schuur moeten halen en de ladder uit de tuin van de buurman op om mijn raam te kunnen tikken om in ieder geval één van ons wakker te krijgen en de deur open te laten maken, haha.

Kenya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 39
Punten : 43
Registratiedatum : 26-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  Bliss do 29 aug 2013 - 9:48

Ik ging vrijdagavond op stap, ik was met de fiets. Paar uur later ga ik naar huis, kom bij m'n fiets aan lopen en zie zo m'n hele sleutelbos nog in de fiets zitten :O Oeh ik schrok echt, heb echt geluk gehad, anders had ik m'n huis niet eens in gekund! (note to self: toch weer eens iemand reservesleutels geven)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  SuperGrover do 29 aug 2013 - 10:30

Haha Bliss, zo heb ik een keer een volle dag mijn fiets in hartje Utrecht laten staan, niet op slot. Ik merkte pas dat ik het slot vergeten was toen ik 's avonds terug bij mijn fiets stond en mijn fietssleutels niet in mijn tas kon vinden nerd
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  Purpleflower do 29 aug 2013 - 10:43

Ik kwam er een keer na een avond stappen achter dat ik mijn shirtje de hele avond binnenstebuiten had aan gehad!
Een wit shirtje. Niemand had er wat van gezegd, of niet gezien.
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de week... Empty Re: Blunder van de week...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum