Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Blunder van de dag...

+15
SoGood
Lejow
Schaapke
Rush
Alex
Twellie
Bliss
Fayebella
nijntje4
piene1983
Lady4
Annemoontje
Angela_1986
Snoes
Rebecca
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Blunder van de dag... Empty Blunder van de dag...

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 6:28

Kom ik na een te lange werkdag thuis, staat mijn voordeur gewoon wagenwijd open :shock:. Niks weg, volgens mij haha. Lekker slim weer, al was ik het niet hoor maar mijn vriend...

Jullie nog blunders vandaag gemaakt? Of weleens de voordeur open laten staan? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  Rebecca di 1 mei 2012 - 6:30

Oe ja, dat hebben wij pas ook eens gehad! Hier kwam het ook door mijn vriend, meestal stapt hij als eerste de deur uit en trek ik de deur achter me dicht, maar nu was ik als eerste buiten en moest hij de deur dicht doen, wat hij dus niet had gedaan. Had mijn hart toch wel in mijn keel zitten toen we thuis kwamen!
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 6:31

Haha ja ik dacht even 'mss is er nog wel iemand binnen' Very Happy. Over het algemeen doe ik altijd eerst de lift pakken, dan de deur dicht en op slot. Ik denk hij ook alleen had hij vandaag geen sleutel mee dus wellicht daarom vergeten de deur dicht te trekken...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  Snoes di 1 mei 2012 - 6:56

Oeps, ik zou me rot schrikken denk ik haha. Bang dat ze op dat moment binnen zitten ofzo :shock:

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  Angela_1986 di 1 mei 2012 - 6:59

Snoes schreef:Oeps, ik zou me rot schrikken denk ik haha. Bang dat ze op dat moment binnen zitten ofzo :shock:

Haha ja ik ook hoor! Zou echt niet naar binnen gaan zonder dat ik iemand aan de telefoon had... Embarassed

Ik heb vandaag (nog) geen blunders gehad cheers
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  Annemoontje di 1 mei 2012 - 6:59

Oef dat dat lijkt me wel schrikken als je de voordeur open ziet staan, daar zou ik het wel even heel warm van krijgen haha. Gelukkig is er niks weg!

Ik had vandaag ook een duffe blunder. Ga ik met de bus, wil ik mijn ov-chipkaart voor het apparaat houden, doet ie het niet en ik heel verbaasd kijken waarom mijn kaart het ineens niet doet. Heb ik mijn zorgverzekeringspasje in de hand in plaats van mij ov-chipkaart. Ook lekker handig. Blunder van de dag... 394967
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 7:05

Haha das ook wel suf ja... Had het wel vaak toen ik in een ver verleden nog achter de kassa werkte. Mensen wilden zo vaak pinnen met ander soorten pasjes Very Happy.

Ik dacht er eigenlijk verder niet bij na. Riep gewoon 'hallo' en liep verbaasd, toch wel wat voorzichtig, naar binnen. Mijn huis is vrij klein. Vanuit de gang zie je al heel wat.

Trouwens, ook onwijs lopen kloten net. Moest wat dingen vastboren en ging dat voor het eerst alleen doen. OMG wat ben ik toch een wijf. Ik heb lopen klooien, twee collega's gebeld en uiteindelijk is het gelukt. Wat een hels karwei!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 7:09

Heb jij even geluk gehad!

Ik heb geen blunders gehad vandaag, wel een TomTom die er vanochtend ineens mee stopte nog voor ik op de plaats van bestemming was, heb dus op gevoel erheen gereden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 7:10

Tegenwoordig ben ik aardig aan het blunderen. Auto niet op slot doen, voordeur open laten staan en gewoon weggaan, vrijdag heb ik met een glas mijn voortand geraakt en nu is er een stukje af, mijn hoofd stoten aan de keukenkastjes, mijn schoen proberen aan de verkeerde voet aantrekken, over een kussen stuikelen die ik heus wel heb zien liggen, een glazen lamp omduwen en opvangen om hem vervolgens bijna alsnog uit mijn handen te laten vallen, wanneer ik een doekje over de tafel wilde doen. Etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  Lady4 di 1 mei 2012 - 7:11

Haha, ik mis echt de vind-ik-leuk knop nu! Wel mazzel dat er geen misbruik van gemaakt is, Zusje.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 7:13

Ja nou ja, ik woon in een gesloten portiek met alleen maar twee buren aan elke kant en die zijn heel lief. Verder zouden mensen dan echt de trap moeten nemen om te zien dat de deur open is en daar woon ik net iets te hoog voor gelukkig Very Happy.

Jaya, was zeker rondom Utrecht?

Maura, gaat lekker! Hoofd stoten is helaas een deel van mijn baan geloof ik laughcry. Heb ook constant blauwe plekken...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 7:16

Heb je geluk gehad dat je zo hoog woont inderdaad, voor hetzelfde geld heel je huis leeg..

Nee was helemaal niet in de buurt van Utrecht zelfs. Denk dat Tom gewoon aan vervanging toe is. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 7:21

Zusje schreef:
Maura, gaat lekker! Hoofd stoten is helaas een deel van mijn baan geloof ik Blunder van de dag... 394967. Heb ook constant blauwe plekken...

Oef, dat is pijnlijk.

Het zijn van die perioden dat het continu misgaat. En volgens mij komt het door het feit dat ik er gewoon niet met mijn hoofd bij ben. Al kan ik er soms wel smakelijk om lachen. Blunder van de dag... 2474380249

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  piene1983 di 1 mei 2012 - 7:41

Onder het kopje blunders, de mijne van vanmorgen... Vanmorgen de katten naar buiten gedaan via de voordeur, schoenen aan en spullen gepakt om naar de supermarkt in het wijkje aan de overkant te lopen. Sta ik op het punt om de supermarkt binnen te stappen word ik aangehouden door een dame met de vraag "Horen die bij u?". Ik kijk achterom, ben ik gevolgd door beide katten die absoluut niet van plan waren om netjes buiten te wachten of terug naar huis te gaan. In eerste instantie wilde ik gauw mijn boodschappen halen en dan de katten weer mee terug nemen maar brutaal als ze waren wilden ze op zijn minst mee naar binnen. Dus, terug naar huis gewandeld. Bij de drukke weg de meest asociale van de twee onder protest opgetild terwijl de andere als een gedresseerde hond naast me ging zitten wachten tot het stoplicht op groen sprong en we konden oversteken. Katten thuis binnengelaten, deur weer op slot en terug naar de supermarkt. Volgende keer toch maar even opletten waar de beide schatten zich bevinden als ik weer aan de wandel ga.
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 7:50

Hahahaha ik zie je al lopen in de supermarkt, met je katten achter je aan Very Happy.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  nijntje4 di 1 mei 2012 - 10:07

@Peine1983 Ow hahahaha! Dit verhaal maakt echt mijn dag. Gewéldig, zie het helemaal voor me Very Happy Vooral bij t stoplicht Laughing
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  Fayebella di 1 mei 2012 - 10:11

Piene, Very Happy Very Happy

Ik heb wel eens mijn sleutel aan de buitenkant op de voordeur laten staan. Stond mijn buurvrouw ineens in mijn woonkamer.... oeps. Zij zo: "Nou ik heb mezelf maar even binnen gelaten". Kan het trouwens wel hebben van mijn buurvrouw hoor, we hebben een goede band. Maar was toch wel blij dat het mijn buurvrouw was.
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  Bliss di 1 mei 2012 - 10:26

Oeh dat lijkt me schrikken inderdaad, Zusje! Ik heb ook wel een blunder: ik vergeet soms mijn fiets op slot te zetten voor de sportschool :shock: Echt dom, gelukkig stond ie er tot nu toe elke keer (keer of drie gebeurd nu) nog, dus nu moet ik er echt goed op letten!!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  Twellie di 1 mei 2012 - 10:33

Ik heb ook wel eens de voordeur open laten staan. Ik kwam 'enigszins' beschonken terug van een kerstborrel en toen heb ik me met jas aan en sjaal om voorover op de bank gestort en daar werd ik de volgende ochtend wakker van de tocht die door de voordeur kwam.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 18:56

Piene: Ik vind het schattig! I love you
Ik heb een tijd lang de hond van de overburen uitgelaten toen ik op de basisschool zat. Hij had een gat in de heg ontdekt en kwam me toen altijd in de middag van school halen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  Alex di 1 mei 2012 - 19:42

Piene, wat schattig! Ik heb het ook wel eens gehad met mijn kat, alleen ik moest naar het station en móest mijn trein halen. Dat ging dus niet Cry Maar ja, ik kan de kat moeilijk meenemen in de trein Blunder van de dag... 394967

Verder heb ik de sleutel van de voordeur de hele nacht aan de buitenkant laten zitten. Best veilig buurt hier blijkbaar. En in de nacht van maandag op dinsdag heeft mijn man de auto open laten staan. Dat kan allemaal hier! Blunder van de dag... 827601
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 19:48

Piene, jouw verhaal vind ik echt te schattig! I love you Ik zie het al helemaal voor me! smile

Ik heb ook wel een goeie blunder. Gisteravond had ik mijn auto geparkeerd om naar de supermarkt te gaan. Toen ik terug kwam bij mijn auto kon ik nergens de autosleutels meer vinden. M'n hele tas overhoop gehaald, nog een rondje door de supermarkt gelopen om ze te zoeken.. Nergens te vinden. Wat blijkt? Ik had ze in het contact van de auto laten zitten.. Embarassed Gelukkig stond hij er nog!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  Rush di 1 mei 2012 - 19:54

Angela_1986 schreef:
Snoes schreef:Oeps, ik zou me rot schrikken denk ik haha. Bang dat ze op dat moment binnen zitten ofzo :shock:

Haha ja ik ook hoor! Zou echt niet naar binnen gaan zonder dat ik iemand aan de telefoon had... Embarassed
Dan ben je juist minder alert Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 20:11

Heb je geluk gehad Zusje!

Ik had laatst de kachel niet uit gedaan, die stond op 20 graden. Next day was het mooi weer dus deed alle ramen en deuren open. Dacht nog bij mezelf wat blijft het warm in huis. Smste mijn vriend later dat de kachel de hele dag had aangestaan..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  Gast di 1 mei 2012 - 20:20

piene1983 schreef:Onder het kopje blunders, de mijne van vanmorgen... Vanmorgen de katten naar buiten gedaan via de voordeur, schoenen aan en spullen gepakt om naar de supermarkt in het wijkje aan de overkant te lopen. Sta ik op het punt om de supermarkt binnen te stappen word ik aangehouden door een dame met de vraag "Horen die bij u?". Ik kijk achterom, ben ik gevolgd door beide katten die absoluut niet van plan waren om netjes buiten te wachten of terug naar huis te gaan. In eerste instantie wilde ik gauw mijn boodschappen halen en dan de katten weer mee terug nemen maar brutaal als ze waren wilden ze op zijn minst mee naar binnen. Dus, terug naar huis gewandeld. Bij de drukke weg de meest asociale van de twee onder protest opgetild terwijl de andere als een gedresseerde hond naast me ging zitten wachten tot het stoplicht op groen sprong en we konden oversteken. Katten thuis binnengelaten, deur weer op slot en terug naar de supermarkt. Volgende keer toch maar even opletten waar de beide schatten zich bevinden als ik weer aan de wandel ga.

lol! Hilarisch! Ik zie het al helemaal voor me!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Blunder van de dag... Empty Re: Blunder van de dag...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum