Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Blunder!

+4
Lejow
Lima
Blond
Shisha
8 plaatsers

Ga naar beneden

Blunder! Empty Blunder!

Bericht  Shisha wo 18 apr 2012 - 5:24

Ik ben eten aan het koken en ondertussen aan het forummen.
De bedoeling was opgebakken aardappeltjes dus ik had ze voorgesneden en wou ze een paar min voorkoken. Daarbij eten we sla dus ik was ook eieren aan het koken.
De aardappels konden uit maar de eieren konden nog even dus had ik even tijd om te forummen. Maar nu zie ik net dus dat ik de eieren afgezet heb en de aardappels nu gaar zijn.

Forummen en eten koken is voor mij dus geen combi. :P

Jullie nog blunders?
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder! Empty Re: Blunder!

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 5:26

hahaha ik heb (had dat, want nu eten we dat eigenlijk nooit meer) met vlees met een paneerlaagje. Ik kan dat gewoon niet bakken. Wordt altijd zwart omdat ik andere dingen ga doen.

Anders vlees kun je gewoon snel opbakken en klaar.. maar bij zo'n ding gaat dat altijd mis.


Laatst had ik de verkeerde pit aangezet met een lege pan erop en een plastic lepel. Op een gegeven moment wilde ik even gaan roeren stond de hele keuken blauw en hing er echt zo'n (gore giftige) verbrande pannen en plastic lucht. Echt zo vies, hele huis rook ernaar.. Ik die pan op het balkon gezet :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder! Empty Re: Blunder!

Bericht  Shisha wo 18 apr 2012 - 5:29

Oh dat heb ik inderdaad ook altijd met alles wat een paneermeellaag heeft. Ik heb ook nooit zin om er maar bij te blijven staan tot het klaar is.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder! Empty Re: Blunder!

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 5:30

Ik ook niet. Maakt dat ons slechte koks :P


Over eten gesproken, laat ik maar eens beginnen met koken haha. Ach ja ik ben toch zo weer terug als alles staat de borrelen Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder! Empty Re: Blunder!

Bericht  Blond wo 18 apr 2012 - 5:34

Een vriend van mij had een keer vlam in de pan, en heeft toen in paniek de pan het raam uit gemikt :shock:. Van 1 hoog, zo de steeg in.

Goede kwaliteit pan trouwens, er zit slechts een klein deukje in :P
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder! Empty Re: Blunder!

Bericht  Lima wo 18 apr 2012 - 6:22

Ik ben een ramp in de keuken. Toen ik nog in studentenhuis woonde heb ik zelfs een keer bijna de keuken in de fik gezet. Ik oh shit help, help! roepen vanuit de keuken en druk doen (wilde met een pannendeksel de brand blussen) blijven m'n huisgenoten gewoon op de bank zitten! Nadat ik de brand had geblust, vroeg ik dus aan mijn huisgenoten waarom ze mij niet kwamen helpen, zeiden ze oww was er brand? ja het ruikt altijd aangebrand als jij kookt. En bedankt! lol.

Later kwam er een huisgenoot die nog erger was. Die had iets in de over gedaan wat niet kon. Ging het brandalarm in de gang af en hele huis stonk twee dagen. Kon ik mijn reputatie lekker doorgeven : )
Lima
Lima
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 110
Punten : 127
Registratiedatum : 06-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder! Empty Re: Blunder!

Bericht  Lejow wo 18 apr 2012 - 6:38

Oef, ja vlees met paneerlaag ben ik ook niet zo goed in whahaha...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder! Empty Re: Blunder!

Bericht  jena wo 18 apr 2012 - 6:55

Vlees met paneerlaag vind ik absoluut niet lekker. Mijn vriend wil af en toe nog wel eens een schnitzel eten. Mag hij lekker zelf maken, want ik snap niet hoe dat moet. OF de paneerlaag is zwart OF het vlees is nog rauw. Ik begrijp gewoon niet hoe mensen dat spul kunnen klaar maken zodat het nog te eten is. Mad
jena
jena
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder! Empty Re: Blunder!

Bericht  Sushi wo 18 apr 2012 - 7:01

Shisha schreef:Ik ben eten aan het koken en ondertussen aan het forummen.
De bedoeling was opgebakken aardappeltjes dus ik had ze voorgesneden en wou ze een paar min voorkoken. Daarbij eten we sla dus ik was ook eieren aan het koken.
De aardappels konden uit maar de eieren konden nog even dus had ik even tijd om te forummen. Maar nu zie ik net dus dat ik de eieren afgezet heb en de aardappels nu gaar zijn.

Forummen en eten koken is voor mij dus geen combi. :P

Jullie nog blunders?

Ik had net ook een kookprobleempje ;-)

Ik ging van die röstirondjes bakken. Die moeten maar 4 minuten of zo dus ik dacht bij mezelf dat ik ze dan na 2 minuten maar even moest keren in de pan. Ondertussen zat ik achter de laptop wat te Facebooken e.d. Ineens (zo'n 7 minuten later) dacht ik aan die röstirondjes. Ik ging ze keren, píkzwart! En op het moment dat ik ze omkeerde kwam er enorm veel rook vanaf en ging de rookmelder af, ik schrok zo, gelijk op een stoel geklommen, alarm uitgezet (was halfdoof daarna, wat een kabaal maakt dat ding, logisch natuurlijk Wink). Hele kamer was blauw van de rook. Toen maar even de deur open gezet. Pff, en dat allemaal door een beetje Facebooken ;-)
Sushi
Sushi
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Woonplaats : Leiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder! Empty Re: Blunder!

Bericht  Lolly wo 18 apr 2012 - 7:01

Haha, multitasken is niet voor iedereen weggelegd!
Lolly
Lolly
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 43
Punten : 47
Registratiedatum : 18-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder! Empty Re: Blunder!

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 7:22

Ik niet, mijn man wel :P

Die had de aardappels aangezet zonder water!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder! Empty Re: Blunder!

Bericht  Gast wo 18 apr 2012 - 7:35

jena schreef:Vlees met paneerlaag vind ik absoluut niet lekker. Mijn vriend wil af en toe nog wel eens een schnitzel eten. Mag hij lekker zelf maken, want ik snap niet hoe dat moet. OF de paneerlaag is zwart OF het vlees is nog rauw. Ik begrijp gewoon niet hoe mensen dat spul kunnen klaar maken zodat het nog te eten is. Mad

Nee? Ik gebruik olijfolie, zet het vuur altijd op z'n laagst en het gaat nooit mis! Ondertussen kijk ik tv of zit ik achter de laptop en ga af en toe even kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder! Empty Re: Blunder!

Bericht  Linnie1985 wo 18 apr 2012 - 7:37

Doen jullie dat vlees met panneerlaag wel zachtjes opzetten? Duurt wat langer, maar dan brand het niet zo aan smile
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder! Empty Re: Blunder!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum